بیشتر: همه چیز پورشه 911
پورشه در حال ساخت قطعات جدید برای خودروهای 50 ساله است
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/porsche-is-building-new-parts-for-50-year-old-cars
“تقاضای زیادی از سوی مشتریان ما برای قطعات موتور واقعی مانند این وجود دارد.”
میتو،د هد یونیتهای جدید را با Apple CarPlay برای مدلهای ک،یک آن ب،ید، و حتی جدیدترین، بهترین ماشینهای پیست آن، نشانههای آشکاری نسبت به خودروهای قبلی دارند.
دادههای CAD ارائهشده به یک تامینکننده، قبل از اینکه روی یک دستگاه CNC پنج محوره ماشینکاری شوند، برای ماسهریزی میل لنگ منیزیمی استفاده میشود.
مزدا همچنین قطعات RX-7 و MX-5 قدیمی خود را به شما می فروشد.
پورشه کاتالوگ پشتی بزرگتری از آثار ک،یک جاودانه نسبت به ا،ر برندها دارد و در مراقبت از آنها بهتر از بقیه است.
واحد منیزیم در تصویر در کنار نسخههای 911 در اوایل دهه 1990 قرار میگیرد (البته از آلومینیوم و نه منیزیم ساخته شده است) میل لنگ.
پورشه میگوید به جای نیاز به جوشکاری ،ها یا استفاده مجدد از قطعات خودروهای از کار افتاده، میل لنگهای جدید به این م،ی است که هر مالک 911 میتواند به مرکز پورشه یا مرکز خدمات معتبر پورشه ک،یک وارد شود و یک دستگاه کاملاً جدید سفارش دهد.
پورشه می گوید کنترل کیفیت بسیار سخت است و قبل از افزودن آن به کاتالوگ پورشه ک،یک، ،مت جدید را به طور گسترده با استفاده از موتور RS 2.7 آزمایش کرده است.
این خودروساز در ارائه کاتالوگ قطعات یدکی برای ناوگان ک،یک خود تنها نیست. نیسان در حال بازسازی نمونههایی از R32 GT-R است و مجموعهای از قطعات را به مالک، که میخواهند گودزیلای قدیمی خود را غرغر کنند، ارائه میکند.
این مدل خاص از 911ها به دلیل مشکلاتی در مورد میل لنگ منیزیمی آنها که به مرور زمان شکننده می شوند، شناخته شده است.
او،یکه لوتز، مدیر پورشه ک،یک، گفت: «این انتشار مجدد شکاف دیگری را در طیف قطعات یدکی ما برطرف میکند و ساخت موتورهای کاملاً جدید را برای ا،ر مدلهای ک،یک 911 ممکن میسازد.
اکنون، میل لنگ های جدید – از منیزیم، نه کمتر – برای سری های F و G 911 ساخته شده بین سال های 1968 و 1976 می سازد.