“این نیز حل نشده است. در صنعت خودرو راه حل های مختلفی را می بینیم و خواهیم دید که راه حل ما چه خواهد بود. هیبریداسیون به طور کلی چیزی است که ما در نظر داریم.»
آقای والیسر میگوید اولین چالش این است که بفهمیم هر سیستم هیب، چقدر برای موتور بنزینی 911 تقویت میکند.
در لبههای بیرونی سپر عقب، پنلهای استتاری وجود دارد که نشان میدهد دریچههای پشت چرخهای عقب تغییراتی در جزئیات دارند، در حالی که دیفیوزر طراحی کمی متفاوت دارد. پورشه به دلیل طراحی تکاملی خود شناخته شده است، بنابراین انتظار تغییرات زیادی در تیتر اخبار نداشته باشید.
پورشه ممکن است برخی از فناوریها را از GT3 RS تا برادر کوچک خود فیلتر کند، مانند میلههای ضد رول قابل تنظیم، اگرچه مشخص نیست این برند چقدر میخواهد منحصر به RS باشد.
این قاطرهای آزمایشی استتار شده به آنچه میتو،م از 911 GT3 بعدی که احتمالاً در سال 2023 معرفی میشود، انتظار داشته باشیم، اشاره میکنند.
به طور گسترده تر، انتظار می رود محدوده به روز شده 911 دارای نوعی قدرت هیب، باشد.
مشخص نیست که آیا قدرت بیشتری از پیشرانه 4.0 لیتری شش تخت تنفس طبیعی وجود دارد یا خیر. حتی GT3 RS گرانتر و مسیر محورتر، فقط 11 کیلووات بیشتر از GT3 معمولی دارد که در حال حاضر 375 کیلووات نیرو تولید میکند.
پورشه در حال آزمایش این خودرو بهکار گرفته شده است 992.2 نسل 911 GT3 در برف.
عضو هیئت مدیره مسئول خطوط مدل 911 و 718، فرانک استفن والیسر، قبلا گفته بود. CarExpert حرکت به سمت نیروگاه هیب، “می تواند گام به گام” انجام شود زیرا پورشه در تلاش است تا مجموعه بعدی قو،ن آلایندگی اروپا را که انتظار می رود در سال 2026 اجرا شود، رعایت کند.
در جلو، GT3 جدید بسیار شبیه به خودروی فعلی است، با یک شکاف برجسته و سوراخ های بینی در کاپوت. با این حال، تغییرات بزرگتر بازگشته است.
بسته بندی یک پیشرانه PHEV در 911 دشوارتر از پانامرا و کاین بزرگتر است، با توجه به اینکه هنوز یک خودروی نسبتا جمع و جور است و همچنان آشکارا بر درگیری راننده متمرکز است.
این نشان میدهد که اولین حرکت میتواند به یک سیستم هیب، ملایم 48 ولتی باشد که به موتور اجازه میدهد در سرعتهای پایین خاموش شود و هنگام حرکت، قدرت را افزایش دهد.
اگرچه کاین و پانامرا با خودروهای پلاگین هیب، عرضه می شوند، خودروی اسپرت موتور عقب 911 کمی متفاوت است.
بعید به نظر می رسد که از قدرت PHEV برخوردار باشد، و در عوض احتمالاً از پیشرانه در مسابقه استقامتی 919 الهام گرفته و از نیروی الکتریکی برای کمک به جای سایه انداختن موتور بنزینی استفاده می کند.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/2024-porsche-911-gt3-spied
سوال این است: با هیبریداسیون، سطح من، چیست؟ چقدر نیرو وارد میکنید؟» آقای والیسر پرسید.
انتظار می رود که هر هیب، بتواند ،وجی های 3.0 لیتری توربوشارژ تخت شش در محدوده 911 کاررا را تقویت کند. در حال حاضر Carrera پایه 283 کیلووات و 450 نیوتن متر گشتاور دارد، در حالی که GTS توان تولید 353 کیلووات و 570 نیوتن متر دارد.