سانتافه در حال حاضر تنها با موتورهای 2.2 لیتری توربو دیزل چهار سیلندر و 3.5 لیتری تنفس طبیعی بنزینی V6 در استرالیا در دسترس است، اگرچه دومی تا حد زیادی در خارج از بازار ما کنار گذاشته شده است.
این اولین بار از سال 2005 بود که سانتافه توسط سورنتو در استرالیا فروش بیشتری داشت و این عملکرد قوی توسط سورنتو نشان دهنده برتری کیا در بازار استرالیا است که چند ماه پیش فروش بیشتری از برند خواهر خود داشته است.
را هیوندای سانتافه قرار است دراماتیک ترین دگرگونی بصری خود را تجربه کند.
سانتافه در سال 2021 به یک پلتفرم جدید منتقل شد و به آن امکان دسترسی به پیشرانه های هیب، و پلاگین هیب، (PHEV) را داد – اگرچه فقط هیب، برای استرالیا تایید شده است و بارها به تعویق افتاده است.
مشخص نیست که تغییرات زیر پوست با سانتافه بعدی چقدر به اندازه ظاهر جدید آن چشمگیر خواهد بود.
ما نمیتو،م ،مت جلویی را زیاد تشخیص دهیم، اگرچه ع،های جاسوسی قبلی نشان میدهند که چراغهای جلو ممکن است حاوی چراغهای LED در روز باشد که حرف H را تشکیل میدهند، نقشی که روی یک الگوی برجسته روی صندلیهای جلو تکرار میشود.
یک گلخانه عمودی وجود دارد که به نظر می رسد برای سانتافه یک کابین هوادار می دهد.
به همین ترتیب، چهار نسل اول – اگرچه بیشتر از یکدیگر متمایز بودند – یک تکامل طراحی واضح را نشان دادند.
این ع، ها در فرودگاه بین المللی اینچئون در کره ج،ی گرفته شده و در حساب اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده است c،g_sik_an.
سانتافه و سورنتو در سال 2021 دودسته بودند، و اولی توسط دومی تثبیت شد (5048 فروش در مقابل 5126 فروش).
نمونه اولیه اسپری شده همچنین دارای چرخهای آلیاژی متمایز با ظاهری مع،، با پرههای شیاردار و مشکی است که توسط مثلثهای ف،ی برس خورده در جایی که شکافها معمولاً وجود دارند، بسته شدهاند.
تا پایان ماه اوت، هیوندای 2936 دستگاه سانتا فس را در استرالیا فروخته است که آن را با فاصله کمی از Palisade (فروش 2891) و پس از سورنتو (4304) قرار می دهد.
مشخص نیست که سانتافه بعدی چه زم، معرفی میشود، اگرچه وجود نمونههای اولیه با ظاهری تمامشده – اگر به شدت استتار شده باشند – نشان میدهد که اولین نمایش قریبالوقوع است.
انتهای عقب با استتار بیشتری پوشانده شده است، اگرچه به نظر می رسد سانتافه ممکن است دارای یک درب عقب به خصوص عمودی باشد.
در مقابل، نمونه اولیهای که قبلاً جاسوسی شده بود، دارای چرخهای آلیاژی ساده و پنج پرهای با ظاهر برسخورده بود، هرچند که الگوی ستارهای را نیز تشکیل میداد.
در حالی که هنوز با مقدار زیادی استتار پوشانده شده است، میتو،م ببینیم که به نظر میرسد ستون D بر خلاف ستون مایل Palisade، بهطور عمودی قرار گرفته است، که به سانتافه ظاهری حتی بلوفتر نسبت به کراس اوور پرچمدار میدهد.
همانطور که در مورد جدیدترین محصولات گروه موتور هیوندای رایج شده است، طرح های چرخ های چشم نوازی نیز وجود دارد.
بیشتر: همه چیز هیوندای سانتافه