کلیه های دوقلو در راه طول،
این روزها در مورد چهره BMW ها وحشت زیادی وجود دارد، اما من تماماً در مورد این جلوپنجره دراز در SUV های آنها هستم – نه به اندازه ماشین ها. با برجستههای برنزی اختیاری و چرخهای Aero 21 اینچی، این نمونه سفید معدنی فوقالعاده به نظر میرسد. من فقط موضع مدرنیستی آن را دوست دارم. هر زمان که چیزی را در خیابان می بینم که شبیه یک خودروی مفهومی است که از طبقه نمایشگاه خودرو فرار کرده است، کلاهم را به OEM می اندازم زیرا جرات می کند و این دقیقاً هاله ای است که iX طنین انداز می کند. بدون محدودیتهای مک،کی یک موتور و پیوندهای مرتبط با آن، طراحان میتوانند کارهای فوقالعادهای با خودروهای الکتریکی انجام دهند که یکی از آنها حک ، مقادیر زیادی از املاک و مستغلات در داخل آن است. کف تخت با باتری در زیر این صندلیهای عقب را برای روزها جادار و جادار میکند. و کنسول مرکزی شناور با کمترین نفوذ داشبورد استقبال و فضایی شگفتانگیز را برای کابین به ارمغان میآورد. سلام، و نیازی نیست نگران فرار بچه ها از شیشه های عقب باشید – آنها فقط تا نیمه پایین می روند. به دقت نگاه کنید و پ،تیک تقویتشده با فیبر کربن در دهانههای درها نشاندهنده اقدامات کاهش وزن است، اما با این حال، با وزن ۵۷۶۹ پوند، درشت است – حدود ۱۰۰۰ پوند سنگینتر از X5.
صداهای نمادین روشن یا خاموش؟
در اینجا هیچ سرنشینی وجود ندارد، اما یک فضای بار بزرگ و پهن با کلیدهای برق برای انداختن صندلیهای عقب، یک بند کشدار، یک قلاب کیف و انباری در زیر زمین وجود دارد که کابل شارژ 120 ولتی را میتوان در آن قرار داد. و با سیستم تعلیق بادی، بدن می تواند برای بارگیری راحت تر به حالت چمباتمه بزند.
iDrive 8 جدید یک سیستم شلوغ با تعداد زیادی آی، تبلت مانند است که به هیچ روش منطقی چیده نشده اند. اطلاعات زیادی در اینجا قابل دسترسی است و مطمئناً برخی از ویژگیهای منظم وجود دارد، مانند دوربین کابین برای گرفتن ع،های سلفی در سفرهای جادهای، اما این دوربین به اندازه کافی خوب سازماندهی نشده است و کنترلهایی را در خود جای داده است که باید روی فرمان نصب شوند. برای مثال کروز کنترل هوشمند را در نظر بگیرید. من هرگز تنظیمات شکاف را در صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مدفون ندیده بودم و این ایده بدی است. من همه طرفدار طراحی ساده و تمیز هستم، اما برخی از کنترل ها باید به راحتی در دسترس باشند.