همراه با مقررات هیب، فرمول 1، آقای ون میل به عدم ارتباط این رده در جاده به ،وان یک مانع اشاره کرد.
با V8 هیب،، ما سعی میکنیم از چیزهایی در موتوراسپرت استفاده کنیم که میتو،م آنها را در خودروهای تولید سری نیز بیاوریم. با فرمول 1 این تقریبا غیرممکن است.
ما از مسابقات اتومبی،، تور، 3.0 CSL و M1 آمده ایم، بنابراین تاریخ و میراث ما این است که چیزهایی را از مسابقه برداریم و آنها را در خودروهای تولید سری قرار دهیم. با فرمول 1 خیلی دور است و خیلی کند است.»
این ک، هیب، هیبرید مسابقه ای به طور مش، توسط IMSA، FIA و ACO طراحی شده است تا نمونه های اولیه هایبر خودروهای هیب، بتوانند در مسابقات قهرم، خودروهای ورزشی IMSA WeatherTech آمریکای شمالی و همچنین مسابقات قهرم، استقامت جه، FIA وارد شوند.
بی ام و متعهد به بازگشت به مسابقات استقامت شده است، اما به فرمول 1 باز نخواهد گشت.
M Hybrid V8 تصویر بالا دارای یک موتور V8 آتشنفس است، اما همچنین میتواند تنها با نیروی الکتریکی با سرعتهای چاله رانندگی کند. از سوی دیگر، خودروهای فرمول 1 از موتورهای الکتریکی خود به شیوه ای بسیار متفاوت استفاده می کنند.
این شامل کج شدن تاج Le Mans با M هیب، V8، 25 سال پس از پیروزی در این رویداد با V12 LMR است.
BMW آ،ین بخشی از شبکه فرمول 1 در سال 2009 با مشارکت ساوبر بود.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/why-bmw-wont-bother-battling-audi-mercedes-benz-in-f1
M Hybrid V8 مجهز به یک موتور V8 است که همراه با یک سیستم هیب، مجموعاً 500 کیلووات قدرت تولید میکند، اگرچه ممکن است بر اساس اینکه چگونه تنظیمکنندهها میخواهند عملکرد را بین رقبا متعادل کنند، تغییر کند.
این در حالی است که رقیب بزرگش در مرسدس بنز خود را به ،وان یک ثابت در شبکه تثبیت می کند و آئودی آماده می شود تا در سال 2026 در کنار غول های خودروسازی مانند فورد و هوندا بپیوندد.
طبق قو،ن IMSA GTP، M هیب، دیفرانسیل عقب خواهد بود. خودروهایی که در لمانز با آنها رقابت میکرد، بیامو برای تایید ورود، با استفاده از تفسیر متفاوتی از قو،ن مشابه ساخته شدهاند.
او گفت: «فکر میکنم فرمول 1 از سال 2026 یا 2027 به بعد برنامهریزی میکند، اما آنها همچنان روی مقررات کار میکنند، بنابراین برای ما خیلی دیر شده است».
این بدان م،است که مسابقهدهندهها نه تنها میتوانند وارد رول، 24 شوند و در Daytona در ایالات متحده مسابقه دهند، بلکه میتوانند در 24 ساعت لمانز نیز مسابقه دهند.
بامو بهجای فرمول 1، به قهرم، استقامت جه، (WEC) و انجمن بینالمللی ورزشهای موتوری (IMSA) توجه کرده است.
طبق قو،ن ک،، نمونه های اولیه هیب، حداقل وزن 1030 کیلوگرم دارند، از سیستم هیب، 50 کیلوواتی بوش و بسته باتری مهندسی پیشرفته ویلیامز و گیرب، Xtrac استفاده می کنند. زیر پوست، M Hybrid با مشارکت متخصص موتوراسپرت دالارا ساخته شده است.
فرانک ون میل، رئیس BMW M گفت: «دلیل انجام WEC و IMSA این است که ما قبلاً با پیشرانه های هیب، رانندگی می کنیم. CarExpert.