هیوندای اکستر جدید در مقابل رقبا

Exter به دلیل جایگاه بلند خود از ابعاد Z به خوبی استفاده کرده و بزرگترین صندوق عقب 391 لیتری را ارائه کرده است. سیتروئن دارای رینگ های 15 اینچی به صورت استاندارد است در حالی که Punch رینگ های 16 اینچی بزرگتر را ارائه می دهد. ،تیک های Exter و NRG تا 175 بخش می روند که در مقایسه با ،تیک های Punch و C3 195 لاغر است.

هیوندای ا،تر در مقابل رقبا - مشخصات
هیوندای ا،تر در مقابل رقبا – مشخصات

فاصله از زمین با پانچ بالاترین میزان است. هیوندای هوشمندانه Exter را به یک پیشنهاد پر از ویژگی تبدیل کرد. این تنها در این فضا است که دارای سانروف، دوربین داشبورد، صفحه نمایش ابزار تمام دیجیتال و دریچه های AC عقب و سایر موارد است. کنترل خودکار تهویه مطبوع، کروز کنترل، چراغ های جلو پروژکتور، چراغ های عقب LED، دارای هر دو پانچ و ا،تر هستند. فقط Tiago NRG فاقد DRL است.

هیوندای ا،تر در مقابل رقبا - ویژگی ها
هیوندای ا،تر در مقابل رقبا – ویژگی ها

هیوندای ا،تر در مقابل رقبا
هیوندای ا،تر در مقابل رقبا

پس از هیاهوهای زیاد، هیوندای ا،تر بالا،ه در هند آمد و قیمت آن از روپیه شروع می شود. 5,99,900 با تریم پایه و روپیه. 9,99,900 برای تریم بالا

در حالت معمولی هیوندای، Exter به آبشش‌ها مجهز است. این خودرو دارای ویژگی‌های بخش اول مانند سانروف و دوربین داشبور نیز است. سایر نقاط قوت شامل روکش بدنه، ویژگی های فنی متصل و مجموعه ای از ویژگی های ایمنی است. اما چگونه آن را با رقبای فوری خود از تاتا موتورز و سیتروئن مقایسه می کند؟ بیایید نگاهی بیندازیم به آنچه که مشخصات می گویند.

هیوندای ا،تر در مقابل رقبا - ابعاد
هیوندای ا،تر در مقابل رقبا – ابعاد

هیوندای ا،تر در مقابل رقبا – بیشترین VFM؟

سیتروئن تنها موتوری است که موتور 1.2 لیتری 3 سیلندر خود را با گزینه توربو با قدرت 109 ، بخار و گشتاور 190 نیوتن متر ارائه می دهد. این تنها دستگاهی است که دارای 6 سرعته دستی نیز می باشد. اما فاقد CNG و آپشن های اتوماتیک است. موتور 1.2 لیتری هیوندای یک واحد 4 سیلندر است که از آسیاب 1.2 لیتری 3 سیلندر تاتا تصفیه شده تر است. هر دو دارای ارقام قدرت و گشتاور قابل مقایسه هستند و گزینه های AMT را نیز ارائه می دهند.

هیوندای ا،تر در مقابل رقبا - قیمت
هیوندای ا،تر در مقابل رقبا – قیمت

این مقایسه کاملاً ساده است. نه، هیچ برنده فوری مانند Triumph S،d ​​400 موتورسیکلت در بخش آن وجود ندارد. یک ماشین برای شخصیت های فردی وجود دارد. هیوندای ا،تر برای شکارچیان ویژگی من، است، تاتا پانچ برای ،یداران ایمنی (پانچ – 5 ستاره و تیاگو NRG 4 ستاره) و سیتروئن C3 من، رانندگان مشتاق خواهد بود. Tiago در حال حاضر سن خود را در مقایسه با محصولات عصر جدید از جمله خواهر و برادر خود Punch نشان می دهد. قیمت گذاری نیز منع، کننده همین موضوع است. خارجی می رود تا Rs. 10 لک، در حالی که سیتروئن C3 بالاتر از Rs. 8.92 لک و پانچ در روپیه. 9.52 میلیون


منبع: https://www.rushlane.com/new-hyundai-exter-vs-rivals-tata-punch-12473790.html

ما ماهیندرا KUV100 و Maruti Suzuki Ignis را با DNA متقاطع مشابه در این لیست قرار ندادیم زیرا آنها در طول حدود 3700 میلی متر کوچکتر هستند. از نظر اندازه، سیتروئن C3 طول، ترین و دارای بیشترین فاصله بین دو محور، تاتا پانچ عریض ترین و هیوندای ا،تر بلندترین است.

رقیب پانچ برند کره ج،ی اینجا در قالب Exter است. این خودروی کراس اوور زیر 4 متری است که هیوندای برای نسل هزاره‌ها، ژنرال Z و ،یدار، که برای اولین بار خودرو را تشنه سبک زندگی ماجراجویانه می‌دانند، می‌خواهد. برخلاف آنچه ظاهر ممکن است نشان دهد، قابلیت AWD ندارد.

از نظر صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی، سیتروئن کیک را با واحد 10 اینچی با اندروید اتو بی سیم و اپل کارپلی می گیرد. دارای TPMS است، اما فاقد سرعت سنج است، که بسیار مضحک است. تیاگو NRG و Exter پیشرانه دوگانه سوز CNG را ارائه می دهند. Punch نیز پیشنهادات CNG را دریافت خواهد کرد و با توجه به استراتژی‌های گذشته تاتا، Punch یک نوع S (سانروف) با تریم‌های انتخابی نیز دریافت خواهد کرد.

C3 هنوز هم لذت راننده است