فراتر از قوای محرکه الکتریکی، e-308 شبیه یک 308 بنزینی معمولی به نظر می رسد. همچنین دارای همان فضای داخلی است که به این م،ی است که با آ،ین طرح i-Cockpit خود از ردپای سال 2008 پیروی می کند.
در برخی کشورها، این برند e-308 را بهجای استفاده از مدلهای سنتی نمایندگی، از ابتدا تا انتها به صورت آنلاین به فروش میرساند.
طیف کاملی از کمکهای ایمنی فعال، از جمله تغییر خط نیمه خودکار برای کروز کنترل تطبیقی، نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقاطع عقب، و همچنین یک دوربین مع، جدید و دوربین دید فراگیر در دسترس خواهد بود.
همانطور که انتظار دارید، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، نظارت بر توجه راننده، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی، کمک حفظ بین خطوط و نور بالا خودکار نیز از ویژگی های این ویژگی هستند.
پژو نسخه های الکتریکی خود را فاش کرده است 308 هاچ بک و 308 SW واگن – و آنها در آستانه پیوستن به محدوده بنزین و PHEV در استرالیا هستند.
پژو میگوید که بازدهی چشمگیر در ،مت جلو و زیر بدنه بهینهشده برای آیرودینامیک بهتر، پلت فرم سبک وزن EMP2 و ،تیکهای با مقاومت غلتشی بسیار کم است.
پژو میگوید که اپلیکیشن MyPeugeot به دارندگان این امکان را میدهد تا برای شارژ یا پیشتنظیم کابین از طریق تلفنهای خود برنامهریزی کنند، در حالی که برنامه دیگری برای سادهتر ، نقشه مقصدهای شارژ یا سفرهای جادهای طراحی شده است.
برد ادعا شده در چرخه WLTP بیش از 400 کیلومتر است و e-308 قادر است از 20 تا 80 درصد در کمتر از 25 دقیقه با یک شارژر عمومی 100 کیلوواتی DC شارژ شود.
زیر پوست، e-308 دارای یک بسته باتری 54 کیلووات ساعتی (قابل استفاده 51 کیلووات ساعت) با باتری لیتیوم یونی است که از ،یب شیمیایی نیکل منگنز کبالت (NMC) استفاده می کند. حدا،ر قدرت موتور نصب شده در جلو 115 کیلو وات و حدا،ر گشتاور 260 نیوتن متر است.
در زیر صفحه نمایش مرکزی ردیفی از کلیدهای میانبر لمسی وجود دارد که می تواند توسط راننده سفارشی شود. همچنین ضامن هایی به سبک پیانو در پایه کنسول مرکزی وجود دارد. قابلیت شارژ بی سیم تلفن و مجموعه ای از درگاه های USB-C.
بیشتر: همه چیز پژو 308