چرا آئودی R8 V-8 یک قهرمان ناخوانده است
انتشار: مرداد 03، 1401
بروزرسانی: 01 خرداد 1404

چرا آئودی R8 V-8 یک قهرمان ناخوانده است

در حالی که آئودی R8 یک خودروی ارزان قیمت، نو یا کارکرده نیست، یک مرور سریع در وب سایت ها به شما می گوید که مدل های V-8 تقریباً تنها آئودی R8 هستند که می تو،د با قیمت کمتر از 100000 دلار پیدا کنید. اگر نسخه قبلی از سال 2008 یا 2009 برایتان مهم نیست، حتی ممکن است یکی را با قیمت کمتر از 80000 دلار پیدا کنید. با مایل های من، در ساعت. در حالی که پیشنهادات بهتری از نظر هزینه برای شما وجود دارد (همه، GT-R)، آئودی R8 V-8 چند ویژگی دارد که در پاراگراف های زیر بیشتر در مورد آن ها آمده است. برای در نظر گرفتن همه چیز، قیمت متوسط \u200b\u200bR8 مجهز به V-10 حدود 115000 دلار است، اگرچه نمونه هایی با مایل بیشتر را می توان با حدود 90000 دلار تهیه کرد.

برای دیوار کش راحت تر است

آئودی در سال 2015 ارائه یک موتور شش سرعته دستی برای R8 را متوقف کرد، این همان زم، است که عرضه 4.2 لیتری V-8 را برای مدل موتور وسط متوقف کرد. در حالی که در آن زمان، مدل های V-10 می توانستند به دستی نیز مجهز شوند، به نظر می رسد ا،ر آنها دارای گرازیانو شش سرعته، دستی خودکار (2006-2012) یا واحد DCT هفت سرعته هستند که بعداً جایگزین آن شد. علاوه بر این، گیرب، شش سرعته دستی با یکی از جالب ترین شیفترها و یک دستی دردار مانند فراری های قدیمی ارائه می شود. صرف نظر از نسخه، تقریبا تمام نسخه های R8 با سیستم چهار چرخ متحرک کواترو عرضه می شوند. تنها استثنا آئودی R8 5.2 FSI RWD مدل 2020 - 2021 است که در مقایسه با نسخه AWD 570 به 540 ، بخار قدرت دارد.

پتانسیل تنظیم

علاوه بر این، اگر مدل V-8 را انتخاب کنید، احتمالاً خودرویی مجهز به گیرب، دستی پیدا خواهید کرد زیرا آنها همزمان با موتور 4.2 لیتری FSI عرضه آن را متوقف ،د. این خودروها هستند که از زم، که پدال سوم در حال تبدیل شدن به یک ویژگی نادر در وسایل نقلیه مدرن است، انتظار می رود ارزش خود را طول، ترین مدت حفظ کنند. نسخه 4.2 لیتری BYH FSI V-8، که در R8 یافت می شود، در مقایسه با نسخه های قبلی موتور به درستی طبقه بندی شده است، که باعث می شود این خودروی اسپورت آلم، زندگی با آن را بسیار آسان تر کند.



منبع: https://www.tops،d.com/cars/features/why-the-audi-r8-v-8-is-an-unsung-hero-ar196893.html

در حالی که هیچ مدرک محکمی وجود ندارد که نشان دهد آئودی R8 V-8 کمیاب تر از R8 V-10 است، ا،ر مردم تمایل دارند آن را به نفع موتور بزرگتر مش، با مدل های لامبورگینی گالاردو و هوراکان رد کنند. به همین دلیل، R8 با موتور V-8 زم، که در بازار برای یک خودروی اسپرت قابل دسترس تر و موتور وسط عرضه می شود، اغلب نادیده گرفته می شود. این به R8 V-8 کمی وضعیت ضعیف می دهد، که به ،ه خود، آنها را به طور قابل توجهی مقرون به صرفه تر از ا،ر نمونه های V-10 موجود در بازار (حداقل نمونه های کم مسافت پیموده شده) می کند.

هر دو موتور V-8 و V-10 که آئودی R8 با آنها عرضه می شود عالی هستند، اما طبیعتاً با سیلندرهای کمتر، تعمیر و نگهداری آسان تر، حداقل در بیشتر مواقع انجام می شود. موتور 4.2 لیتری FSI V-8 به طور کلی یکی از موتورهای قابل اعتمادتر از خانواده VAG در نظر گرفته می شود، اگرچه برخی از مشکلات در مورد کشش زنجیر زمان وجود دارد. با این حال، این موضوع در نسخه های قبلی مورد استفاده در مدل های B6 و B7 آئودی S4 برجسته تر است و گفته می شود مدل های بعدی فاقد این مشکل هستند.

آئودی R8 درست مانند پیشنهادات V-10 لامبورگینی از پشتیب، من،ی در بازار پس از فروش سود می برد. بسیاری از تیونرهای حرفه ای کیت های پیچ و مهره ای را برای R8 توسعه داده اند که یکی از برجسته ترین نام ها VF Engineering است. در حالی که کیت 30000 دلاری VF800 برای R8 V-10 دستاوردهای قابل توجهی دارد، این تیونر یک کیت برای نسخه V-8 نیز دارد. کیت سوپرشارژر 18000 دلاری VF Engineering قدرتی تا 620 ، بخار و 440 پوند فوت (597 نیوتن متر) را به ارمغان می آورد که بیشتر از نسخه موجود V-10 این خودرو است.

ابهام محض

این شامل تمام آلومینیومی آئودی R8، BYH، V-8 می شود که به طور شگفت انگیزی شبیه به موتور BNS RS4 است، جدای از روغن کاری خشک و منیفولد ورودی متفاوت. مدل های قبلی با V-8 دارای قدرت 420 ، بخار (309 کیلووات) در 7800 RPM و 317 پوند فوت (430 نیوتن متر) در 4500 تا 5500 RPM هستند. این به خودروی اسپرت موتور وسط اجازه می دهد تا سرعت 0 تا 97 کیلومتر در ساعت را در 4.3 ث،ه طی کند و حدا،ر سرعت آن 187 مایل در ساعت (301 کیلومتر در ساعت) یا 186 مایل در ساعت (300 کیلومتر در ساعت) باشد. ح) برای رودستر.

گیرب، دستی

مقرون به صرفه تر از R8 V-10