پژو قصد دارد بر بخش کوچکی (اما در حال رشد) از بازار خودرو استرالیا تسلط یابد
مرسدس بنز قبلا eVito خود را دارد، فورد قبلا E-Transit Custom خود را برای عرضه در سال 2024 تایید کرده است، و LDV یک ون برقی سایز متوسط خودش را تایید کرده است.
به آن ملحق خواهد شد کارشناس الکترونیکی زم، در سال 2024، هر چند پژو هیچ اطلاعات بیشتری را تایید نکرد، مگر اینکه بگوید هنوز در حال مذاکره با کارخانه در مورد زمان بندی است.
مشخص نیست که آیا تمام نسخههای e-Expert به استرالیا میآیند، زیرا e-Partner تنها در یک نوع شاسی بلند در دسترس خواهد بود.
این شریک الکترونیکی فقط رگبار باز است پژو قصد دارد با بازار نوپای ون برقی در استرالیا مق، کند.
در مقابل، e-Expert در بالاترین حجم وانت در استرالیا بازی می کند. در مجموع 11074 وانت 2.5-3.5t در نیمه اول سال جاری فروخته شد که 28 نمونه از مرسدس بنز eVito اخیرا معرفی شده است.
پژو e-Expert اولین بار در سال 2019 معرفی شد و پلتفرم EMP2 و موتور الکتریکی 100 کیلووات/260 نیوتن متری خود را با e-Partner کوچکتر به اشتراک می گذارد.
پژو همچنین ادعا می کند که ظرفیت یدک کشی برای e-Expert 1000 کیلوگرم و محموله آن 1275 کیلوگرم است.
در حالی که e-Partner اولین وسیله نقلیه الکتریکی پژو در استرالیا است، امسال e-2008 و سال آینده e-208 دنبال می شود، در حالی که برند فرانسوی می گوید e-308 همراه با e-Rifter در حال ارزیابی است. ، یک نسخه حامل افراد از e-Expert.
در حالی که تسلا بر بازار خودروهای سواری برقی و شاسیبلندهای برقی محلی تسلط دارد و برندهای چینی با قیمت پایین دست به نفوذ جدی میزنند، هیچ یک از این برندها در حال حاضر به جز LDV و eDeliver 9 سایز کامل آن، ون برقی ارائه نمیدهند که قیمت آن از 116537 دلار پیش از این شروع شد. جاده ها
E-Partner بدون رقابت مستقیم وارد بازار می شود، به غیر از Renault Kangoo E-Tech Electric که اوا، امسال وارد بازار می شود و جایگزین Kangoo ZE فعلی می شود.
ما یک برند کوچک هستیم، هیچ شکی در آن نیست. با این حال، در فضای LCV، ما یک پیشنهاد قانعکننده عالی دریافت کردهایم، این پیشنهاد به اندازه وسایل نقلیه بالقوه سواری شلوغ نیست، بنابراین ما توجه بیشتری را به خود جلب میکنیم.»
این باتری با 50 کیلووات ساعت و 75 کیلووات ساعت یا باتری، با برد ادعایی 330 کیلومتر برای دومی طبق آزمایش WLTP در دسترس است.
شریک الکترونیکی
همچنین تایید نمی کند که آیا برنامه ای برای آوردن e-Boxer با اندازه کامل به اینجا برای تکمیل خط تولید ون برقی آن وجود دارد یا خیر.
کیت، مدیر عامل پژو استرالیا گفت: «ما از پیشرفت خودروهای LCV پژو در بازار ،سندیم و فکر میکنم هرچه آگاهی ما در این فضا بیشتر شود، شاهد رشد این فرصت نیز خواهیم بود.» جیلیس.
e-Expert با سه طول – Compact، Standard و Long – موجود است و همگی دارای حجم باری مشابه با همتایان احتراق خود هستند.
e-Expert، به محض ورود، وارد بخشی با حجم بالاتر و تعداد ورودیهای بیشتر – از جمله شرکتهای برقی – خواهد شد.
در حالی که پژو از دستیابی به اه، حجمی به اشتراک گذاشته نشد، این شرکت می گوید که آرزوی رشد در بخش خودروهای تجاری سبک دارد.
کارشناس الکترونیکی
پژو فقط 36 نمایندگی در استرالیا دارد، اما همه آنها برای خدمات رس، به محدوده خودروهای برقی رو به رشد آن آموزش دیده اند.
E-Partner ممکن است به دلیل عدم رقابت خود بتواند سهم بیشتری از بخش را به خود اختصاص دهد، اما فروش ون های کوچک در استرالیا به همین ترتیب اندک است: در نیمه اول سال 2023، تنها 541 دستگاه فروخته شد، اگرچه شریک بنزینی فروخته شد. 83.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.