ویژگی های ماشین جدید که نمی توانیم بدون آنها زندگی کنیم

یک دوربین دید فراگیر در آن لیست قرار داشت، و من کاملاً از آن قدرد، می‌کنم – به قدری که احساس می‌کنم، صادقانه بگویم، از من یک پارکر بدتر ساخته است.

من با اسکولی هستم، اما اگر بخواهم چیز دیگری را انتخاب کنم…

وقتی برای ماشین فعلی خود ،ید می کردم، لیستی از تمام ویژگی هایی که می خواستم داشته باشد تهیه کردم. این موارد شامل مواردی مانند ورود بدون کلید، برف پاک کن های حساس به باران، نمایشگر هدآپ، کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، و هشدار ترافیک متقابل عقب می شود.

وقتی صحبت از ویژگی‌های خودروهای جدید به میان می‌آید، من نوار بسیار پایینی دارم زیرا خودروی شخصی من سوزوکی جیمنی 2020 است که یکی از کم‌ترساخت‌ترین خودروهای جدیدی است که در حال حاضر می‌تو،د در استرالیا ب،ید.

چیزهای زیادی وجود دارد که ا،ر خودروهای مدرن این روزها ارائه می دهند که باید در ماشین بعدی من وجود داشته باشد. من همچنین با ماشین فعلی خود و همچنین ماشین های بی شماری که در زمان خود آزمایش کرده ام، ،اب شده ام.

کروز کنترل تطبیقی ​​را دوست دارم، اما می‌توانم بدون آن سوار ماشین شوم و فقط بدون کروز کنترل روشن رانندگی کنم – به هر حال این احتمالاً به شما کمک می‌کند هوشیارتر باشید – در حالی که با نگه داشتن خودکار حدس می‌زنم می‌توانم یک پسر بزرگ باشم و پایم را حفظ کنم. روی پدال ترمز چراغ راهنمایی

حتی بهتر از آن، خودرویی با Stop/Go و Traffic Jam Assist اگر قبلاً از آن استفاده نکرده‌اید، آشکار خواهد بود و اساساً به خودرو اجازه می‌دهد تا ترافیک سپر به سپر را با سرعت‌های پایین هدایت کند. این چیزی است که نمی دانستید برای رفت و آمد روزانه به آن نیاز دارید، به من اعتماد کنید.




منبع: https://www.carexpert.com.au/opinion/the-new-car-features-we-cant-live-wit،ut

اما به یاد می‌آورم که در درب عقب فعال شده با سنسور حرکت، یک ضربه داخلی دل،ب داشتم.

من فکر می‌کنم چیزهای تجملی زیادی وجود دارد که به صورت استاندارد انتظار داشتم، اما چیزی که هر خودروی جدیدی باید داشته باشد، یک محدودکننده سرعت است.

اگر بخواهم درباره آن نظری فلسفی داشته باشم، تنها چیزی که در خودروهای جدید از دست می‌دهم، انتقال واقعی کاری است که چرخ‌های جلو از طریق فرمان انجام می‌دهند.

برای من، وقتی ماشینم را در نقاط کوچک خیابان یا بهترین شکاف‌های بهترین مراکز استریپ نیوجرسی قرار می‌دهم، از خدایان خودرو برای دوربین دنده عقب تشکر می‌کنم.

البرز فلاح: هدآپ نمایش

با زمان بسیار زیاد صندلی در وسایل نقلیه جدید، ما می تو،م به سرعت به ویژگی های راحتی مدرن عادت کنیم. این بدان م،است که قدم گذاشتن در یک وسیله نقلیه قدیمی یا با تکنولوژی پایین گاهی اوقات ممکن است کمی سخت به نظر برسد.

این به همان اندازه یک چیز ایمنی است که یک چیز راحتی است و بعد از اینکه ماشینی با صفحه نمایش من، رانده شدید، بازگشت به عقب سخت است.

حتی عجیب‌تر – فورد رنجر که پلتفرم مش،ی با آن دارد آنها را در داشبورد تعبیه کرده است.

از طرف دیگر ورود بدون کلید؟ ا،ر خودروهای جدید در سال 2023 به شما این امکان را می دهند که کلید را در جیب خود بگذارید و فقط دستگیره در را بکشید، بنابراین وقتی با یک ماشین مدل پایه رانندگی می کنید که شما را مجبور می کند کلید را از جیب خود بردارید، ناراحت کننده است.

