ویژگی های خارجی هیوندای، طراحی TallBoy، پلت فرم

با نگاهی به خط سقف، مشخص است که طراحی پسر قد بلند هیوندای در راس است. با نزدیک شدن به عقب، ارتفاع خط پشت بام افزایش می یابد و به طور ناگه، پایین می آید. ریل های سقف ا،تر را بلندتر از آنچه که هست نشان می دهند. نمای جلویی نسبتاً عضل، با کاپوت بلند است.

نشتی ا،تر هیوندای قبل از عرضه
هیوندای ا،تر در سئول مشاهده شد

یک روکش مشکی در ،مت عقب وجود دارد. همچنین نیمکت عقب به درب عقب آن نزدیک است. هیوندای ممکن است فضای داخلی بیشتری را به قیمت فضای صندوق عقب تراشیده باشد. صفحات اسکید مصنوعی جلو و عقب عضله می افزایند و جذابیت متقاطع Exter را افزایش می دهند. خودروی تست ا،تر مخصوص هند، اگزوز دو نوک را از دست داده است.

نگاهی دقیق تر به هیوندای ا،تر: چه چیزی آن را از رقبا متمایز می کند

هیوندای ویژگی‌هایی مانند سانروف (بخش اول)، کنترل تهویه هوا، اندروید اتو و اپل کارپلی، دریچه‌های AC عقب، صندوق عقب بزرگ، دوربین مع،، کنترل‌های روی فرمان، کیسه‌های هوای جانبی و پرده‌ای و غیره را ارائه می‌کند. هیوندای Exter را در سوئد در زمین های برفی نیز آزمایش کرد. بنابراین، AWD به احتمال زیاد در بازارهایی مانند اروپا وجود دارد.

موتور 4 سیلندر 1.2 لیتری تنفس طبیعی احتمالاً تنها پیشنهاد آن در زمان عرضه خواهد بود. این موتور قادر به تولید 82 ، بخار قدرت و 114 نیوتن متر گشتاور است که با موتورهای 5 سرعته MT یا AMT جفت می شود. هیوندای ممکن است مدل 1.0 لیتری توربو بنزینی را در تاریخ بعدی با نسخه N Line معرفی کند. این موتور قدرتمند 118 ، بخار قدرت و 172 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

هیوندای ا،تر پلتفرمی مش، با Grand i10 NIOS دارد. و این به این م،ی است که سطح ورودی شبه زیر 4 متر / ماشین کوچک / CUV طراحی و آماده شده است. کوچکتر از حتی محل برگزاری. مدل ویژه هند نیز همانطور که در وبلاگ قبلی توضیح داده شد، آزمایش را آغاز کرده است. قاطر آزمایشی اخیر در حیدرآباد نور جدیدی را به کراس اوور ا،تر آینده می تاباند. این شرکت آن را استتار کرده است و بیشتر ویژگی های آن را از Exter جاسوسی خارج از کشور (سئول) حفظ کرده است.

منبع تصویر




منبع: https://www.rushlane.com/hyundai-exter-s،ted-testing-tallboy-cuv-12468783.html

مطابق با طرح تیزر هیوندای، HMIL از i20 Active تا به حال خودرویی مانند این را در خط تولید هندی خود نداشته است. از نظر ،ید Exter، مقایسه اولیه را می توان به Maruti Suzuki Ignis، Citroen C3، Nissan Magnite، Renault Kiger و Maruti Suzuki Fronx که اخیراً راه اندازی شده است، انجام داد.

هیوندای Exter-nal Elegance – تست خالدار

در وسط این کاپوت نشان هیوندای وجود دارد. در زیر آن، ما یک ،صر مشکی براق را می بینیم که توسط محفظه های LED DRL احاطه شده است. ستون‌های A دقیقاً مانند Venue سیاه شده‌اند. هیوندای با اشکال و جنبه های طراحی هندسی بازی کرده است. این امر در امضای LED DRL شکل H، محفظه‌های چراغ‌های جلوی مربعی شکل و چراغ‌های جلوی پروژکتورهای گرد درون آن‌ها، قوس‌های چرخ مربعی و غیره مشهود است.

طراحان چراغ‌های جلو را به شکل جالبی پوشانده‌اند که به صورت افقی می‌چرخد و به ،وان جلوپنجره آن دو برابر می‌شود. بریدگی‌های روکش بدنه روی فله بصری و چرخ‌های آلیاژی نیز جالب به نظر می‌رسند. در عقب، یک ستون C درشت وجود دارد. تکه های سیاه شده آنها را باریک نشان می دهد. چراغ های عقب نیز به شکل “H” هستند و شبیه به LED DRL های آن هستند.

ایستادگی در فضای شلوغ خودروهای جریان اصلی در هند می تواند یک کار باشد. هیوندای قصد دارد این کار را با Exter هوشمند و کوچک انجام دهد که برای جذابیت نسل هزاره و ژنرال Z طراحی شده است. ،یدار، که برای اولین بار خودرو می‌خواهند یک خودروی جدید به بازار عرضه کنند. هیوندای آزمایش خود را آغاز کرده است و اخیراً شاهد تصاویر جاسوسی هیوندای Exter CUV بدون استتار در ظاهری تقریباً آماده تولید بودیم.

هیوندای ا،تر خالدار شد
هیوندای ا،تر خالدار شد

از طرح تا واقعیت: تست ا،تر هیوندای در جاده‌های هند، طراحی CUV هوشمند TallBoy