این تغییرات مورد انتظار در ،مت جلو احتمالاً در یک نمونه اولیه دیگر در تاریخ بعدی نشان داده خواهد شد.
محدوده فعلی 911، از جمله GT3، دارای یک دور شمارنده برجسته در جلوی راننده است که توسط دو صفحه نمایش که به صورت جداگانه قابل سفارشی سازی هستند، در کنار آن قرار دارد.
در 911 GT3 جادهای، این موتور به یک گیرب، شش سرعته دستی یا هفت سرعته PDK متصل میشود که محرک آن فقط به چرخهای عقب ارسال میشود.
پورشه به تازگی هاردکور 991 GT3 RS را معرفی کرده است، اما در حال حاضر در حال چرخش به چیز جدیدی است.
پلاک عقب نیز عمیقتر از 911 GT3 فعلی در سپر فرو رفته است و بازتابندههای عقب کمی بالاتر نصب شدهاند.
دماغه 911 GT3 RS دارای ،اصر بال با قابلیت تنظیم مداوم است و بال عقب نیز قابل حرکت است. پورشه می گوید نیروی رو به پایین 409 کیلوگرمی که در سرعت 200 کیلومتر بر ساعت ارائه می شود، سه برابر چیزی است که GT3 ارائه می دهد.
همانطور که در بالا اشاره شد، پورشه اخیراً 911 GT3 RS متمرکز بر پیست را معرفی کرد. عرضه آن در استرالیا در نیمه دوم سال 2023 تایید شده است، با قیمت اولیه 500200 دلار قبل از هزینه های جاده ای.
اگرچه ما نگاهی به داخل این نمونه اولیه خاص نداشتیم، یک نمونه اولیه 911 نسل 992.2 استتار شده اخیراً با شماره گیری های دیجیتالی مانند خودروی الکتریکی تایکان جاسوسی شد.
اگرچه روی این نمونه اولیه خاص پوشانده نشده است، اما انتظار میرود قبل از رونمایی، تغییراتی در ،مت جلویی 911 GT3 بهروزرس، شده باشد.
پورشه ادعا می کند که 911 GT3 فعلی می تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در 3.4 ث،ه انجام دهد و حدا،ر سرعت آن 318 کیلومتر در ساعت است.
این نیرو از طریق یک گیرب، هفت سرعته دوکلاچه به چرخهای عقب ارسال میشود که دارای دندههای کوتاهتر نسبت به GT3 است.
911 GT3 RS 29 میلیمتر از GT3 عریضتر است، سیستم تعلیق به گونهای اصلاح شده است که جلوی حرکت خودرو را با ترمز شدید متوقف کند، و هر دو کمک راننده برقی و فرمان عقب تهاجمیتر از GT3 هستند.
برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.
به ،وان بخشی از به روز رس،، خودروساز آلم، به طور بالقوه می تواند قدرت بیشتری را از موتور 4.0 لیتری 6 تخت استفاده کند، یا همچنین می تواند از برخی قطعات قدرتمندتر 911 GT3 RS استفاده کند.
همچنین یک سیستم کاهش کشش به سبک F1 وجود دارد که در آن دریچه روی بال عقب باز می شود. بال عقب نیز می تواند به ،وان یک ترمز هوا در ترمزهای شدید عمل کند.
قدرت همچنان از یک موتور 4.0 لیتری 6 تخت تنفس طبیعی تامین می شود، اما به لطف میل بادامک های جدید با نمایه های بادامک اصلاح شده، 11 کیلووات افزایش یافته و 386 کیلووات تولید می کند.
جنبه های جالب این فاسیای عقب به روز شده شامل مواردی است که به نظر می رسد دریچه های هوای جانبی بازسازی شده در لبه های بیرونی و همچنین یک دیفیوزر عقب بهینه شده باشد.
بعید است که این طراحی نهایی برای عقب باشد، زیرا پنل های استتار شده بسیاری از جزئیات ریز را پنهان می کنند.
عکاسان جاسوس ما نمونه اولیه چیزی را که تصور میشود فیس لیفت نسل 992 باشد، ثبت کردهاند. 911 GT3 در طول آزمایش در نوربرگ رینگ
در حال حاضر آن را با یک موتور 4.0 لیتری تنفس طبیعی شش تخت تولید 375 کیلو وات از قدرت و 470 نیوتن متر از گشتاور
بیشتر: همه چیز پورشه 911
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/porsche-911-gt3-facelift-spied-at-the-nurburgring
این نمونه اولیه پورشه 911 GT3 فیس لیفت شده، هیچ استتاری در جلو یا کناره ها ندارد و فقط نوار استتار مشکی مجزا و پانل های پشتی دارد.
این موتور از واحد موجود در مسابقه استقامتی 911 R مشتق شده است و در واقع در خودروی 911 Cup با حداقل تغییرات استفاده می شود.
هیچ اطلاعات رسمی در مورد زمان معرفی و عرضه فیس لیفت پورشه 911 GT3 وجود ندارد.
مشخص نیست که آیا تغییراتی در سیستم انتقال قدرت برای 911 GT3 به روز شده در نظر گرفته شده است یا خیر.