سانگ یاپ لی افزود: «از آنجایی که خودروی مفهومی اصلی دیگر وجود ندارد، ما جورجتو جوجارو را مأمور کردیم تا آن را بر اساس فلسفه طراحی ما، «شکل دادن به آینده با میراث» بازسازی کند.
هیوندای گفت کانسپت بازسازی شده در فصل بهار نیمکره شمالی نمایش داده خواهد شد که به م،ای جایی بین مارس و می است.
ظاهراً طراحی مفهومی منبع الهام برای کار جوجیارو روی DeLorean DMC 12 نیز بوده که در سال 1983 عرضه شد. که دلورین.
گفته می شود که در سال 1974، مدیران هیوندای موتور با جورجتو جوجارو تماس گرفتند تا کار طراحی اولین مدل مستقل خود و “اولین خودروی تولید انبوه کره” را پیشنهاد دهند.
در حالی که این کانسپت در آن زمان رویای ناتمام بود، این شرکت همچنان ادعا میکند که «روحیه جسورانه آن با تأثیر مستقیم بر اولین مدلهای تولید مستقل هیوندای تحت نام پونی، که از سال 1975 تا 1990 در سراسر جهان فروخته میشد، به شروع صنعت خودروسازی کره کمک کرد. “.
این شرکت اصرار دارد که کانسپت پونی کوپه با الهام از طراحی Ioniq 5 و N Vision 74 هیدروژن-هیبرید «آزمایشگاه نورد» خودروی توسعه هیوندای، بخش مهمی از میراث هیوندای است.
پونی کوپه با دماغه ، ای، چراغ های جلو دایره ای و خطوط هندسی برای بازارهای آمریکای شمالی و اروپا در نظر گرفته شده بود. افسوس که این پروژه در سال 1981 درست قبل از تولید انبوه در میان یک محیط اقتصادی نامطلوب متوقف شد.
این شرکت نوپا به جوجیارو دستور داد تا طراحی، طرحهای اولیه و ساخت پنج نمونه اولیه را بسازد که یکی از آنها کوپه بود.
بیشتر: سری هیوندای Grandeur Heritage – ک،یک قدیمی برقی می شود