با این حال، یک نقطه ضعف در این وجود دارد.

بیشتر رفت و آمدهای هفتگی من در رفت و آمد به دفتر است، در ترافیک زیاد و با تعداد زیادی از رانندگان ملبورنی که توجه کمی به آداب معاشرت دارند. کروز کنترل استاندارد اساساً در این سناریوها غیرقابل استفاده است.

این سخت ترین سوال تیمی است که تا به حال به آن پرداخته ایم.

یکی از ویژگی‌های مهم‌تر که در فهرست من وجود نداشت، چراغ‌های جلو LED بود، و ماشین بعدی من باید آنها را داشته باشد (اگر چراغ‌های LED ماتریسی باشند) – HID‌های موجود در Genesis من با هم مقایسه نمی‌شوند.

نه برای لاف زدن، اما ما رو،مه نگاران اتومبی،، یک کنسرت عالی داریم.

با وجود تمام سیستم‌های فرمان برقی این روزها که بیشتر حس را از آن می‌گیرد، گاهی اوقات خوب است که فقط در خودرویی که هیچ کمک فرم، ندارد (مثل لوتوس من) به عقب بپرید و متوجه شوید که چه تفاوتی برای خودرو ایجاد می‌کند. لذت رانندگی

ویلیام استاپفورد: دوربین دید فراگیر

جابه‌جایی بین تلفن، پیام‌ها، موسیقی و ناوبری، و همچنین برنامه‌های دیگری مانند Waze و S،ify که ا،ر آنها با فرمان صوتی فعال می‌شوند، جادوی خالص است – و از دیدگاه اپل، فقط بهتر می‌شود.

من آنقدر عادت کرده ام که بتوانم با دستان پر بالا بروم و دستگیره را بکشم، فکر نمی کنم بتوانم با ماشینی که آن عملکرد را ندارد، روز به روز زندگی کنم.

به نظر من واقعاً عجیب است که برخی از برندها هیچ آزمایشی در دنیای واقعی روی جا لیوان خود انجام نمی دهند. سعی کنید یک قهوه داغ را از جا لیوان‌های فول، واگن آماروک جدید بیرون بکشید و به دلیل کنسول وسط بالا، به مهارت‌های انقباض بازو مانند قبل نیاز دارید تا مطمئن شوید که بدون ریزش بالا و برگشته است.

این ویژگی از آن جلوگیری می‌کند، زیرا هر چقدر هم که پدال گاز را فشار می‌دهید، شما را سرنگون نمی‌کند. اگر به دلایل ایمنی نیاز به شتاب گیری دارید، با فشردن یک دکمه بسیار آسان می تو،د آن را غیرفعال کنید.

صادقانه بگویم، اولین چیزی که به ذهن رسید اپل کارپلی بی سیم و شارژ سریع USB-C بود. با این حال، وقتی واقعاً به آن فکر می‌کنم، نمایشگر هدآپ یکی از ویژگی‌هایی است که نمی‌توانم بدون آن زندگی کنم. همچنین به همین دلیل است که من دیگر مدل Y ندارم.

اسکات کولی: ورودی بدون کلید

درک فانگ: درب عقب برقی بدون هندزفری

آنتونی کرافورد: اپل کارپلی

Jade Credentino: محدود کننده سرعت

جک کوئیک: ستون های فرمان تلسکوپی

تنها قابلیتی که هیوندای ،س من در آن لیست نداشت اندروید اتو بود که همچنان یک آزاردهنده است. با این حال، با چیزهایی همراه است که من نیازی به آن نداشتم، اما به آن توجه داشتم، مانند درب صندوق عقب برقی، نگه‌داشتن خودکار و درب‌ها با بسته شدن نرم.

اما این پاسخ چندان جالبی نیست، و چیزی نیست که بتوانم چند پاراگراف در مورد آن تجلیل کنم…

پل ماریچ: جا لیو، در دسترس

ما می‌تو،م همه جدیدترین وسایل نقلیه را بر،م، به این م،ی که جدیدترین فناوری‌ها را تجربه می‌کنیم و سپس به شما می‌گوییم که چه چیزی کار می‌کند و چه چیزی نه.

از طرف دیگر، پورشه با ادغام نگهدارنده‌های لیو، که در مدل‌های اسپرت‌تر خود از دایره خارج می‌شوند، کار بسیار خوبی انجام می‌دهد تا بر این مشکل غلبه کند.

