واردکننده خودروهای برقی دست دوم استرالیایی رشد سریعی در برنامه دارد
شرکت Good Car در حال حاضر تعدادی خودروی الکتریکی دست دوم را وارد میکند که در داخل عرضه نمیشوند، مانند برخی از انواع هاچبک نیسان لیف، و همچنین وانتهای تجاری نیسان eNV200 و پژو e-Expert.
اگرچه تعدادی از خودروسازان، مانند گروه فول، واگن، گفتهاند که دفاتر مرکزی آنها ترجیح میدهند خودروهای برقی با محدودیت عرضه را به مناطقی بفرستند که برای بالاتر از میانگین سطح CO2 در ناوگان خود جریمه میشوند، خودروهای برقی رکورد 7.7 درصد از سهم استرالیا را به خود اختصاص دادند. بازار خودروهای جدید در شهریور
بیشتر: استراتژی ملی EV: ،ت مقاله مشاوره را منتشر می کند بیشتر: پرفروشترین خودروهای الکتریکی استرالیا در ماه سپتامبر
خودروهای الکتریکی جدیدی که شرکت Good Car در حال حاضر به ،یداران ناوگان ارائه میکند شامل لیفتبک سواری Polestar 2 و شاسی بلند الکتریکی هیوندای ،ا میشود.
Good Car Company پیش بینی می کند که از اوایل سال 2023 خودروهای برقی دست دوم بیشتری در استرالیا برای ،ید وب سایت آنها در دسترس خواهد بود.
شرکت گود کار علاوه بر فروش خودروهای برقی دست دوم وارداتی، خودروهای برقی جدیدی را عرضه میکند که از کانالهای رسمی داخلی برای ،ید ناوگان، اجاره و مدلهای اشتراک تهیه میشوند.
کامرون آدامز، یکی از بنیانگذاران Canva و لیزا می،، مربی سابق Canva، سرمایه گذاری اضافی 1 میلیون دلاری را برای این استارت آپ استرالیایی متعهد شده اند.
یکی از سخنگویان شرکت خودرو خوب گفت که در ابتدا با برخی از “مشکلات دند،” در رابطه با تغییر مقررات واردات موازی مواجه شده بود، اما از آن زمان مشکلات را هموار کرد.
پژو e-expert
شرکت خودروی گود گفت که به منظور تسریع در پذیرش گسترده تر خودروهای برقی، استانداردهای پیشنهادی ،ت فدرال برای بهره وری سوخت بسیار مهم خواهد بود.
تمامی خودروهای الکتریکی دست دوم وارداتی که توسط شرکت گود کار به فروش می رسند، با “حفاظت کامل از مصرف کننده” عرضه می شوند.
شرکت خودروی گود انتظار دارد این سرمایه گذاری چند میلیون دلاری به آن کمک کند تا تعداد خودروهای دست دوم وارداتی خود را از 200 خودرو به حدود 2000 خودرو در سال افزایش دهد.
قیمت اولیه یکی از این خودروهای الکتریکی دست دوم وارداتی 20000 دلار است، اگرچه این شرکت نشان می دهد که از طریق ،ید جمعی در کمپین های ،ید عمده، می تواند هزینه ها را کاهش دهد.
نیسان eNV200
آ،ین پیشرفت در این زمینه این است که ،ت فدرال مقاله مشاوره ای را منتشر کرد که برای شکل دادن به اولین استراتژی ملی خودروهای الکتریکی کشور طراحی شده است.
تاسم، تاسیس شد شرکت خودرو خوب خودروهای برقی دست دوم را به ،وان واردات موازی به استرالیا وارد میکند که به ،وان واردات خا،تری نیز شناخته میشود، از ژاپن و بریت،ا برای تسریع در جذب خودروهای الکتریکی به صورت محلی.
این خودروهای الکتریکی دست دوم وارد شده توسط The Good Car Co. به استرالیا از ژاپن و بریت،ا در وبسایت آنها و همچنین از طریق یک سری کمپینهای «،ید فله» مبتنی بر جامعه در سراسر کشور فروخته میشوند.
بزرگترین واردکننده وسایل نقلیه الکتریکی دست دوم (EVs) استرالیا قصد دارد پس از تزریق 10 میلیون دلاری، تعداد خودروهایی را که به اینجا می آورد، به شدت افزایش دهد.
10 میلیون دلار بودجه از سوی شرکت سرمایه گذاری بشردوستانه استرالیایی Boundless با حمایت میلیاردر استرالیایی مایک کانن برو، تامین می شود.
بنیانگذاران Good Car Company (از چپ به راست) – سام وایتهد، آنتونی بروز ون گرونو و آنتون وی،تروم
این سخنگوی گفت که این شرکت همچنین برخی از پرس و جوها را از سوی ارگان هایی مانند اتاق فدرال صنایع خودرو (FCAI) در مورد تجارت خود تجربه کرده است، اما دیدگاه شرکت این بود که به رشد جذب خودروهای الکتریکی در استرالیا کمک می کند.
این شرکت در حال حاضر یک سیاست بازگشت هفت روزه، یک باتری با ولتاژ بالا آزمایش شده، یک باتری و ضمانت مک،کی با طول های بسته به مدل، 12 ماه کمک کنار جاده ای از طریق NRMA، سرویس و اعلان های فراخوان ارائه می دهد.