،وان ماشین بریت،ا مجله ماشین از مدیریت هیوندای در مورد کمپین برند جدید پرسید که در روز با،ینگ با این شعار آغاز شد: «اگر فکر میکردید اتومبیلهای ما را میشناسید و چگونه نام ما را بگویید، شاید وقت آن رسیده است که دوباره فکر کنید».
با این کمپین، ما می خواهیم کمی شوخ طبعی و شخصیت به برند خود تزریق کنیم که امیدواریم افراد بیشتری را تشویق کند تا درباره هیوندای اطلاعات بیشتری ،ب کنند.
هیوندای یک برند جوان، مبتکر و پیشرو است که با سرعت زیادی متحول شده است. مدیر عامل اشلی اندرو گفت: ما با افتخار کره ای هستیم با شخصیت و هدف واقعی.
2023 آغاز یک هیوندای جدید در بریت،ا است. ما از این فرصت استفاده کرده ایم تا قالب را بشکنیم و فصل جدیدی را برای خودروها و شرکت خود بپذیریم، از جمله تغییر تلفظ برند در بریت،ا برای همسو ، آن با سازمان جه، و میراث کره ای ما.”
در حالی که استرالیاییها و بریت،اییها اغلب آن را «هیآندی» یا «هیآندی» مینامند، و دوستان آمریکای شمالی ما اغلب «هوندی» میگویند، در واقع «هیوندی» است.
اکنون، من فقط باید چندین دهه اشتباه تلفظ را لغو کنم…
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/hyundai-reminds-us-،w-to-،ounce-its-name