علیرغم در دسترس بودن موتور چهار سیلندر توربو دیزل، همیشه در اروپا نقش مهمی داشته است. اما استینگر در حالی وارد شد که دیزلیها در حال از دست دادن لطف خود بودند و هرگز پیشرانهای برقی ارائه نکرد زیرا اروپا از آن استقبال کرد.
مجموعه استینگر اروپایی متعاقباً به مدل V6 GT با مشخصات بالا و توئین توربو تقلیل یافته است.
پرچمدار GT بیش از 90 درصد فروش را به خود اختصاص داده است و با مرگ کرایس، 300 تنها سدان اسپرت دیفرانسیل عقب با نام تجاری اصلی در استرالیا است.
ما چیزی رسمی از کره در مورد اینکه آیا ما به یک مدل جدید برای استینگر میرویم یا نه نشنیدهایم، بنابراین در حال حاضر خوشحالیم که عرضه فوقالعادهای برای خودرو دریافت میکنیم و عملکرد فوقالعاده خوبی دارد. در بازار.”
این کیا استینگر شایعاتی مبنی بر پایان تولید والدینش وجود دارد، اما همچنان ادامه دارد. اما آیا بالا،ه زمان آن فرا می رسد؟
سدان ها همچنان یک کالای داغ در کره ج،ی هستند، اما استینگر – از نظر فنی یک هاچ بک – به کم حجم ترین مدل این برند تبدیل شده است.
دیمین مردیت، مدیر عامل کیا استرالیا در ژوئن در پاسخ به سوالی درباره آینده استینگر در استرالیا گفت: “آینده در سطح عملیاتی فوق العاده است.”
استینگر در سال 2017 وارد تولید شد و بنابراین در آستانه پایان چرخه عمر خودروهای سواری سنتی کره ای است.
با این حال، میگوید یک نوع جایگزین – یک کوپه چهار در برقی و شیک – در سال 2025 عرضه خواهد شد تا شعله سدان اسپورت را در خط تولید کیا زنده نگه دارد.
گزارشی از کره ماشین روزانه جولای گذشته گفت که تولید در سال 2022 به پایان می رسد و کارخانه برای تولید یک کارناوال هیب، بازسازی می شود – چیزی که در نهایت اتفاق نیفتاد.
بیشتر: همه چیز کیا استینگر
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/kia-stinger-،uction-ending-in-april-2023-report
آقای ریورو گفت CarExpert در ماه مه، این شرکت به کار با بسیاری از سفارشهای پشتیبان استینگر ادامه میدهد که «هنوز چند ماه اعتبار دارد».
CarExpert با کیا استرالیا تماس گرفت، که هیچ نظری در مورد صحت گزارش یا آینده استینگر ارائه نکرد.
رولاند ریورو، مدیر کل برنامهریزی محصول در کیا استرالیا، با اشاره به اینکه EV6 ،یداران جدیدی را نیز به این برند میآورد، گفت: «ما هیچ راز نگفتهایم که فکر میکنیم EV6 محصول جدید هاله ما است، از نقطه نظر فنی و عملکردی. .
در حالی که خودکار بار کیا مدل های خود را در بازار کره به دلیل فروش کندی که در بازارهای دیگر مانند سول و استونیک باقی مانده است متوقف کرده است، کیا می گوید که کیا “در نظر دارد تولید استینگر را به طور کامل متوقف کند”.
“شما همیشه افرادی ICE خواهید داشت که هرگز نمی خواهند تلنگر بزنند، که تقریباً به شدت مخالف تلنگر به خودروهای برقی هستند. و استینگر هنوز برای مدتی از آن بهره خواهد برد.”
همچنین مورد علاقه برخی از نیروهای پلیس استرالیا است که از آن برای جایگزینی هولدن کومودور و فورد فال، استفاده کرده اند.
فروش کیا استینگر در استرالیا | |
---|---|
2022 (ژانويه تا سپتامبر) | 1942 |
2021 | 1407 |
2020 | 1778 |
2019 | 1773 |
2018 | 1957 |
2017 | 504 |
آ،ین گزارش از کره، از خودکار بارمی گوید تولید استینگر فعلی در آوریل 2023 به پایان می رسد.
در بازار ایالات متحده، که سابقه ای طول، در استقبال از سدان های اسپرت بنزینی دارد، فروش آن ثابت بوده و اگر غیرقابل تماشا باشد، تقریباً هر سال از زمان عرضه در حدود 13000 دستگاه بوده است.
خودکار بار گزارش می دهد که 1499 دستگاه از ژانویه تا سپتامبر در آنجا فروخته شده است که 39.1 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.
در حالی که اخیراً در استرالیا محبوبیت زیادی داشته است – قرار است بهترین سال فروش خود را تا کنون ثبت کند – عملکرد آن در بازارهای دیگر قابل توجه نبوده است.
این خودرو سال گذشته در آنجا از فول، واگن آرتئون پیشی گرفت، اما تقریباً توسط هر خودروی متوسط یا بزرگ دیگری از یک پلاک اصلی فروش پیشی گرفت. مدل مقرونبهصرفهتر و جایگزین اپتیما K5 بیش از شش به یک در سال گذشته فروش داشت.
در چین نیز هرگز مقدر عظمت نبود و در داخل تولید نمی شد و بنابراین مشمول تعرفه می شد.
در سال 2021 با تغییرات آرایشی و تج،ات بیشتر بهروزرس، میاندورهای دریافت کرد، اما یک 4 سیلندر 2.5 لیتری توربوشارژر قدرتمندتر به استرالیا سفر نکرد.