پورشه 911 GT3 فیس لیفت در نوربرگ رینگ جاسوسی شد

مشخص نیست که آیا تغییراتی در سیستم انتقال قدرت برای 911 GT3 به ​​روز شده در نظر گرفته شده است یا خیر.

این نیرو از طریق یک گیرب، هفت سرعته دوکلاچه به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود که دارای دنده‌های کوتاه‌تر نسبت به GT3 است.

به ،وان بخشی از به روز رس،، خودروساز آلم، به طور بالقوه می تواند قدرت بیشتری را از موتور 4.0 لیتری 6 تخت استفاده کند، یا همچنین می تواند از برخی قطعات قدرتمندتر 911 GT3 RS استفاده کند.

عکاسان جاسوس ما نمونه اولیه چیزی را که تصور می‌شود فیس لیفت نسل 992 باشد، ثبت کرده‌اند. 911 GT3 در طول آزمایش در نوربرگ رینگ

دماغه 911 GT3 RS دارای ،اصر بال با قابلیت تنظیم مداوم است و بال عقب نیز قابل حرکت است. پورشه می گوید نیروی رو به پایین 409 کیلوگرمی که در سرعت 200 کیلومتر بر ساعت ارائه می شود، سه برابر چیزی است که GT3 ارائه می دهد.

این موتور از واحد موجود در مسابقه استقامتی 911 R مشتق شده است و در واقع در خودروی 911 Cup با حداقل تغییرات استفاده می شود.

هیچ اطلاعات رسمی در مورد زمان معرفی و عرضه فیس لیفت پورشه 911 GT3 وجود ندارد.

این نمونه اولیه پورشه 911 GT3 فیس لیفت شده، هیچ استتاری در جلو یا کناره ها ندارد و فقط نوار استتار مشکی مجزا و پانل های پشتی دارد.

اگرچه روی این نمونه اولیه خاص پوشانده نشده است، اما انتظار می‌رود قبل از رونمایی، تغییراتی در ،مت جلویی 911 GT3 به‌روزرس، شده باشد.

پلاک عقب نیز عمیق‌تر از 911 GT3 فعلی در سپر فرو رفته است و بازتابنده‌های عقب کمی بالاتر نصب شده‌اند.

محدوده فعلی 911، از جمله GT3، دارای یک دور شمارنده برجسته در جلوی راننده است که توسط دو صفحه نمایش که به صورت جداگانه قابل سفارشی سازی هستند، در کنار آن قرار دارد.

  • پورشه 911 GT3 فیس لیفت در نوربرگ رینگ جاسوسی شد
    نمونه اولیه 911 که قبلا جاسوسی شده بود
  • پورشه 911 GT3 فیس لیفت در نوربرگ رینگ جاسوسی شد
    911 GT3 فعلی

این تغییرات مورد انتظار در ،مت جلو احتمالاً در یک نمونه اولیه دیگر در تاریخ بعدی نشان داده خواهد شد.

  • پورشه 911 GT3 فیس لیفت در نوربرگ رینگ جاسوسی شد

همچنین یک سیستم کاهش کشش به سبک F1 وجود دارد که در آن دریچه روی بال عقب باز می شود. بال عقب نیز می تواند به ،وان یک ترمز هوا در ترمزهای شدید عمل کند.

پورشه ادعا می کند که 911 GT3 فعلی می تواند شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در 3.4 ث،ه انجام دهد و حدا،ر سرعت آن 318 کیلومتر در ساعت است.

قدرت همچنان از یک موتور 4.0 لیتری 6 تخت تنفس طبیعی تامین می شود، اما به لطف میل بادامک های جدید با نمایه های بادامک اصلاح شده، 11 کیلووات افزایش یافته و 386 کیلووات تولید می کند.

همانطور که در بالا اشاره شد، پورشه اخیراً 911 GT3 RS متمرکز بر پیست را معرفی کرد. عرضه آن در استرالیا در نیمه دوم سال 2023 تایید شده است، با قیمت اولیه 500200 دلار قبل از هزینه های جاده ای.

در حال حاضر آن را با یک موتور 4.0 لیتری تنفس طبیعی شش تخت تولید 375 کیلو وات از قدرت و 470 نیوتن متر از گشتاور

اگرچه ما نگاهی به داخل این نمونه اولیه خاص نداشتیم، یک نمونه اولیه 911 نسل 992.2 استتار شده اخیراً با شماره گیری های دیجیتالی مانند خودروی الکتریکی تایکان جاسوسی شد.

911 GT3 RS 29 میلی‌متر از GT3 عریض‌تر است، سیستم تعلیق به گونه‌ای اصلاح شده است که جلوی حرکت خودرو را با ترمز شدید متوقف کند، و هر دو کمک راننده برقی و فرمان عقب تهاجمی‌تر از GT3 هستند.

پورشه به تازگی هاردکور 991 GT3 RS را معرفی کرده است، اما در حال حاضر در حال چرخش به چیز جدیدی است.

در 911 GT3 جاده‌ای، این موتور به یک گیرب، شش سرعته دستی یا هفت سرعته PDK متصل می‌شود که محرک آن فقط به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود.

  • پورشه 911 GT3 فیس لیفت در نوربرگ رینگ جاسوسی شد

جنبه های جالب این فاسیای عقب به روز شده شامل مواردی است که به نظر می رسد دریچه های هوای جانبی بازسازی شده در لبه های بیرونی و همچنین یک دیفیوزر عقب بهینه شده باشد.

بعید است که این طراحی نهایی برای عقب باشد، زیرا پنل های استتار شده بسیاری از جزئیات ریز را پنهان می کنند.

  • پورشه 911 GT3 فیس لیفت در نوربرگ رینگ جاسوسی شد

برای مشاهده گا،ی کامل روی ع، کلیک کنید.

بیشتر: همه چیز پورشه 911




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/porsche-911-gt3-facelift-spied-at-the-nurburgring