در حالی که در کنفرانس رسانه ای ذکر نشده است، Rifter یک نسخه تمام الکتریکی به نام e-Rifter را نیز ارائه می دهد. اگر نسخه استاندارد در نظر گرفته شود، باید فکر کنید که مدل EV نیز در کارت است.
پژو همچنین یک نسخه مسافری از ون Expert به نام Traveller را تولید میکند که بهعلاوه یک نوع سفر الکترونیکی تمام الکتریکی را ارائه میکند.
در حالی که خانم گیلیس علاقه ای به افشای مدل های موجود در مجموعه جه، در هر یک از این سه جایگاه ندارد، خودروی تجاری یا e-Partner، e-Expert یا ون e-Boxer خواهد بود.
با ما همراه باشید CarExpert برای جدیدترین ها، و نظرات خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.
را پژو ریفتر نسخه مسافری Partner است که بر اساس همان پلتفرم جدیدترین سیتروئن برلینگو – یک ون طول، مدت که دیگر در استرالیا فروخته نمی شود – و همچنین Opel/Vauxhall Combo و Toyota ProAce فروخته شده در اروپا و ،ستان.
پژو استرالیا به دنبال ارائه نسخه جابجایی مردمی وانت Partner کوچکتر خود است که این برند فرانسوی را رقیبی مستقیم برای فول، واگن Caddy می کند.
در همین حال، جای سرنشینان و شاسیبلندها احتمالاً با دریچه شهری e-208 EV و همچنین کراس اوور کوچک e-2008 پر میشود. پژو استرالیا همچنین به دنبال عرضه e-308 Down Under است که اخیراً معرفی شده است.
خانم گیلیس افزود: “این خودروی بسیار موفقی برای پژو است و کمی تغییر شکل داده است که آن را فریبنده تر می کند.”
کیت گیلیس، مدیر عامل پژو سیتروئن استرالیا، در معرفی اخیر پژو 308 هاچ و واگن جدید، به رسانه ها گفت که MPV جمع و جور یک استارت مطمئن برای بازار ما نیست، اما در حال بررسی است.
ما همیشه به آنچه در حال توسعه است نگاه می کنیم و می بینیم که آیا برای بازار ما من، است یا خیر. بنابراین قطعاً یک نه نیست، و در این مرحله هنوز در حال بررسی است.» خانم گیلیس گفت.
قطعاً فرصتی برای چنین چیزی در این بازار وجود دارد. اما ما باید سطح درستی از دقت و توجه لازم را طی کنیم، اما مید،د که وجود دارد.»
از آنجایی که Partner و Rifter اساساً با فضای داخلی متفاوت یکی هستند، می تو،د ببینید که Rifter و e-Rifter چگونه یک مرحله منطقی بعدی هستند.
بیشتر: همه چیز پژو شریک