دیگر خبری از geofencing نیست، به این م،ی که هر ،ی در استرالیا اکنون میتواند یک Ioniq 5 یا Ioniq 6 را با استفاده از پورتال فروش آنلاین ،یداری کند و از «شریک تحویل» دلخواه خود تحویل بگیرد.
مفهوم هفت به نقل ازبیش از 480 کیلومتردر محدوده رانندگی، هرچند با مشخصات پیشرانه نامشخص. در حالی که هیوندای جزئیات بیشتری را تایید نکرده است، کیا EV9 جدید باید سرنخ های قوی با توجه به زیربنای مش، ارائه دهد.
- استاندارد: 160 کیلووات/350 نیوتن متر تک موتور RWD، 0-100 کیلومتر بر ساعت در 8.2 ث،ه
- طول، دامنه: 150 کیلووات/350 نیوتن متر تک موتور RWD، 0-100 کیلومتر بر ساعت در 9.4 ث،ه
- دو موتوره283 کیلووات/600 نیوتن متر دو موتوره AWD، 0-100 کیلومتر در ساعت در 6.0 ث،ه
ویژگی Boost در فروشگاه Kia Connect برای نسخه های دو موتوره موجود است که گشتاور را به 700 نیوتن متر افزایش می دهد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را به 5.3 ث،ه کاهش می دهد. کیا ادعا می کند EV9 ظرفیت یدک کشی تا 2500 کیلوگرم را ارائه می دهد.
آن هیوندای آیونیک 7 پلتفرم میت قبل از اولین بازی مورد انتظار در سال جاری، با ع، هایی که توسط سایت کره ای به اشتراک گذاشته شده است، جاسوسی شده است جاسوسی خودکار.
تمام نوار استاندارد دیفرانسیل عقب از a استفاده خواهد کرد 99.8 کیلووات ساعت باتری، با استفاده از مدل پایه از باتری کوچکتر 76.1 کیلووات ساعت باتری
هیوندای استرالیا میگوید عرضه خودروهای برقیاش در حال باز شدن است، به این م،ی که دیگر مجبور نیست مدلهای مبتنی بر E-GMP خود را مانند گذشته با Ioniq 5 به صورت «قطری» بفروشد.
با یک فاصله بین دو محور 3200 میلی مترهیوندای می گوید که فضای داخلی کانسپت Seven “بعد کاملاً جدیدی از فضا” را با سقف بلند و کفی صاف ارائه می دهد.
مانند EV9 که اوا، امسال در استرالیا عرضه خواهد شد، Ioniq 7 از معماری اختصاصی الکتریکی E-GMP بهره می برد.
مانند سایر خودروهای سری Ioniq، Ioniq 7 تولیدی نیز باید از مواد بازیافتی و پایدار در تولید خود استفاده کند – مانند اثاثه یا لوازم داخلی، پ،تیک و رنگ.
با ما همراه باشید CarExpert برای همه آ،ین.
هیوندای می خواهد تا پایان سال آینده 90 شریک تحویل در 90 تا 100 نمایندگی در سراسر استرالیا داشته باشد. در حال حاضر، این آمار در 24 شریک است.
با این حال، فضای داخلی شیاردار این کانسپت مطمئناً در ظاهر سادهتر به نظر میرسد، اگرچه همانطور که EV9 نشان داد، همچنان میتو،م انتظار داشته باشیم که لمسهای منظمی مانند صندلیهای چرخان برای زنده ماندن از انتقال به تولید داشته باشیم.
همچنین به لطف عملکرد Vehicle-to-Load (V2L) که تا 3.68 کیلووات برق تولید می کند، می توان از آن برای برق رس، به وسایل برقی استفاده کرد.
EV9 مانند سایر خودروهای پلت فرم E-GMP قابلیت شارژ فوق سریع 800 ولتی را ارائه می دهد و کیا می گوید می توان برد 239 کیلومتری را در 15 دقیقه اضافه کرد.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/hyundai-ioniq-7-new-flag،p-electric-suv-spied
کیا EV9 تنها شاسی بلند الکتریکی بزرگی نیست که از کره عرضه می شود.
Ioniq 7 هنوز استتار گستردهای دارد، اما میتو،م ببینیم که کاملاً به کانسپت Seven 2021 در شکل کلی خود وفادار مانده است، با خط سقف خمیدهتر از پسر عموی EV9 خود.
کیا تنها رقمی را برای مدل دوربرد دیفرانسیل عقب با رینگهای 19 اینچی منتشر کرده است. 541 کیلومتر در چرخه سختگیرانه WLTP.
هیوندای استرالیا قبلاً تأیید کرده است که در طول سال 2024 در استرالیا به فروش می رسد و به افزایش فروش خودروهای الکتریکی با برند Ioniq از 3000 دستگاه در سال 2023 به 6000 دستگاه در سال 2024 کمک می کند.