به طور طبیعی، لو، هیب، دارای سیستم انتقال قدرت مشابه Ultra Hybrid است که از یک موتور 1.5 لیتری بنزینیگیرب، هیب، اختصاصی (DHT) که از موتور الکتریکی و گیرب، تشکیل شده است، با چیزی که هاوال به آن لقب می دهد، متصل شده است.
این در حالی است که جولیون لو، غیرهیب، بر روی 17s کوچکتر از Ultra سوار شده است.
اولترا هیب، اوا، سال گذشته وارد بازار شد و پس از آن مدل اسپورت S که دارای نسخه قدرتمندتر موتور 1.5 لیتری توربوشارژ استاندارد این خودرو به همراه سیستم تعلیق چند پیوندی در عقب است، عرضه شد.
از نظر بیرونی، جدا از فقدان سانروف پانوراما، از Ultra Hybrid قابل تشخیص نیست.
نمای جلوی مدل هیب، گرانتر، از جمله جلوپنجره مخصوص هیب، و تریم چراغهای جلو آبی، مش، است و همچنین از همان رینگهای آلیاژی 18 اینچی استفاده میکند.
قیمت در 36990 دلار با ماشین دور، 3000 دلار از Jolion Ultra Hybrid کمتر است. دفترچههای سفارش باز هستند و اولین محمولهها شروع به رسیدن میکنند، و GWM میگوید در «هفتههای آینده» در نمایشگاهها در دسترس خواهد بود.
GWM به شدت مشغول گسترش محدوده Haval Jolion بوده است.
در غیر این صورت، Jolion Lux Hybrid دارای لیستی مشابه با همتای بنزینی خود است.
بیشتر: همه چیز GWM Haval Jolion