در سایر نقاط این محدوده، نسخه های به روز شده از پیشرانه های موجود، که در استرالیا در حال حاضر شامل بنزین 2.0 لیتری تنفس طبیعی، 1.6 لیتری توربو بنزین (N Line) و گزینه های تک موتوره EV هستند، انتظار می رود. HEV احتمالاً از همان پیشرانه 1.6 لیتری کیا نیرو HEV استفاده خواهد کرد.
بیشتر: همه چیز هیوندای ،ا
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2023-hyundai-kona-revealed-here-mid-year-with-hybrid-ev-options
همانطور که توسط تصاویر جاسوسی اخیر پیشبینی شده است، طراحی جدید Kona کاملاً یک قدم با نسل اول فاصله دارد و از Bayon کوچکتر ارائه شده در خارج از کشور الهام میگیرد و تا حدی رشد کرده است که اندازهای مشابه با کیا سلتوس دارد.
در حالی که Kona در ابتدا با تمرکز زیادی بر اروپا معرفی شد، نمایشگاه تحرک سئول – که قبلاً به ،وان نمایشگاه خودروی سئول شناخته می شد – در حال حاضر از 30 مارس تا 9 آوریل 2023 برگزار می شود. به نظر می رسد یک رونمایی خانگی برای آنچه می تواند باشد من، باشد. از محبوب ترین مدل های جدید این برند در بازار کره ج،ی، اگر کیا نیرو جدید باشد.
تنها با توجه به تصاویر و ابعاد ذکر شده، ،ا جدید باید بهبودهایی را در فضای سرنشینان ردیف دوم و عملی بودن حمل بار به ارمغان آورد، زیرا مدل نسل اول یکی از خودروهای جمع و جورتر در ک، خود بود.
در داخل، “فضای زندگی” ،ا جدید از سایر خودروهای الکتریکی هیوندای مانند Ioniq 5 الهام گرفته است، که دارای یک مفهوم پلان باز و طرح داشبورد راننده محور است که شامل نمایشگرهای دوگانه 12.3 اینچی عریض است.
بین انواع پیشرانه تفاوت های ظاهری مختلفی وجود دارد. مدلهای Kona EV جزئیات گرافیکی پی،لی و آلیاژهای 19 اینچی الهام گرفته از پی،ل را دریافت میکنند. نسخههای ICE و HEV با طراحیهای سپر و صفحه لغزنده به سبک SUV و همچنین روکش مشکی ظاهری مستحکمتر دارند. در حالی که N Line دارای پوشش های سقفی و آینه ای دو رنگ مشکی اختیاری، و همچنین طراحی های تهاجمی تر، و صدا خفه کن های دوقلو در عقب است.
جزئیات بیشتر از خانواده جدید هیوندای ،ا در ماههای آینده مشخص خواهد شد و این برند کرهای به طور بالقوه قصد دارد در نمایشگاه خودرو در مراحل اولیه سال 2023 رونمایی کند.
جزئیات بیشتر در ماه های آینده، هم برای نسخه های بین المللی و هم برای مدل های استرالیایی فاش خواهد شد، اما CarExpert میداند که این نام تجاری، عرضه طیف Kona را مانند نسخه اصلی متحیر خواهد کرد.
یک “C-Pad افقی شناور” برای تاکید بر “داخلی باریک و عریض” وجود دارد، در حالی که نور محیطی و انتخابگر درایو شیفت با سیم از نوع ستونی فضای ذخیره سازی را در کنسول مرکزی باز می کند.
هیوندای میگوید ردیف دوم و صندوق عقب برای «حدا،ر» قابلیت استفاده و فضای بار طراحی شدهاند، که اولی طراحی «کم منحنی» دارد.
لامپ های LED گفته شده همان چیزی است که هیوندای آن را یک لامپ بدون درز افق می نامد، که در نسخه EV پی،لی است که ظاهرا “به شخصیت متمایز EV اضافه می کند”. همانند نسخه اصلی، روکش قوس چرخهای مجسمهسازی شده و همچنین طرحهای چراغهای جلو و عقب ت،یمبندی شده وجود دارد.
نسخه های بنزینی، هیب، و EV همگی در کارت استرالیا هستند.
طراحی مبتنی بر فناوری – همانطور که هیوندای آن را نامیده است – به ،ا میبیند که زیبایی رباتیکی با میلههای نور LED برجسته جلو و عقب دارد، در حالی که هدف داخلی به حدا،ر رساندن فضای زندگی است – اندازهگیری طول 4355 میلی متر، ،ا 150 میلی متر طول، تر از قبل است و همچنین 25 میلی متر عریض تر است (1825 میلی متر) و 60 میلی متر بلندتر (2660 میلی متر) در فاصله بین دو محور.
با ما همراه باشید CarExpert برای همه جدیدترین ها، و نظرات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.
هیوندای گفت که با طراحی مدل EV شروع شد و سپس آن را برای نسخه های ICE، HEV و N Line اسپرت تطبیق داد. همه نسخه ها بر اساس یک “معماری جه،” اجرا می شوند.
در غیر این صورت، اتوسالون برو،ل – که در سال 2023 صدمین سالگرد تولد خود را جشن می گیرد – از 14 تا 22 ژانویه امکان دیگری است، با توجه به اینکه سکوی پرتاب برای خودروی سال 2023; همچنین به ،وان خودروی سال جهان شناخته می شود.
اگر هیبرید (HEV) به اینجا بیاید، با توجه به اینکه نسل اول ،ا هیبرید به دلیل تولید اروپاییاش هرگز به نمایشگاههای محلی راه پیدا نکرد، این یک برد بزرگ برای هیوندای استرالیا است.
برای مرجع، کیا سلتوس 4385 میلی متر طول، 1800 میلی متر عرض و 1635 میلی متر ارتفاع دارد و فاصله بین دو محور آن 2630 میلی متر است.
نسل بعدی هیوندای ،ا کراس اوور، قبل از عرضه اولیه استرالیایی که از آن آغاز می شود، فاش شده است اواسط سال 2023.