تصاویر داخلی Elantra N 2024 هنوز منتشر نشده است. در داخل، ما انتظار داریم که ،اصر قرمز به طور گسترده در اطراف دریچه های AC، داشبورد و تزئینات درب استفاده شوند. دوخت متضاد قرمز و لولهکشی برای روکش صندلی نیز احتمالاً وجود دارد. طرح کلی دو صفحه نمایش النترا 2024 مشابه مدل N نگهداری می شود. در کنار تمام نقاط قوتش.
مشخصات و جزئیات پیشرانه
این طراحی چرخ به همراه پنج حفره آن مرا یاد آلفارومئو جولیا کوادریفوگلیو می اندازد. در عقب، چراغهای عقب LED متصل به شکل H از النترا معمولی حمل میشود. هیوندای النترا N یک اسپوی، مشکی ثابت دریافت می کند. نیمی از سپر عقب به رنگ مشکی ساخته شده است. ،اصر قرمز، یک دیفیوزر مصنوعی و دو سر اگزوز چربی، اسپرت بودن زیادی را به شما میدهند.
Elantra N در تصاویر و ویدیو در کنار خودروی مسابقه ای نمایش داده شد. در ،مت جلو، ما اکنون یک فاسیا کاملاً جدید داریم. چندین برش، چین و سایر ،اصر طراحی را دریافت می کند. فاسیا را به هم ریخته و شلوغ می کند. رقبای فوری مانند Civic Si و Jetta GLI بسیار منسجم تر به نظر می رسند.
لبه سپر جلو دارای هایلایت های قرمز است تا درام و استعداد اسپرت را تقویت کند. این ،اصر قرمز به طور منظمی در امتداد دامن های جانبی اسپرت آن جریان دارند و به زیبایی در ،مت عقب ادغام می شوند. در این ،اصر قرمز نیز نشان های ظریف N وجود دارد. مشخصات جانبی بیشتر به جز مجموعه جدیدی از رینگ های آلیاژی 19 اینچی با نشان N به جای هیوندای منتقل می شود.
آمار عملکرد هنوز منتشر نشده است. با این حال، هیوندای به احتمال زیاد تنها موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ بنزینی را ارائه خواهد کرد. این موتور قادر به تولید 286 ، بخار قدرت و 392 نیوتن متر گشتاور است. هیوندای النترا N فقط FWD است. دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی دارد. یک 6 سرعته دستی یا 8 سرعته DCT محتمل است.

نمایشگاه خودرو شانگهای یک رویداد دوسالانه است و شاهد برخی از وحشیترین نمایشگاههای خودرو در جهان است. از دیروز آغاز شده و تا 27 فروردین ادامه دارد. هیوندای النترا N در نمایشگاه خودروی شانگهای پیش از عرضه جه، خود در چین رونمایی شد. آن را Avante N (کره ج،ی) یا i30 Sedan N (استرالیا) یا Elantra N (جه،) بنامید، احتمالاً سر و صدای زیادی ایجاد می کند.
به لطف این مشخصات، النترا 2024 جدید می تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را تنها در 5.3 ث،ه انجام دهد. در این ویدیو صدای موتور تقویت شده را می شنویم. نت اگزوز خش دار و بلند بود. اگزوز دوگانه Elantra N احتمالاً از نوع جریان آزاد است. به غیر از اگزوز، سیستم تعلیق و ترمزهای قرمز رنگ احتمالاً مخصوص Elantra N هستند تا عملکرد بهتری ارائه دهند. مهاربندهای شاسی اضافی برای استحکام بیشتر نیز امکان پذیر است. حدا،ر سرعت احتمالاً حدود 250 کیلومتر در ساعت خواهد بود. راه اندازی هند بسیار بعید است.