“من انتظار دارم که شما همچنین بتو،د صداهای جدیدی را که ما ایجاد می کنیم، دانلود کنید، اما مواردی مانند این شامل توسعه مداوم خواهد بود.”
“هدف همین است.
این همان چیزی است که ما میخواهیم ارائه دهیم، با همان ،زشها و ،زشهای پایین دنده که در خودروهای ICE N ما تجربه میکنید.
شما همچنین قادر خواهید بود سطوح regen را با جابجایی تنظیم کنید، اما ما همچنان روی آن کار می کنیم، همانطور که در مورد صداهای کاراکتر هستیم.
انتظار می رود Ioniq 5 N در پایان سال 2023 یا اوایل سال 2024 به صورت محلی عرضه شود.
همچنین در نظر گرفته شده است که صدای همراهی نیز وجود داشته باشد که دور موتور را تا سقف منع، کند باپ، باپ، باپ محدود کننده دور، از طریق بلند،ا. حداقل، این بخشی است که مهندسان در حال حاضر روی آن کار میکنند تا در حدود آوریل یا می 2023 آماده ثبت نام شوند.
من آن را حالت VGS (Virtual Grin Shift) مینامم و برای فعال ، آن، دکمهای را روی فرمان فشار میدهیم و سپس هر دو پدل را همزمان میکشیم تا حالت تعویض مجازی درگیر شود.
اما اکنون، در Ioniq 5 N، این توسعه در مرحله تنظیم دقیق است، اما مطمئناً هنوز تمام نشده است، ما هنوز چیزهایی مانند محدود کننده دور و کاراکترهای صوتی مختلف را اضافه می کنیم که می تو،د بین آنها انتخاب کنید.
بیشتر: هیوندای آیونیک 5 N EV مدل 2024 به نمایش درآمد
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/hyundai-preparing-virtual-dual-clutch-gearbox-for-evs
ما آن را N Sound Plus می نامیم و تا زم، که Ioniq 5 N را راه اندازی کنیم، رانندگان می توانند از بین چندین صدای کاراکترهای مختلف انتخاب کنند یا حتی صداهای خود را ایجاد و نامگذاری کنند.
هنگامی که ما شروع به ساخت یک Ioniq EV مفهومی کردیم، چهار یا پنج سال پیش در مرکز تحقیق و توسعه Namyang، ما فقط از بلند،ای داخلی استفاده می کردیم و آنها کافی نبودند، خوب است، بنابراین بلند،ای خارجی اضافه کردیم و سپس شروع به شبیه سازی ارتعاشات و نیروها کردیم. شما می تو،د با DCT در i30 N مرتبط شوید.
اگرچه از نظر صدا بسیار چالش برانگیز است، به خصوص آن صدایی که در i30 N میبینید، اما ما همچنان روی این فناوری کار میکنیم تا تجربه DCT در خودروی موتور احتراقی را به سطوح احساسی مشابهی برس،م. Ioniq 5 N EV ما.
آلبرت بیرمن، مشاور فنی اجرایی هیوندای و گورو برند همه جانبه N گفت: ایده این است که به حس و صدای DCT در هاچ i30 N نزدیک شویم.
یک گیرب، دوکلاچه مجازی (DCT) با نام «N e-،ft» یکی از جالبترین فناوریهایی است که برای اولین خودروی الکتریکی هیوندای (EV) ی،ی Ioniq 5 N توسعه یافته است.
بدیهی است که در ترافیک، شما نمیخواهید در Ioniq 5 N از تعویضکنندههای دست و پا استفاده کنید، بنابراین فقط با کشیدن هر دو پدل به طور همزمان آن را خاموش کنید، حداقل، این چیزی است که ما در نمونه اولیه RN22e داریم.
در توسعه مفهوم “آزمایشگاه نورد” برند N که با نام RN22e شناخته میشود، گفته شد که ویژگی N e-،ft به دنبال تطابق با احساس کلی عملکرد تعویض پدال DCT در مدل N با سوخت بنزینی است.