
بروزرسانی: 04 اردیبهشت 1404
توربو-فور جواهری است که واکنش سریع دریچه گاز و قدرت کشش ثابت را ارائه می دهد. حدا،ر شلوغی در نزدیکی بالای محدوده دور رخ می دهد و رانندگان را تشویق می کند تا پای خود را به سختی تا خط قرمز پایین نگه دارند. الهام بیشتر از طریق سیستم اگزوز فعال به دست می آید، که یک موسیقی متن طنین انداز با کرک ها و صداهای فراوان ارائه می دهد.
مدل های مجهز به گیرب، دوکلاچه می توانند حدا،ر قدرت را با ویژگی «Grin Shift» افزایش دهند که با فشردن یک دکمه با افزایش فشار بوست، حدا،ر قدرت را به 286 ، بخار می رساند. برای دهه ها، صحنه های فیلم شامل کلیشه ای بود که رانندگان به طور ناگه، یک «دنده» اضافی پیدا می کنند تا هنگام مسابقه در کنار رقبا یا در تعقیب و گریز ماشین، آن را کنار بزنند.
تنها با یک تریم ارائه شده، همه مدل های N با ویژگی های ی،، عرضه می شوند. نکات برجسته عبارتند از:
کابین N موضوع عملکرد را با صندلی های اسپرت جلویی قوی تر، کنترل های متمرکز بر راننده، و نشان های «N» در سرتاسر ادامه می دهد. در حالی که برخی از مواد با اجاره کم وجود دارند، بیشتر مناطق لمسی سنگین دارای مواد سطح بالا هستند.
در مورد رقبای اصلی خود، درست مانند N، جتا GLI با یک تریم و یک گزینه گیرب، دستی یا اتوماتیک با قیمت شروع از 32390 دلار عرضه می شود. WRX را می توان با کمی بیش از 30000 دلار ،یداری کرد، اما این قیمت برای تریم بالا به 42890 دلار می رسد.
انتقال دستی | 33245 دلار |
---|---|
اتوماتیک دوکلاچه | 34745 دلار |
فیگورهای MPG Elantra N کمتر از ستاره ای هستند، که با توجه به اینکه هدفمند برای عملکرد ساخته شده است، جای تعجب نیست. N با گیرب، دستی با مدل هایی که برای 22 شهر، 31 بزرگراه و 25 mpg ،یبی رتبه بندی شده اند، کارآمدتر است. با DCT، این ارقام در مجموع دو مایل بر گالن در مناطق شهری و به طور کلی کاهش می یابد در حالی که یک مایل در بزرگراه کاهش می یابد.
Elantra N اولین عرضه خود را به شکلی تماشایی انجام داده است، و عملکرد قانونی و چشمگیر را در بسته ای منطقی ارائه می دهد که به ضرر شما نیست. اگر هیوندای به ارائه مدل های «N» که این سطح از هیجان را ارائه می کنند ادامه دهد، مطمئناً این حرف در سال های آتی معادل مدل های عملکردی معتبرتر خواهد بود. Elantra N فوق العاده سرگرم کننده است، و این بهترین تمجیدی است که من می توانم به یک ماشین بدهم.
Elantra N موتور خود را با Kona N و Veloster N به اشتراک می گذارد، ی،ی یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار تخت. نیروگاه النترا N قدرت قابل توجه 276 ، بخار از 5500 تا 6000 دور در دقیقه، با گشتاور 289 پوند فوت از 2100 تا 4700 دور در دقیقه با گیرب، شش سرعته دستی استاندارد یا هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه ارائه می دهد.
فاصله بین دو محور | 107.1 اینچ |
---|---|
طول کلی | 184.1 اینچ |
عرض کلی | 71.9 اینچ |
ارتفاع کلی | 55.7 اینچ |
ترخیص کالا از گمرک زمینی | 5.3 اینچی |
این ارقام بسیار کمتر از Jetta GLI با قدرت مشابه است، که می تواند ،یداران را تا 34 مایل بر گالن در هر گالن به دست آورد و کمی پایین تر از امتیاز ،یبی 26 مایل بر گالن WRX است.
البته در بین علاقه مندان، ضربه زدن به پمپ کمی بیشتر ارزش ضربه زدن به روسازی را دارد.
فشار دادن یکی از دکمه های حالت N روی فرمان، هیوندای را روی قاب های خود قرار می دهد و با سفت ، سیستم تعلیق و فرمان در حالی که واکنش دریچه گاز و ترمز را بهبود می بخشد، آماده جهش است. درایورها می توانند تنظیمات را در حالت N انجام دهند، اما حالت پیش فرض حمله کامل است.
آنهایی که اندازه متوسط \u200b\u200bدارند فضایی در صندلی های جلو نمی خواهند، و صندلی های عقب با وجود گلخانه گسترده النترا، نسبتاً سخاوتمندانه با فضای پا و سر هستند.
ظاهر النترا استاندارد با خطوط شخصیت فلش مانند غیر متعارف، خط کمربند بالارونده و نمای تهاجمی زاویه دار جلو و عقب آن قطبی است. شما یک بال عقب قاطعانه و بخش های سیاه شده جلو و عقب را دریافت می کنید.
