بخش حمل و نقل ایالات متحده بیشترین سهم از انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده را به خود اختصاص می دهد، و من قویاً معتقدم که تنفس هوای پاک حق بشر است.
نگر، های خانم هومندی منع، کننده نگر، های انجمن پارکینگ بریت،ا است طبق این داستان در دسامبر گذشته منتشر شد، که در آن لابی توصیه میکند که تمام سازههای پارکینگ قدیمیتر را بررسی کنند تا از ،ابی «فاجعهبار» به دلیل تجاوز از محدودیتهای وزن قدیمی جلوگیری شود.
جنیفر هومندی رئیس NTSB هفته گذشته سخنر، اصلی را ارائه کرد به تشریح نگر، های خود، به طور خاص به خودروهای برقی با کارایی بالاتر و با حجم بالا مانند GMC Hummer EV.
غذای فکر؟
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/heavy-ev-kerb-weights-cause-for-concern-says-us-safety-board
رئیس هیئت ملی ایمنی حمل و نقل ایالات متحده می گوید: افزایش وزن و عملکرد خودروهای جدید – به ویژه خودروهای برقی – آنها را به یک خطر بالقوه در جاده ها تبدیل می کند.
میخواهم لحظهای صحبت کنم و اشاره کنم که نگران افزایش خطر آسیبهای شدید و مرگ برای همه کاربران جادهای به دلیل وزنههای سنگین تر و افزایش اندازه، قدرت و عملکرد وسایل نقلیه در جادههای ما، از جمله وسایل نقلیه الکتریکی هستم. او گفت.
فورد F-150 لایتنینگ بین 2000 تا 3000 پوند سنگین تر از نسخه غیر الکتریکی است. موستانگ Mach-E و Volvo XC40 EV… همگی تقریباً 33 درصد سنگینتر هستند. که تأثیر قابل توجهی بر ایمنی همه کاربران جاده دارد.
اما ما باید مراقب باشیم که عواقب ناخواسته ای نیز ایجاد نکنیم: مرگ بیشتر در جاده هایمان. ایمنی، به ویژه در مورد سیاست های حمل و نقل جدید و فناوری های جدید، نمی تواند نادیده گرفته شود. همیشه.”
کریس وپ،، مهندس سازه گفت: «وقتی وزن خودروهایی را که از کارخانهها بیرون میآیند، مشاهده میکنید، شروع به این سؤال میکنید که آیا استانداردهای موجود کافی هستند یا خیر.
یک خودروی الکتریکی جی ام سی هامر بیش از 9000 پوند (حدود 4 تن) وزن دارد… وزن ناخالص خودروی آن 10550 پوند (4.8 تن) است. بسته باتری به تنهایی بیش از 2900 پوند (1.3 تن) وزن دارد – تقریباً وزن یک هوندا سیویک.
اکنون می خواهم واضح بگویم: من از این الهام گرفته ام [Biden] تعهد ،ت به حذف تدریجی انتشار کربن. ما یک بحران آب و هوایی داریم که باید به آن رسیدگی شود.