پیشنهاد شده است که باتری دارای ،یب شیمیایی نیکل-منگنز-کبالت (NMC) باشد و پلت فرم CMF-BEV طبق آزمایش WLTP تا 400 کیلومتر برد ارائه می کند.
گزارش ها حاکی از آن است که رنو 4 EV جاده ای در سال 2025 تولید خواهد شد.
رنو 4 یک افسانه است. و اسطوره ها هرگز نمی میرند! R4 خودرویی است که همه می توانند آن را دوست داشته باشند و امروز ما می خواهیم این بعد جه، را از طریق تفسیری مدرن و الکتریکی دوباره کشف کنیم.
لمسهای آفرود ناهموار آن ادای احترام به رالی بیاب، بشردوستانه 4L Trophy است: هر چرخ دارای یک کمپرسور قابل مشاهده است که میتوان از آن برای تنظیم فشار باد تایرها متن، با زمینهای شنی استفاده کرد.
رنو می افزاید: موقعیت بازار رنو 5 و رنو 4 آینده “بسیار شبیه به Clio و Captur خواهد بود.”
گلن سیلی، مدیر کل رنو استرالیا در ماه مه امسال به ما گفت: «هر محصول جدیدی که از سمت خودروهای الکتریکی معرفی شود، ما دست خود را برای آن بالا داریم.
برخی از ،اصر وحشیتر این کانسپت، تسمههای سقف سرخابی، فنرهای تعلیق و نمادهای چرخها هستند. کلاه توخالی با بریدگی هوا؛ ،تیک، بیل و تخته یدکی با نصب بالا؛ و چرخ های بزرگ 19 اینچی.
نشان معروف رنو 4 پس از 30 سال وقفه بازمی گردد.
در حالی که رنو 4 و 5 خودروهای برقی جادهای چند سالی باقی ماندهاند، مشخص است که هر دوی این خودروها برای استرالیا در دسترس هستند.
همچنین از دوربین های جانبی به جای آینه های جانبی مانند ،س GV60 استفاده می کند.
این خودرو در کنار رنو 5 متولد شده 2024 قرار خواهد گرفت، که یکی دیگر از موفقیتهای این شرکت است.
همانند رنو 5، 4 دوباره متولد شده با استفاده از پلتفرم CMF-BEV اتحاد رنو-نیسان ساخته خواهد شد، که همچنین زیربنای نسل بعدی نیسان میکرا است. تمام وسایل نقلیه با استفاده از CMF-BEV در مرکز برق شهر در شمال فرانسه ساخته خواهند شد.
در حالی که هنوز هیچ جزئیاتی از نظر پیشرانه ارائه نشده است، رنو هفته گذشته جزئیات موتور سنکرون جدید “ePT-100kW” 5 را با روتور زخمی – و عدم وجود مواد خاکی کمیاب – که 100 کیلووات نیرو تولید می کند، ارائه کرد. انتظار داشته باشید که این موضوع ادامه پیدا کند.