توربو-فور جواهری است که واکنش سریع دریچه گاز و قدرت کشش ثابت را ارائه می دهد. حدا،ر شلوغی در نزدیکی بالای محدوده دور رخ میدهد و رانندگان را تشویق میکند تا پای خود را به سختی تا خط قرمز پایین نگه دارند. الهام بیشتر از طریق سیستم اگزوز فعال به دست میآید، که یک موسیقی متن طنینانداز با کرکها و صداهای فراوان ارائه میدهد.
مدلهای مجهز به گیرب، دوکلاچه میتوانند حدا،ر قدرت را با ویژگی «Grin Shift» افزایش دهند که با فشردن یک دکمه با افزایش فشار بوست، حدا،ر قدرت را به 286 ، بخار میرساند. برای دههها، صحنههای فیلم شامل کلیشهای بود که رانندگان به طور ناگه، یک «دنده» اضافی پیدا میکنند تا هنگام مسابقه در کنار رقبا یا در تعقیب و گریز ماشین، آن را کنار بزنند.
تنها با یک تریم ارائه شده، همه مدل های N با ویژگی های ی،، عرضه می شوند. نکات برجسته عبارتند از:
- صندلی های اسپرت با روکش چرم و میکرو جیر
- گرمکن صندلی های جلو
- صفحه نمایش لمسی 10.25 اینچی با ناوبری و خوشه گیج دیجیتال 10.25 اینچی
- اتصال Android Auto و Apple CarPlay
- شارژ بی سیم
- کنترل دمای دوگانه اتوماتیک
- چراغ های بیرونی LED با کنترل خودکار سردر و کمک نور بالا
- وسایل کمکی راننده و ویژگی های ایمنی فعال
- جلوگیری از برخورد رو به جلو
- کروز کنترل هوشمند با توقف و حرکت
- جلوگیری از برخورد در نقطه کور با کمک جلوگیری از ترافیک متقابل عقب
- دستیار حفظ خطوط و پیگیری خطوط
به طور کلی – جواهری از یک اسپرت-کامپکت
کابین N موضوع عملکرد را با صندلیهای اسپرت جلویی قویتر، کنترلهای متمرکز بر راننده، و نشانهای «N» در سرتاسر ادامه میدهد. در حالی که برخی از مواد با اجاره کم وجود دارند، بیشتر مناطق لمسی سنگین دارای مواد سطح بالا هستند.
در مورد رقبای اصلی خود، درست مانند N، جتا GLI با یک تریم و یک گزینه گیرب، دستی یا اتوماتیک با قیمت شروع از 32390 دلار عرضه می شود. WRX را می توان با کمی بیش از 30000 دلار ،یداری کرد، اما این قیمت برای تریم بالا به 42890 دلار می رسد.
انتقال دستی | 33245 دلار |
---|---|
اتوماتیک دوکلاچه | 34745 دلار |
ویژگی های استاندارد قابل توجه
قیمت – هیجانات مقرون به صرفه
فیگورهای MPG Elantra N کمتر از ستاره ای هستند، که با توجه به اینکه هدفمند برای عملکرد ساخته شده است، جای تعجب نیست. N با گیرب، دستی با مدل هایی که برای 22 شهر، 31 بزرگراه و 25 mpg ،یبی رتبه بندی شده اند، کارآمدتر است. با DCT، این ارقام در مجموع دو مایل بر گالن در مناطق شهری و به طور کلی کاهش مییابد در حالی که یک مایل در بزرگراه کاهش مییابد.
Elantra N اولین عرضه خود را به شکلی تماشایی انجام داده است، و عملکرد قانونی و چشمگیر را در بسته ای منطقی ارائه می دهد که به ضرر شما نیست. اگر هیوندای به ارائه مدلهای «N» که این سطح از هیجان را ارائه میکنند ادامه دهد، مطمئناً این حرف در سالهای آتی معادل مدلهای عملکردی معتبرتر خواهد بود. Elantra N فوقالعاده سرگرمکننده است، و این بهترین تمجیدی است که من میتوانم به یک ماشین بدهم.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/hyundai/2022-hyundai-elantra-n-serious-thrills-in-a-small-package-ar197026.html