به نظر می رسد این نمونه اولیه دارای امضای دو چراغ روشنایی در روز/نشانگر مشابه نسل فعلی پانامرا GTS، توربو S و توربو S E-Hybrid است.
جلوتر از راننده به نظر می رسد که یک دسته ابزار دیجیتال خمیده قرار دارد. پانامرا فعلی دارای یک ک،تر دیجیتال جزئی با یک شمارنده دور آنالوگ در وسط است.
بین دسته ابزار دیجیتال و صفحه نمایش اطلاعات-سرگرمی مرکزی یک کلید انتخابگر دنده کوچک قرار دارد. این مانند تایکان و همچنین کاین که اخیراً به روز شده است.
در این مرحله مشخص نیست که پورشه با خط موتور این پانامرا جدید چه خواهد کرد.
در حال حاضر، موتور پایه یک موتور 2.9 لیتری توئین توربو V6 است که 243 کیلووات قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 نیز موجود است که 353 کیلووات و 620 نیوتن متر در GTS و 463 کیلووات و 820 نیوتن متر در توربو S تولید می کند.
به نظر می رسد این پانامرا نسل جدید طراحی بیرونی تکامل یافته ای داشته باشد و مشخصات کلی آن ادامه داشته باشد. مشخص نیست که چقدر زیر پوست تغییر خواهد کرد.
پورشه در مجموع 16 نمونه پانامرا تا پایان آوریل 2023 فروخته است، در مقابل 112 نمونه از 911، 104 نمونه از 718 و 130 نمونه از تایکان با اندازه مشابه.
در حالی که نگاهی به فضای داخلی این نمونه اولیه خاص نداشتیم، نمونه قبلی نشان داده است که از تایکان تمام الکتریکی الهام گرفته شده است.
از آنجایی که داشبورد این نمونه اولیه پانامرا بسیار شبیه به تایکان است، مدل نسل بعدی می تواند صفحه نمایش سرنشین جلو را به ،وان یک آپشن ارائه دهد. Cayenne به روز شده اخیراً این ویژگی را انتخاب کرده است.
یک دکمه استارت نیز در جایی که ترمز دستی برقی مدل فعلی قرار دارد دیده می شود.
عکاسان جاسوسی ما یک نمونه اولیه از پانامرای نسل بعدی را که در حال آزمایش در نوربرگ رینگ قبل از رونمایی مورد انتظار آن در اوا، سال جاری است، ثبت کردهاند.
در جلو چراغهای جلوی جدید با امضای نور متفاوت، نمای جلویی بهروز شده با ورودی هوای اصلی بزرگتر و ورودیهای هوای جانبی مشخصتر وجود دارد.
این بهترین نگاه ما تاکنون به این است پورشه پانامرا 2024.
اگرچه هیچ تغییر قابل توجهی در ،مت جانبی وجود ندارد، اما ،مت پشتی مربعی شکلتر است و سپر و چراغهای عقب تازهشدهای دارد. اسپوی، فعال و جمع شونده به مدل جدید منتقل می شود.
،اصری که به نظر می رسد از پانامرا نسل فعلی منتقل شده اند شامل دستگیره های کنترل آب و هوا و دکمه های حساس به لمس در تونل مرکزی هستند، اگرچه آنها در کنار اهرم دنده نیستند.
در بالای این محدوده، Turbo S E-Hybrid قرار دارد که از نسخه PHEV پیشرانه V8 با ،وجی کل سیستم 514 کیلووات و 870 نیوتن متر استفاده می کند.
همچنین یک نسخه پلاگین هیب، (PHEV) از این پیشرانه وجود دارد که یک موتور الکتریکی و یک بسته باتری لیتیوم یونی 17.9 کیلووات ساعتی را اضافه می کند که بسته به نوع، برای ،وجی ،یبی 340 کیلووات یا 412 کیلووات خوب است.
پانامرا یک وسیله نقلیه با حجم بسیار کمتر برای پورشه استرالیا حتی از خودروهای اسپورت این برند است.
بیشتر: همه چیز پورشه پانامرا
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-porsche-panamera-spied-virtually-undisguised
در راه استتار کمی وجود دارد، تنها با تکههای کوچک استتار در اطراف چراغهای جلو، دریچههای هوای جانبی و نزدیک چراغهای عقب.