هیوندای آیونیک 5 N 2024 در پیست نوربرگ رینگ جاسوسی شد
جدیدترین ع،های جاسوسی Ioniq 5 N را به رنگ خا،تری نشان میدهد، به جای رنگ آبی پرفورمنس (Performance Blue) که در نمونههای قبلی دیده میشود.
EV6 GT که در سه ماهه اول سال 2023 به بازار عرضه میشود – با قیمتی در حدود 100000 دلار – دارای سیستم تعلیق مجدد، خنککننده ارتقا یافته و سیستم فرمان با نسبت دنده متغیر منحصر به فرد است.
Ioniq 5 معمولی هیچ گونه سواری محلی و تیونینگ هندلینگ دریافت نکرد.
همچنین دارای دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی و سیستم تعلیق کنترل الکترونیکی با دمپرهای نیمه فعال با عملکرد بالا منحصر به فرد GT است.
پس از آن میتوان یک نسخه N از Ioniq 6 که اخیراً معرفی شد، که اخیراً با مفهوم RN22e پیشنمایش شده بود، ارائه کند.
Ioniq 5 N به طیف خودروهای N بنزینی هیوندای ملحق خواهد شد که در حال حاضر i20 N، i30 N، i30 Sedan N و Kona N را شامل می شود.
در حال حاضر، قدرتمندترین Ioniq 5 225 کیلووات و 605 نیوتن متر را پمپاژ می کند.
این کراس اوور تازه برای سال 2023 بهروزرس، دریافت میکند که سواری و هندلینگ مجدد را به ارمغان میآورد و هیوندای کنترل چرخ، جذب ضربه و کنترل بدنه را از محورهای اصلی مهندسین خود میداند.
هیوندای اوایل امسال تایید کرد که Ioniq 5 N در سال 2023 عرضه می شود.
هنوز تایید نشده است که چه چیزی قدرت Ioniq 5 N را تامین می کند، اما می تواند عملکردی به اندازه کیا EV6 GT داشته باشد و در عین حال تمرکز بیشتری روی عملکرد پیست داشته باشد.
Ioniq 5 N دارای اسپوی، جلویی عمیق تر و تهاجمی تر است، در حالی که در پایین یک اسپوی، سقفی بزرگ و چیزی که به نظر می رسد یک دیفیوزر عقب است وجود دارد.
در حالی که ما انتظار داریم که Ioniq 5 N تغییرات زیادی در زیر پوست داشته باشد، باید دید که آیا مهندسان استرالیایی هیوندای هر گونه تغییری را از خود انجام خواهند داد یا خیر.
نمونه های پیش تولید از آینده هیوندای آیونیک 5 N با نزدیک شدن به عرضه کراس اوور برقی داغ، در پیست نوربرگ رینگ جاسوسی شده اند.
کیا اخیراً مجموعه تغییراتی را که در EV6 برای ساخت GT داغ ایجاد کرده است، شرح داده است، که این تغییرات نیز توسط تیم کیا استرالیا انجام شده و تیونینگ محلی مرحله نهایی را دریافت کرده است.
در حالی که عکاسان ما نتوانستند فضای داخلی را به تصویر بکشند، ما انتظار داریم تغییرات زیبایی در آنجا نیز وجود داشته باشد، مانند صندلی های اسپرت و تزئینات منحصر به فرد.
مدیران هیوندای قبلاً گفتهاند که خودروهای N میتوانند از هر تعداد پیشرانه استفاده کنند، به شرط اینکه از سه اصل پیروی کنند: آنها باید یک “راستگوی گوشهای”، “ماشین اسپرت روزمره” و دارای قابلیت پیست باشند.
همچنین به نظر میرسد که مسیر عریضتر و گلگیرهای پهنتر، و همچنین چرخهای منحصربهفرد و ارتفاع سواری کمتری داشته باشد، هرچند چراغهای جلو و عقب بدون تغییر به نظر میرسند.
هیوندای با Ioniq 5 به روز شده، ،یبی عالی از راحتی سواری و دینامیک جذاب را بدون توجه به سطح جاده یا جاده وعده می دهد.
مفهوم RN22e
پیشرانه کیا با دو موتور چهارچرخ محرک 430 کیلووات قدرت و 740 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. کیا ادعا می کند EV6 GT می تواند شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت را تنها در 3.5 ث،ه انجام دهد.