با نگاهی به خط سقف، مشخص است که طراحی پسر قد بلند هیوندای در راس است. با نزدیک شدن به عقب، ارتفاع خط پشت بام افزایش می یابد و به طور ناگه، پایین می آید. ریل های سقف ا،تر را بلندتر از آنچه که هست نشان می دهند. نمای جلویی نسبتاً عضل، با کاپوت بلند است.
یک روکش مشکی در ،مت عقب وجود دارد. همچنین نیمکت عقب به درب عقب آن نزدیک است. هیوندای ممکن است فضای داخلی بیشتری را به قیمت فضای صندوق عقب تراشیده باشد. صفحات اسکید مصنوعی جلو و عقب عضله می افزایند و جذابیت متقاطع Exter را افزایش می دهند. خودروی تست ا،تر مخصوص هند، اگزوز دو نوک را از دست داده است.
نگاهی دقیق تر به هیوندای ا،تر: چه چیزی آن را از رقبا متمایز می کند
هیوندای ویژگیهایی مانند سانروف (بخش اول)، کنترل تهویه هوا، اندروید اتو و اپل کارپلی، دریچههای AC عقب، صندوق عقب بزرگ، دوربین مع،، کنترلهای روی فرمان، کیسههای هوای جانبی و پردهای و غیره را ارائه میکند. هیوندای Exter را در سوئد در زمین های برفی نیز آزمایش کرد. بنابراین، AWD به احتمال زیاد در بازارهایی مانند اروپا وجود دارد.
موتور 4 سیلندر 1.2 لیتری تنفس طبیعی احتمالاً تنها پیشنهاد آن در زمان عرضه خواهد بود. این موتور قادر به تولید 82 ، بخار قدرت و 114 نیوتن متر گشتاور است که با موتورهای 5 سرعته MT یا AMT جفت می شود. هیوندای ممکن است مدل 1.0 لیتری توربو بنزینی را در تاریخ بعدی با نسخه N Line معرفی کند. این موتور قدرتمند 118 ، بخار قدرت و 172 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
هیوندای ا،تر پلتفرمی مش، با Grand i10 NIOS دارد. و این به این م،ی است که سطح ورودی شبه زیر 4 متر / ماشین کوچک / CUV طراحی و آماده شده است. کوچکتر از حتی محل برگزاری. مدل ویژه هند نیز همانطور که در وبلاگ قبلی توضیح داده شد، آزمایش را آغاز کرده است. قاطر آزمایشی اخیر در حیدرآباد نور جدیدی را به کراس اوور ا،تر آینده می تاباند. این شرکت آن را استتار کرده است و بیشتر ویژگی های آن را از Exter جاسوسی خارج از کشور (سئول) حفظ کرده است.