در داخل داشبورد تحت تسلط یک صفحه نمایش لمسی 10 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی قرار دارد و راننده با نمایشگر 10 اینچی قابل شخصی سازی دیگری روبروست.
در برخی کشورها، این برند e-308 را بهجای استفاده از مدلهای سنتی نمایندگی، از ابتدا تا انتها به صورت آنلاین به فروش میرساند.
پژو میگوید که اپلیکیشن MyPeugeot به دارندگان این امکان را میدهد تا برای شارژ یا پیشتنظیم کابین از طریق تلفنهای خود برنامهریزی کنند، در حالی که برنامه دیگری برای سادهتر ، نقشه مقصدهای شارژ یا سفرهای جادهای طراحی شده است.
مصرف انرژی ادعایی 12.7 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر است که کمتر از تسلا مدل 3 (13.4 کیلووات ساعت) و هیوندای ،ا الکتریک (13.1 کیلووات ساعت) است.
زیر پوست، e-308 دارای یک بسته باتری 54 کیلووات ساعتی (قابل استفاده 51 کیلووات ساعت) با باتری لیتیوم یونی است که از ،یب شیمیایی نیکل منگنز کبالت (NMC) استفاده می کند. حدا،ر قدرت موتور نصب شده در جلو 115 کیلو وات و حدا،ر گشتاور 260 نیوتن متر است.
فراتر از قوای محرکه الکتریکی، e-308 شبیه یک 308 بنزینی معمولی به نظر می رسد. همچنین دارای همان فضای داخلی است که به این م،ی است که با آ،ین طرح i-Cockpit خود از ردپای سال 2008 پیروی می کند.
اگرچه در بازار ما قفل نشده است، کیت گیلیس، مدیر عامل پژو استرالیا گفت که رونمایی e-308 “هیجانانگیز است و میتو،م تایید کنیم که e-308 در بازار استرالیا به ،وان بخشی از سفر الکتریکی ما در حال ارزیابی است.”
در اروپا، سه سطح تریم ارائه خواهد شد. مشخص نیست، اگر ماشین پایین بیاید، محدوده به چه صورت خواهد بود.
برد ادعا شده در چرخه WLTP بیش از 400 کیلومتر است و e-308 قادر است از 20 تا 80 درصد در کمتر از 25 دقیقه با یک شارژر عمومی 100 کیلوواتی DC شارژ شود.
طیف کاملی از کمکهای ایمنی فعال، از جمله تغییر خط نیمه خودکار برای کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقاطع عقب، و همچنین یک دوربین مع، جدید و دوربین دید فراگیر در دسترس خواهد بود.
همانطور که انتظار دارید، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، نظارت بر توجه راننده، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، کمک حفظ بین خطوط و نور بالا خودکار نیز از ویژگی های این ویژگی هستند.
308 GT Sport Hatch Plug-In Hybrid
پژو میگوید که بازدهی چشمگیر در ،مت جلو و زیر بدنه بهینهشده برای آیرودینامیک بهتر، پلت فرم سبک وزن EMP2 و ،تیکهای با مقاومت غلتشی بسیار کم است.
با توجه به اینکه تا اواسط سال 2023 وارد اروپا نخواهد شد، بعید است که برای مدتی شاهد حضور e-308 به صورت محلی باشیم. سری معمولی 308 اوا، امسال عرضه می شود و PHEV در اوایل سال 2023 عرضه می شود.
شارژر سه فاز داخلی به شما این امکان را می دهد که در صورت اتصال به نوع من، شارژر خانگی، با 11 کیلو وات شارژ کنید.
پژو نسخه های الکتریکی خود را فاش کرده است 308هاچ بک و 308SW واگن – و آنها در آستانه پیوستن به محدوده بنزین و PHEV در استرالیا هستند.
در زیر صفحه نمایش مرکزی ردیفی از کلیدهای میانبر لمسی وجود دارد که می تواند توسط راننده سفارشی شود. همچنین ضامن هایی به سبک پیانو در پایه کنسول مرکزی وجود دارد. قابلیت شارژ بی سیم تلفن و مجموعه ای از درگاه های USB-C.