اینترا V50 دارای ظرفیت بار نامی 1.5 تن است و از همان موتور V30 استفاده می کند که یک واحد 1.5 لیتری دیزل با گشتاور 220 نیوتن متر است. اینترا V20 در کنار کابینی با بار ارگونومیک، اکنون گزینه دوسوخت CNG را نیز در اختیار دارد. تاتا موتورز مسافت 700 کیلومتری با V20 CNG را وعده داده است. این موتور 1.2 لیتری با قابلیت دو سوخت، گشتاور 106 نیوتن متری تولید می کند و می تواند 1 تن را حمل کند.
Yodha 2.0 HVAC هزینه دارد. 9.99 میلیون، کابین خدمه Yodha EX با AC هزینه دارد. 10.74 لک و Intra V50 قیمت دارد. 8.67 لک (قیمت های قبلی). تاتا موتورز همچنین با افتخار اعلام می کند که 750 وسیله نقلیه در حال تحویل به نمایندگی های مختلف در سراسر هند است. LCV های جدید تاتا با دیگر LCV های ماهیندرا، آشوک لیلاند و امثال آن رقابت می کنند.
Tata Yodha 2.0 همچنین چندین گزینه بارگیری تا 2 تن را دریافت می کند. در حالی که انواع کابین خدمه از تناژ کمتر پشتیب، می کنند. Yodha 2.0 در گزینه های کابین تک کابین و کابین خدمه ارائه می شود و همچنین گزینه های تعلیق جلو مستقل و همچنین 4X4 را دریافت می کند. ظرفیت محموله 2 تنی بالاترین در ک، به همراه 30 درصد قابلیت عیار است.
تاتا اینترا V50 جدید
با تطبیق پذیری ثابت شده پیکاپ تراک ها، این سوال پیش می آید که چرا تاتا Xenon XT را دوباره به وجود نیاورد. کامیونهای وانت هنوز بهطور گستردهای برای مقاصد تجاری در هند رزرو شدهاند و علیرغم وجود ایسوزو V-Cross و تویوتا هایلو، با قیمت قابلتوجهی نسبت به هزینههایشان، احتمالاً به این خودروها منتقل میشود.
جدید تاتا یودا 2.0
با Yodha 2.0، تاتا ظاهر Yodha قبلی را به شدت تغییر داده است. برای شروع، یک جلوپنجره کرومی جدید دریافت می کند که بسیار تمیز به نظر می رسد. چراغهای جلو در حال حاضر کمی در گلگیرها فرو رفته و ظاهری عضل، به آن داده است. بند هوای پایینی نیز به همراه محفظه جدید مربع شکل برای مه شکن ها که برای اولین بار در سری Yodha از LED DRL استفاده می کنند نیز تغییر کرده است. Yodha 2.0 دارای موتور 2.2 لیتری 100 ، بخاری با گشتاور 250 نیوتن متر است.
در زمانهای اخیر، تاتا موتورز با ارائه ویژگیهای پیشرفته مانند ADAS و نظارت بر خستگی راننده، تغییرات قابل ستایشی را در مجموعه CV خود ایجاد کرده است. نه فقط اینها، بلکه مجموعه ای از ویژگی های دیگر و حتی حمل کننده های CNG نیز آشکار شدند. اما، تاتا پرتاب LCV خود را برای بعد رزرو کرده بود.
اما 2.0 به چه م،است؟ این نسل جدید Yodha طراحی جدیدی را به ارمغان میآورد زیرا طراحی مدل قبلی به مدت 15 سال در جای خود قرار دارد، حتی اگر به خوبی قدیمی شده باشد. این به روز رس، های طراحی در AutoExpo 2020 به نمایش گذاشته شد. اما به دلیل ش،تهای مرتبط با کووید-19 که همه ما به آن عادت کردهایم، این ارتقاء برای مجموعه CV تاتا هرگز محقق نشد. تا به حال.
وانت تاتا یودا 2.0 – جلو
تاتا موتورز در حال حاضر پرفروشترین تولیدکننده CV در هند نیز هست. با در نظر گرفتن اولین و آ،ین مایل حمل و نقل، تاتا موتورز تصمیم گرفته است تا محدوده LCV خود را با گزینه های پیشرانه CNG در بخش اول با ظرفیت 1 تن بازسازی کند. نه تنها این، سهولت استفاده، هزینه پایین اجرا و نگهداری کم در چک لیست Tata نیز بالا بود.
سری تاتا موتورز یودا به موتورهای 2.2 لیتری توربو دیزل با به روز رس، BS6 مجهز شد و اکنون پیشرفت های بصری دریافت می کند.
تاتا موتورز خط تولید LCV را به روز کرد
در حالی که Ace Gold ابتدایی به نظر می رسد، در مقایسه، سری Intra بسیار برتر است. Intra range اکنون یک مدل V50 با مشخصات بالا را دریافت می کند که بزرگتر از V30 است. آنها دارای یک جلوپنجره کرومی و یک سد هوای پایین تر هستند که به رنگ نقره ای تمام شده است. اینتراسند دارای فضای داخلی مدرن و لو، (از نظر CV) به همراه AC و نمایشگر دیجیتالی راننده است.