هیوندای N می خواهد مفهومی یک خودروی اسپرت یکپارچهسازی با سیستمعامل را به تولید برساند

این آ،ین اظهار نظر پس از آن صورت می گیرد که مدیر ارشد محصولات و پیشرانه پیشرفته شرکت هیوندای آمریکا به روابط عمومی گفت: کارسکوپ در ماه می، این شرکت “هیچ برنامه ای برای عرضه این مدل به تولید تجاری ندارد”.

بیشتر: کانسپت های هیوندای RN22e و N Vision 74 رونمایی شدند
بیشتر: مفهوم خودروی اسپورت هیوندای یکپارچهسازی با سیستمعامل در حال ورود به تولید – گزارش
بیشتر: مفهوم یکپارچهسازی با سیستمعامل هیوندای بالا،ه به تولید نمی رسد – گزارش




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/hyundai-n-wants-to-put-retro-sports-car-concept-into-،uction

کانسپت آزمایشگاه نورد Hyundai N Vision 74 برای اولین بار در جولای سال گذشته در کنار مدل مفهومی آزمایشگاه نورد RN22e که به صورت Ioniq 6 پوشیده شده بود و در نهایت به Ioniq 5 N معرفی شده اخیر تبدیل شد، رونمایی شد.

یک باتری 62.4 کیلووات ساعتی با قابلیت شارژ سریع 800 وات و یک م،ن هیدروژن 4.2 کیلوگرمی وجود دارد که می‌توان آن را در پنج دقیقه سوخت‌گیری کرد. این باتری به طور قابل توجهی بزرگتر از تویوتا میرای است که م،ن هیدروژن 5.6 کیلوگرمی را با باتری لیتیوم یونی 1.2 کیلووات ساعتی ،یب می کند.

آقای وارتنبرگ گفت: «این باید معیارهای خاصی را داشته باشد تا آن را ممکن کند.

  • هیوندای N می خواهد مفهومی یک خودروی اسپرت یکپارچهسازی با سیستمعامل را به تولید برساند

به‌نظر می‌رسد در چند ماه گذشته، معرفی نسخه‌ی جاده‌ای کانسپت آزمایشگاهی نورد هیوندای N Vision 74 روشن و خاموش شده است، هرچند اظهارات اخیر رئیس هیوندای N نشان می‌دهد که هنوز امیدی برای کوپه‌ای با ظاهری قدیمی وجود دارد.

اراده هیوندای به زودی یک نسخه تولیدی از مفهوم آزمایشگاه نورد N Vision 74?

در اصل کانسپت N Vision 74 یک خودروی برقی با باتری است که به شکل نوعی افزایش‌دهنده برد هیدروژنی است که در سبکی قدیمی پیچیده شده است.

نایب رئیس هیوندای N، تیل وارتنبرگ گفت CarExpert او شخصاً آرزو دارد “آن ماشین را در آینده نزدیک در خیابان ببیند”. او افزود، با این حال، “این نیاز به بحث های زیادی دارد”.

این خودرو دارای دو موتور الکتریکی نصب شده در پشت است که بیش از 500 کیلووات نیرو و بیش از 900 نیوتن متر گشتاور تولید می کند، همراه با یک پشته سوخت هیدروژن که حدا،ر 95 کیلووات برای شارژ باتری تولید می کند. حدا،ر سرعت بیش از 250 کیلومتر بر ساعت است.

  • هیوندای N می خواهد مفهومی یک خودروی اسپرت یکپارچهسازی با سیستمعامل را به تولید برساند

“[The N Vision 74 rolling lab concept] به گفته آقای وارتنبرگ، همه آنچه را که ما با هیوندای می‌خواهیم و به طور کلی منع، می‌کند، زیرا این فانوس دریایی فن‌آوری برای شرکت ما است.

  • هیوندای N می خواهد مفهومی یک خودروی اسپرت یکپارچهسازی با سیستمعامل را به تولید برساند

ما با فناوری‌های پیشرفته کار می‌کنیم و N Vision 74 یکی از خودروهایی است که این مسیر را به خوبی اجرا می‌کند.»

هیوندای ادعا می کند که برد رانندگی مفهومی N Vision 74 بیش از 600 کیلومتر است.

اگرچه کانسپت N Vision 74 شباهت اساسی و ستون B منحصر به فرد کانسپت اولیه پونی کوپه از سال 1974 را حفظ کرده است، اما دارای تعدادی اضافات الهام گرفته از ورزش های موتوری مانند شکاف جلو کم، قوس چرخ های متورم، چرخ های دیسک هوا با ظاهری قدیمی است. ، دیفیوزر عقب و یک بال عقب بزرگ.

انتظار می رود در صورت وقوع، بسیاری از این ،اصر طراحی برای نسخه تولیدی شماره گیری شوند.