هیوندای النترا N 2022 – هیجانات جدی در یک بسته کوچک
فرمان بسیار سنگین و دقیق است. چرخش سریع و تایرهای ،بنده میشلین Pilot Sport 4S به چابکی میافزایند و نیروی ترمز ثابت و قوی است. در یک موهبت برای هولیگان ها، یک ترمز الکترونیکی خوب و قدیمی وجود دارد، هیچ یک از آن وسایل الکترونیکی که چرخش های J را ،اب کند.
اگرچه دندههای پدال استاندارد هستند، اما کلاچ دوگانه برای انجام تعویض دندههای هوشمند در صورت رها شدن به دستگاه خود قابل اعتماد است. DCT همچنین سریعتر است و با اتصال به این موتور، Elantra N در عرض 5.4 ث،ه از 0 تا 60 مایل در ساعت میچرخد. برای مدل های دارای دفترچه راهنما یک ث،ه کامل به این رقم اضافه کنید.
، بخار | 276 ، بخار |
---|---|
گشتاور | 289 پوند فوت |
انتقال | شش سرعته دستی/هشت سرعته اتوماتیک دوکلاچه |
0-60 | 5.4 ث،ه (DCT) |
حدا،ر سرعت | 155 مایل در ساعت |
راندن | FWD |
مسافت پیموده شده سوخت | شهر 22، بزرگراه 31. 25 mpg ،یبی |
شاسی، سیستم تعلیق و تیونینگ – ورزشکاری در خط مقدم
برخی از ایرادات افزایش عملکرد با همان ذوق و شوق هیوندای در النترا N وجود دارد، اما همه آنها در محدوده قابل قبولی برای علاقه مندان قرار دارند. ترمزها در سرعت کم محکم میشوند، صندلیهای اسپرت در سفرهای طول،تر احساس سختی میکنند، DCT میتواند دندهها را در ترافیک تغییر دهد، صدای باد فراگیر است و سیستم تعلیق حتی در حالت آسایش، بیش از عیبهای جاده سفت است.
N به مجموعه ای از ارتقاء عملکرد فراتر از پیشرانه خود مجهز شده است، از جمله دیفرانسیل لغزش محدود کنترل شده الکترونیکی، محور محرکه یکپارچه الهام گرفته از رالی، فرمان برقی روی قفسه بازخورد گشتاور، و روتورهای ترمز 14.2 اینچی با اصطکاک بالا. پدها و سایر پیشرفت ها مدلهای DCT همچنین مجهز به حالت راهاندازی هستند که زمان قابل توجه 0-60 آن را تکمیل میکند و تنظیمات ورزشی مختلف برای گیرب،.
Elantra N اولین عرضه خود را به شکلی تماشایی انجام داده است، و عملکرد قانونی و چشمگیر را در بسته ای منطقی ارائه می دهد که به ضرر شما نیست. اگر هیوندای به ارائه مدلهای «N» که این سطح از هیجان را ارائه میکنند ادامه دهد، مطمئناً این حرف در سالهای آتی معادل مدلهای عملکردی معتبرتر خواهد بود. Elantra N فوقالعاده سرگرمکننده است، و این بهترین تمجیدی است که من میتوانم به یک ماشین بدهم.