فرمان بسیار سنگین و دقیق است. چرخش سریع و تایرهای ،بنده میشلین Pilot Sport 4S به چابکی می افزایند و نیروی ترمز ثابت و قوی است. در یک موهبت برای هولیگان ها، یک ترمز الکترونیکی خوب و قدیمی وجود دارد، هیچ یک از آن وسایل الکترونیکی که چرخش های J را ،اب کند.
چرخش مک،کی گسترده هیوندای مطمئناً زم، که آسفالت پیچ می پیچد، جادوی خود را انجام می دهد. به حدی که به راحتی می توان فراموش کرد که دیفرانسیل جلو است. هندلینگ عالیه N در هنگام عبور از پیچ ها یا تحت ترمز شدید، محکم می ماند و کم فرم، تقریباً به طور کامل کنترل می شود. هنگامی که از گوشه ها به شدت شتاب می گیرید، فقط فشارهای کوچکی را احساس می کنید.
اتاق سر (جلو/عقب) | 40.6 اینچ |
---|---|
اتاق پا (جلو/عقب) | 42.3/38.0 |
اتاق شانه (جلو/عقب) | 56.5/55.6 |
اتاق هیپ (جلو/عقب) | 53.4/50.5 |
N به مجموعه ای از ارتقاء عملکرد فراتر از پیشرانه خود مجهز شده است، از جمله دیفرانسیل لغزش محدود کنترل شده الکترونیکی، محور محرکه یکپارچه الهام گرفته از رالی، فرمان برقی روی قفسه بازخورد گشتاور، و روتورهای ترمز 14.2 اینچی با اصطکاک بالا. پدها و سایر پیشرفت ها مدل های DCT همچنین مجهز به حالت راه اندازی هستند که زمان قابل توجه 0-60 آن را تکمیل می کند و تنظیمات ورزشی مختلف برای گیرب،.
برخی از ایرادات افزایش عملکرد با همان ذوق و شوق هیوندای در النترا N وجود دارد، اما همه آنها در محدوده قابل قبولی برای علاقه مندان قرار دارند. ترمزها در سرعت کم محکم می شوند، صندلی های اسپرت در سفرهای طول، تر احساس سختی می کنند، DCT می تواند دنده ها را در ترافیک تغییر دهد، صدای باد فراگیر است و سیستم تعلیق حتی در حالت آسایش، بیش از عیب های جاده سفت است.
هیوندای النترا N مدل 2022 با عملکرد قابل توجه و قیمت 33245 دلاری خود ارزشی جدی برای دلار به ارمغان می آورد.. و با تنها یک تریم موجود، هزینه آن به میزان قابل توجهی افزایش نخواهد یافت. ،یداران می توانند DCT را با 1500 دلار اضافی انتخاب کنند و فقط تعدادی لوازم جانبی مانند سینی بار یا قفل چرخ در دسترس هستند.
اگرچه دنده های پدال استاندارد هستند، اما کلاچ دوگانه برای انجام تعویض دنده های هوشمند در صورت رها شدن به دستگاه خود قابل اعتماد است. DCT همچنین سریع تر است و با اتصال به این موتور، Elantra N در عرض 5.4 ث،ه از 0 تا 60 مایل در ساعت می چرخد. برای مدل های دارای دفترچه راهنما یک ث،ه کامل به این رقم اضافه کنید.
، بخار | 276 ، بخار |
---|---|
گشتاور | 289 پوند فوت |
انتقال | شش سرعته دستی/هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه |
0-60 | 5.4 ث،ه (DCT) |
حدا،ر سرعت | 155 مایل در ساعت |
راندن | FWD |
مسافت پیموده شده سوخت | شهر 22، بزرگراه 31. 25 mpg ،یبی |
Elantra N به سادگی به رانندگ، که آن را ش،ت می دهند پاداش می دهد. گیرب، ممکن است دارای ویژگی پوزخند باشد، اما کل ماشین باعث لبخند گوش به گوش هنگام برخورد پدال پر سر و صدا به زمین می شود.
هیوندای به یک م،ا اکنون این امکان را ایجاد کرده است. اگرچه متخصصان پا،ازی از گیرب، دستی استاندارد قدرد، می کنند، اما نباید دو کلاچه را نادیده بگیرید. اگرچه در سرعت های پایین تا حدودی ناهموار است، اما در رانندگی با روحیه، انتقال های سریع و به ظاهر بدون درز را از بین می برد.
جدای از این حرکات، N هنوز یک النترا است و برای خانواده های کوچک من، است. فضای بار به اندازه 14.2 فوت مکعب حلقه می شود و صندلی کودک رو به عقب، سرنشین جلو را به داشبورد محدود نمی کند. کنترل ها را به طور بصری تنظیم می کنید، و سیستم اطلاعات سرگرمی هیوندای هم برای ناوبری آسان است و هم معمولاً سریع واکنش نشان می دهد.
با اسپوی، لب و لنگه های جانبی با رنگ قرمز اسپورت، N به خوبی استایل النترا اصلی را با ظاهری ،یبی تر می پوشاند. اگزوزهای دوگانه بزرگ و چرخ های 19 اینچی به درام بصری می افزایند.