پژو استرالیا اولین خودروی الکتریکی خود را در سال 2023 در قالب یک ون معرفی خواهد کرد، اما ممکن است تنها نباشد.
ما همیشه سناریوی ایده آل e-208 را کنار گذاشته ایم.
با ما همراه باشید CarExpert برای همه جدیدترین ها، و نظرات خود را در نظرات زیر با ما در میان بگذارید.
تاکنون انتخاب در استرالیا به LDV eDeliver 9، مرسدس بنز eVito و eSprinter و همچنین فورد E-Transit که در سال 2023 عرضه می شود محدود شده است. بیضی آبی همچنین E-Transit Custom را در سال 2024 معرفی خواهد کرد، در حالی که رنو قرار است کانگو E-Tech Electric کوچک را در سال 2023 بیاورد.
با راه اندازی یک خودروی تجاری الکتریکی در سال 2023، پژو یکی از اولین برندهای قدیمی خواهد بود که یک ون برقی را در بازار استرالیا عرضه می کند – هرچند که آیا چنین خواهد بود. شریک الکترونیکی، کارشناس الکترونیکی یا E-Boxer نتیجه بعدا معلوم خواهد شد.
e-308 که در هر دو سبک بدنه هاچ و SW (اسپورت واگن) موجود است، دنبالهای منطقی برای نسخه هیب، GT اسپرت پلاگین این خودروی کوچک فرانسوی است که در نیمه اول سال 2023 تولید میشود و خط تولید 308 را میسازد. یکی از متنوع ترین در بازار با گزینه های بنزین، PHEV و EV است.
مدل کوچکتر e-208 چند سالی است که در بازارهای دیگر به فروش می رسد و خانم جیلیس قبلاً گفته بود که این مدل برای بازار استرالیا در دست بررسی است و این نکته را دوباره تکرار کرد – اگرچه نسخه های بنزینی به نظر نمی رسند. احتمال بازگشت
جزئیات بیشتر در مورد مدل های الکتریکی آینده پژو در سال جدید به تفصیل ارائه خواهد شد.
e-208 اخیراً مجموعه ای از به روز رس، ها را برای مدل سال 2023 دریافت کرده است که شاهد بهبودهایی در قدرت و برد بوده است.
این شرکت تایید کرده است که نسخه های الکتریکی 208 هاچ بک و کراس اوور 2008 نیز ممکن است تا قبل از پایان سال آینده به بازار عرضه شوند.
ما می د،م که یک فرصت وجود دارد [the 308] در این بازار برای وسایل نقلیه سواری، سپس با برقیسازی در راس آن… ما بسیار مشتاق هستیم تا سطح انتخابی را در بازار خود ارائه دهیم. e-308 هم در واگن و هم در دریچه فوقالعاده هیجانانگیز است و قطعاً برای بازار ما قابل توجه است.
هر دو e-208 و e-3008 در صورت سفر به استرالیا از موقعیت ممتاز برخوردار خواهند شد، هرچند که دقیقاً از منظر قیمت و مشخصات چه م،ایی دارد، هنوز مشخص نیست.
پس از عرضه اولیه الکترونیکی در سال 2023، پژو احتمالا محدوده خودروهای برقی خود را با موارد ذکر شده بیشتر خواهد کرد. e-308 – اگرچه زمان بندی در این مرحله نامشخص است، CarExpert انتظار می رود با توجه به تاریخ راه اندازی اروپا در اواسط سال 2023، سال 2024 وارد شود.
اشاره خانم گیلیس به وسایل نقلیه برقی در طول گفتگوی ما به طور خاص به وسایل نقلیه الکتریکی اشاره دارد، در حالی که LCV به وسیله نقلیه تجاری سبک. پژو تایید کرده است که اولین خودروی الکتریکی خود در استرالیا یک LCV خواهد بود و این برند در سطح جه، نسخههای الکتریکی ونهای Partner، Expert و Boxer خود را ارائه میکند.
اگر بخواهیم به سمت آن حرکت کنیم [light] خانم گیلیس گفت، پس ما این کار را با چیزی کاملاً تأثیرگذار انجام خواهیم داد، و حتی از منظر خارج از کشور میتو،م ببینیم که موفقیت 208 کاملاً بر روی نسخه الکتریکی آن استوار است.
کیت گیلیس، مدیرعامل پژو استرالیا به این موضوع اشاره کرد CarExpert را e-208 و e-2008 احتمالاً دو کابین بعدی خارج از رتبه پس از خودروی تجاری برقی هستند که قرار است حمله الکتریکی این برند فرانسوی را آغاز کند.
علاوه بر این، هنگامی که هفته گذشته در مراسم عرضه 308 بنزینی با خانم گیلیس صحبت کردیم، او گفت: “اگر این گزینه برای ما وجود دارد، دستمان با،ت.”
بیشتر: همه چیز پژو 208
بیشتر: همه چیز پژو 2008
بیشتر: همه چیز پژو 308
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/peugeot-e-208-e-2008-firming-for-2023-australian-launch-alongside-ev-van
ما نسخه های برقی سواری، SUV و LCV خواهیم داشت [nameplates] خانم گیلیس گفت تا سال آینده.
تا کنون، تنها خودروهای سواری الکتریکی پژو در سطح جهان، e-208 و e-308 هستند، اگرچه دومی به تازگی معرفی شده است و حتی هنوز در اروپا عرضه نشده است – برای عرضه در اواسط سال 2023 در آنجا برنامه ریزی شده است.
e-2008 تنها SUV الکتریکی پژو است که در حال حاضر نیز برای بازارهای جه، تولید می کند و با توجه به تشنگی استرالیا برای کراس اوورها، این برند بدون شک می خواهد رقیب خود را به کیا نیرو و ولوو XC40 Recharge بیاورد. مانند e-208، بازوی محلی پژو تأیید کرده است که کراس اوور EV برای بازار ما در حال بررسی است.
اندکی پس از معرفی e-308 در ماه سپتامبر، خانم Gillis گفت که خودروی الکتریکی جدید “هیجانانگیز است و میتو،م تایید کنیم که e-308 به ،وان بخشی از سفر الکتریکی ما در حال ارزیابی برای بازار استرالیا است”.
خانم گیلیس گفت: “هیچ دلیلی وجود ندارد که ما نتو،م یک رهبر باشیم، و من فکر میکنم با توجه به کیفیت و مشخصات که در نظر میگیریم مطمئناً از منظر LCV منجر به شارژ میشود.”