پورشه 911 GT3 RS زمان بسیار سریع نوربرگ رینگ را تنظیم می کند

پ،تیک تقویت‌شده با فیبر کربن برای درها، بال‌های جلو، سقف و درب کاپوت جلو استفاده شده است تا به حفظ وزن 1450 کیلوگرمی کمک کند – تقریباً همتراز با PDK GT3، علی‌رغم سخت‌افزار ارتقا یافته‌ای که GT3 RS را در مسیر توانمندتر می‌کند. .

دومی بیش از دو ث،ه سریع‌تر از زمان تعیین‌شده توسط پورشه در 991.2 GT2 RS با توربوشارژ دوقلو است و تنها حدود 1.2 ث،ه از رکورددار فعلی خودروی تولیدی، ی،ی مرسدس-AMG GT سری بلک فاصله دارد.

این رویکرد از مسابقه‌ای 911 R جدید وام گرفته شده است و به پورشه اجازه می‌دهد تا یک بسته آیرودینامیک فعال تهاجمی‌تر نسبت به آنچه که در محدوده نسل 992 911 دیده‌ایم، ایجاد کند.

  • پورشه 911 GT3 RS زمان بسیار سریع نوربرگ رینگ را تنظیم می کند

آندریاس پریونینگر، مدیر خودروهای GT پورشه، می‌گوید: «امروز 911 GT3 RS همان چیزی را که قبلاً در نگاه اول وعده داده بود، ی،ی برتری مطلق در مسیر مسابقه، ارائه کرد.

یک دکمه روی فرمان و یک فلپ روی بال عقب باز می شود که اساساً یک سیستم کاهش کشش به سبک F1 را به راننده می دهد. من، برای زم، که پشت مرسدس بنز در اتوبان گیر کرده اید. بال عقب نیز به ،وان یک ترمز هوا تحت ترمزهای شدید عمل می کند.

از نظر فنی یک پورشه 911 سریعترین زمان نوردشلایف را در ساعت 6:38.835 ثبت کرده است، اگرچه این یک 911 GT2 RS بود که توسط Manthey Racing اصلاح شده بود.

پورشه به جای یک سیستم خنک کننده معمولی با سه رادیاتور، یک رادیاتور تک بزرگتر را در جایی که صندوق عقب در مدل های دیگر 911 قرار دارد، تعبیه کرده است.

در مدار کوتاه تر، که T13 مستقیم را حذف می کند، زمان 6:44.848 دقیقه را ثبت کرد.

سرعت 0-100 کیلومتر در ساعت در 3.2 ث،ه طی می‌شود و شما در مسیر به سرعت 296 کیلومتر در ساعت خواهید رسید.

بسته Weissach برای سال 2023 بازگشته است و میله های ضد غلتش جلو و عقب CFRP، میله های اتصال عقب و یک پانل برشی CFRP در محور عقب را به همراه دارد. رول کیج از CFRP برای اصلاح وزن 6 کیلوگرمی نسبت به واحد فولادی ساخته شده است و چرخ های منیزیمی به ،وان یک گزینه در دسترس هستند.

کابین مجموعه‌ای از صندلی‌های سطلی با پشتی کربن و فرم، که با آلکانترای ،بناک تزئین شده است. یک رول میله فولادی، یک کپسول آتش نش، و تسمه های شش نقطه ای بخشی از بسته ورزشی باشگاه بدون هزینه است.

  • پورشه 911 GT3 RS زمان بسیار سریع نوربرگ رینگ را تنظیم می کند

برگمایستر خاطرنشان کرد که به دلیل وزش باد شدید، نیروی رو به پایین کمی را از دست داد، اما از عملکرد خودرو – به ویژه ترمزگیری آن، خوشحال بود.

به ،وان مثال، میرایی برگشتی و تراکمی دمپرهای جلو و عقب را می توان به صورت جداگانه تغییر داد، و عملکرد دیفرانسیل را می توان با استفاده از چهار صفحه روی فرمان تغییر داد.

جدید پورشه 911 GT3 RS 10.6 ث،ه زمان نوربرگ رینگ تعیین شده توسط GT3 را کاهش داده است.

