صحبت از باتری، جالوپنیک گزارش می دهد که این خودرو از بسته باتری لیتیوم یونی با ظرفیت حدود 100 کیلووات ساعت استفاده خواهد کرد. بزرگترین بسته در تایکان، که بر روی پلتفرم متفاوتی به نام J1 ساخته شده است، 93.4 کیلووات ساعت است.
اگرچه موتورها مشابه موتورهای تایکان هستند، آرایش آهنربایی آنها برای چگالی توان بهتر بازسازی شده است و نیمه هادی های سیلی، کاربید جدید برای کاهش تلفات افزایشی توان در دسترس هستند.
پلتفرم جدید به Macan این امکان را میدهد که زیر کاپوت نیز یک «فرانک» داشته باشد.
یک دسته ابزار دیجیتال ساده با طراحی تقلید از پنج صفحه آنالوگ و یک صفحه نمایش لمسی بزرگ در داشبورد وجود دارد.
با این حال، در زمان عرضه، Macan EV تنها با پیشرانههای چهارچرخ متحرک ارائه میشود که میتوانند موتور جلو را هنگام چرخش برای صرفهجویی در مصرف باتری خاموش کنند.
اتوموبیل گزارش می دهد که Macan الکتریکی دارای سیستم تمام چرخ متحرک الکتریکی خواهد بود 450 کیلو وات از قدرت و 1000 نیوتن متر از گشتاور
تایرهای عقب پهن تر از جلو خواهند بود تا ماکان اسپرت ترین گزینه در ک، خود شود.
بردار گشتاور به لطف دیفرانسیل مک،کی که با کلاچ فعال می شود در محور عقب قرار می گیرد، در حالی که محور جلو دارای دیفرانسیل باز است تا چرخش چرخ را کنترل کند.
ساعت معمولی Sport Chrono پورشه به داشبورد افتخار می کند.
محدوده تایید نشده است، اما جالوپنیک به نقل از یک سخنگوی پورشه که می گوید این خودرو “خیلی بیشتر” از تایکان و بهترین 500 کیلومتر آن خواهد داشت.
همچنین یک صفحه نمایش برای کنترل آب و هوا در پایه داشبورد قرار دارد، اگرچه تا حدی توسط صفحه نمایش لپ تاپ در این قاطر آزمایشی خاص پنهان شده است.
پلتفرم PPE زیر ساخت ماکان نیز در زیر آئودی Q6 e-tron الکتریکی قرار خواهد گرفت.
ماکان جدید، که در کنار یک ماکان بنزینی در محدوده پورشه قرار خواهد گرفت، دارای فضای داخلی است که مقدار زیادی از تایکان، 911، و قاطرهای کاین که اخیراً جاسوسی کردهایم به عاریت گرفته است.
پورشه اخیراً در مجموعهای از جلسات توجیهی که برای رسانههای خارج از کشور ارائه شده، پردهای را از آنچه که باید از شاسیبلند ماکان باتریدار آینده خود انتظار داشت، برداشته است.
مطابق با اتوموبیل، پلت فرم PPE زیربنای Macan EV جدید از دیفرانسیل عقب پشتیب، می کند.
بیشتر: همه چیز پورشه ماکان
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-porsche-macan-ev-spied-inside-and-out-2
مانند تایکان، Macan Electric معماری 800 ولتی دارد که امکان شارژ تا 270 کیلووات را فراهم می کند. این برای شارژ 25 دقیقه ای از پنج تا 80 درصد خوب است.
پورشه برق آینده ماکان تست فوری در نوربرگ رینگ انجام شده است و اولین نگاه پشت فرمان را ارائه می دهد.
فرمان چرخهای عقب، سیستم تعلیق بادی دو مرحلهای و دمپرهای تطبیقی همگی از ویژگیهای این خودرو خواهند بود.
انتظار می رود Macan جدید در اوایل سال 2023 به دلیل تاخیرهای ناشی از مشکلات در بخش نرم افزاری Cariad گروه فول، واگن عرضه شود. این خودرو در کنار آئودی Q6 e-tron در محدوده گروه قرار خواهد گرفت.