هر مدل در جمهوری چک در محل مونتاژ اسطوره رالی چک رومن کرستا ساخته خواهد شد و در پیست مسابقه به مشتریان تحویل داده می شود تا در یک فروشنده سنتی.
فضای داخلی قطعاً مطابق با ،وان هایپرکار است، به ویژه به فرمان قابل جابجایی، چرم F1 و روکش آلکانترا که دارای صفحه نمایش دیجیتال و انتخابگرهای چرخان شست است.
مونوکوک فیبر کربنی بوهما را به یکی از سبکترین هایپرکارهای موجود تبدیل میکند، با وزن پیشسوخت 982 کیلوگرم در مقایسه با بوگاتی شیرون با وزن 1996 کیلوگرم یا پاگ، هوایرا کودالونگا با وزن 1280 کیلوگرم.
با الهام از بخش هوانوردی پراگا، کنترلهای تهویه مطبوع در یک «کنسول سقفی سبک جت جنگنده» قرار دارند و حتی فرورفتگیهای قالبگیری شده برای بازوها و آرنجهای مسافر وجود دارد.
پراگا میگوید که میتواند به راحتی دو بزرگسال قد دو متری را در صندلیهای سطلی سبک مسابقه جای دهد.
فضای داخلی کابین دو نفره دارای 100 لیتر فضای بار است که بخشی از آن در فضای ذخیره سازی عمیق در قوس چرخ های عقب قرار دارد.
پراگا میگوید این مدل توسط راننده سابق فرمول یک رومن گروسژان الهام گرفته و هدایت شده است و تیم مهندسی از تونل باد ناشناس تیم فرمول 1 برای توسعه آیرودینامیک خودرو استفاده کرده است.
فرمان، صندلی راننده و پدالها همگی قابل تنظیم هستند و پلههایی در جای پا تعبیه شدهاند تا به مسافر و راننده کمک کنند تا در صندلیهای «موقعیت مسابقه» تقریباً افقی قرار گیرند.
هدف ،وجی بوهما 521 کیلووات در 6800 دور در دقیقه و گشتاور 725 نیوتن متر از 3000 تا 6000 دور در دقیقه است. بر اساس آنچه که Litchfield در گذشته از موتورهای GT-R است،اج کرده است، قفل ، این ،وجی ها نباید یک چالش باشد.
گیرب، یک جعبه متوالی هیولند با کلاچ روباتیک است که گشتاور را به محور عقب می فرستد.
سفارشهای Bohema قانونی جادهای اکنون در “همه بازارهای بزرگ خودروهای بزرگ” از جمله استرالیا باز است.