911 GT3 RS استانداردهای جدیدی را برای آیرودینامیک و شاسی تعیین می کند. پیش از این هرگز یک خودروی جاده ای این همه ورزش موتوری را مجسم نکرده بود.»

  • پورشه 911 GT3 RS زمان بسیار سریع نوربرگ رینگ را تنظیم می کند

دماغه دارای ،اصر بال با قابلیت تنظیم مداوم است و بال عقب متحرک است. پورشه می گوید نیروی رو به پایین 409 کیلوگرمی که در سرعت 200 کیلومتر بر ساعت ارائه می شود، دو برابر چیزی است که آ،ین GT3 RS می توانست مدیریت کند و سه برابر چیزی است که GT3 ارائه می دهد.

GT3 RS در سه ماهه دوم سال 2023 با قیمت پایه 500200 دلار قبل از هزینه های جاده ای وارد استرالیا می شود.

ترمزهای جلو 408 میلی متری و عقب 380 میلی متری هستند. پیستون های ترمزهای جلو نسبت به GT3 قطر بیشتری دارند و خود دیسک های ترمز ضخیم تر هستند. سرامیک های کربنی با دیسک های 410 میلی متری جلو و 390 میلی متری عقب اختیاری هستند.

  • پورشه 911 GT3 RS زمان بسیار سریع نوربرگ رینگ را تنظیم می کند

در حالت Track، رانندگان می‌توانند جزئیات دقیق نحوه رفتار خودرو را سفارشی کنند.

وقتی صحبت از سخت افزار ارتقا یافته شد، مسیر جلویی در RS 29 میلی متر عریض تر از GT3 است. سیستم تعلیق به گونه ای اصلاح شده است که جلوی حرکت خودرو را تحت ترمز شدید متوقف کند، و هر دو کمک راننده برقی و فرمان عقب تهاجمی تر از GT3 هستند.

با توجه به شرایط دور از ایده آل، با باد مخالف قوی در مسیر طول، Döttinger Höhe و دمای آسفالت سرد، ما از این زمان راضی هستیم.

این نیرو از طریق یک گیرب، هفت سرعته دوکلاچه به چرخ‌های عقب ارسال می‌شود که نسبت دنده‌های کوتاه‌تری نسبت به GT3 دارد.

بیشتر: سریع ترین ماشین ها در اطراف نوربرگ رینگ

  • پورشه 911 GT3 RS زمان بسیار سریع نوربرگ رینگ را تنظیم می کند

پایه ای که 911 GT3 تعیین کرده است را می گیرد و جزئیات را به 11 می رساند.

قدرت هنوز از الف می آید موتور 4.0 لیتری تنفس طبیعی شش تخت، اما برای ارائه 11 کیلووات تقویت شده است 386 کیلو وات به لطف میل بادامک های جدید با نمایه های بادامک اصلاح شده.

  • پورشه 911 GT3 RS زمان بسیار سریع نوربرگ رینگ را تنظیم می کند

این سلاح تنفس طبیعی مسیر 20.8 کیلومتری Nordschleife را در 6:49.328 دقیقه با راننده سابق مسابقه و سفیر فعلی پورشه، یورگ برگمایستر پشت فرمان تکمیل کرد.

انتخاب پکیج Weissach همچنین باعث می‌شود که پاروهایی را با چیزی که پورشه «فناوری آهنربای مشتق از موتوراسپورت» می‌نامد را برای کلیک رضایت‌بخش‌تر تغییر دهید.

تیغه های جانبی قوس چرخ های جلو از تیغه های 911 GT1 برنده Le Mans الهام گرفته شده است، در حالی که هوا از رادیاتور جلوی مرکزی روی سقف جریان می یابد و توسط دو باله به بیرون فرستاده می شود. آنها باید مطمئن شوند که هوای گرم به موتوری که به طور طبیعی در عقب نصب شده است، وارد نمی شود.

  • پورشه 911 GT3 RS زمان بسیار سریع نوربرگ رینگ را تنظیم می کند

بیشتر: بررسی پورشه 911 GT3 RS 2023
بیشتر: همه چیز پورشه 911




منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/porsche-911-gt3-rs-sets-ultra-quick-nurburgring-time