نمونه هایی از وسایل نقلیه جدید در فروش در استرالیا بدون ستون فرمان تلسکوپی عبارتند از MG ZS، GWM Haval H6، LDV T60، و ماهیندرا اسکورپیو، و غیره.

من آدمی نیستم که به صورت سنتی سرعت بگیرم، تا الان سابقه رانندگی تمیزی (چوب لمسی) دارم. با این حال، گاهی اوقات هنگامی که در یک بزرگراه با ترافیک رانندگی می کنید، می تو،د با توجه به جاده (اگر صفحه نمایش هدآپ وجود نداشته باشد) سرعت خود را از دست بدهید.

برای من، کروز کنترل تطبیقی ​​یکی از چیزهایی است که نمی توانم بدون آن زندگی کنم. هر زمان که ماشینی را بدون کروز تطبیقی ​​آزمایش کردم، هر زمان که مجبور به ورود به بزرگراه شوم، تمایل دارم با ماشین شخصی خودم رانندگی کنم.

اگر برای لحظه ای وارد حالت Rob Sitch- channelling-Bruce McAveney می شوم، مرا ببخشید، اما وقتی جوان تر بودم، مفید بودن فناوری هایی مانند دوربین های داخلی، جاروبرقی های داخلی، درها با بسته شدن نرم، دستگیره های درهای بیرونی روشن و فهرست را زیر سوال بردم. می تواند ادامه دهد

اجازه بدهید من آن را در این راه. هیچ شانسی برای ،ید یک ماشین جدید بدون Apple CarPlay وجود ندارد، هم از نظر راحتی و هم از نظر سهولت استفاده.

علاوه بر جیمنی، خودروهای جدید کمی در استرالیا وجود دارند که فقط دارای فرمان کج شونده هستند. برخی از آنها در بخش های مربوطه خود نیز فروش بسیار خوبی دارند.

سال‌ها بعد، در یک پارکینگ شلوغ پر از وانت‌های بزرگ و شاسی‌بلندهای سایز نهنگ بودم، بچه‌ای را در آغوش گرفته بودم که به تازگی مدفوع کرده بود و دستمال مرطوب و پوشک‌هایش در صندوق عقب بود. و آن تکه کوچک فناوری برای من به وجود آمد.

به هر حال – مشکلات جهان اول، اما قبل از اینکه ماشین شما به فروش برسد، جا لیو، خود را با قهوه داغ تست کنید!

اما یک دوربین دید فراگیر آنقدر اعتماد به نفس ل،تی الهام بخش است که برای من تبدیل به یک وسیله ضروری شده است. احتمالا برای بدتر.

هفته گذشته او توجه من را به ویژگی محدود کننده سرعت در خودروهای جدید جلب کرد. خیلی مفید بوده است!

یکی از ویژگی‌هایی که جیمنی من ندارد و من شدیداً می‌خواهم، یک ستون فرمان تلسکوپی است که می‌تواند موقعیت رانندگی من را کمی راحت‌تر کند.

خودروی جدیدی با بهترین/قابل تنظیم ترین ستون فرم، که تا به امروز تجربه کرده ام فورد رنجر و اورست است. با توجه به اینکه من پاهای بلند و دست‌های کوتاهی دارم، این کمک می‌کند در موقعیت رانندگی من به حالت کمال حرکت کنم.

به هر حال، زم، که به دیدن یک نمای بالا به پایین از ماشین خود عادت دارید، به دوربین و سنسورهای مع، صرف برگردید یا – egad! – هیچ یک از موارد فوق حداقل در مورد وسایل نقلیه بزرگتر یک تنظیم واقعی نیست.

جیمز وانگ: کروز کنترل تطبیقی

از آن زمان به بعد در مواقعی که بیش از حد با چیزها و بچه ها پر شده باشد، مفید است. همچنین به یک کودک 7 ساله مستقل اجازه می دهد تا درب عقب را به تنهایی ببندد.

در ملبورن، صبح های زمست، معمولاً بسیار بد است. این بدان م،است که صندلی‌های گرم شونده نزدیک به یک مورد ضروری هستند، به خصوص در خودروهایی که صندلی‌های چرمی دارند. آنها تقریباً غیرقابل مذاکره هستند … اما من قبلاً بدون آنها زندگی کرده ام و می توانم دوباره این کار را انجام دهم.

بنابراین، ویژگی‌های جدید خودرو که به نظر نمی‌رسد بدون آن‌ها زندگی کنیم، چیست؟