چرا تویوتا پریوس جدید و شیک را به استرالیا نمی آورد؟

به علاوه مهم نیست که هیب، های دیگر با نشان تویوتا فروش بیشتری داشته باشند. این هدف یک رهبر برند است. من فکر می کردم شرکتی که در تبلیغات مهارت دارد ارزش این را درک کند.

و با این حال، این آ،ین نسخه، که من همگی چشمان پر ستاره است، اولین پریوس تویوتا خواهد بود که در استرالیا به فروش نخواهد رسید.

بیشتر: تویوتا پریوس: نگاهی به گذشته، زیرا از استرالیا بازنشسته شده است




منبع: https://www.carexpert.com.au/opinion/why-the-،-isnt-toyota-bringing-the-،y-new-prius-to-australi،

برنامه ریزان و مدیران محصول تویوتا استرالیا تمایل دارند تا کار بسیار خوبی انجام دهند، زیرا در نمودارهای فروش غالب است. من تا حدودی Big T را تحسین می کنم، حتی اگر بسیاری آن را یک عقب مانده از باتری الکتریکی بدانند، اما این تصمیم واقعاً علامت را از دست می دهد.

من کاملاً مطمئن هستم که افرادی در تویوتا هستند که این را می خوانند، بنابراین لطفاً به خاطر داشته باشید که هرگز برای تجدید نظر دیر نیست. اولین قدم برای رسیدگی به یک تصمیم اشتباه، تصدیق آن است.

هیب، موازی 2.0 لیتری جدید دارای توان ،وجی 144 کیلووات است که نسبت به مدل قبلی 1.8 لیتری 90 کیلوواتی بیشتر است.

درست است که فروش پریوس اخیراً کاهش یافته است و باعث مرگ زودهنگام آن شده است. تویوتا مدتهاست که نقش خود را ایفا کرده است: اثبات ارزش پیشرانه های بنزینی-الکتریکی قبل از اینکه در کرولاها، راو4ها، کمری ها و کلاگرها ت،یر شوند.

در اتخاذ این تصمیم، درس اشتباهی از ش،ت مدل قدیمی در طنین انداز شدن گرفت و دقیقاً در زمان نامن،ی پین را کشید.

عالی به نظر می رسد – براق، شیک و کاملاً بر خلاف آنچه که از رهبر قدیمی تویوتا انتظار داریم. یک اجاره جدید برای زندگی، همانطور که بود.

امروزه ا،ر خودروهای سواری تویوتا و کراس اوورهای فروخته شده در استرالیا هیب، هستند، که به طرز فکری تویوتا به این م،ی است که دیگر نیازی به پریوس نیست.

بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی جهان نگران این بود که چگونه نماد هیب، خود را در عصری که توسط خودروهای تمام الکتریکی تعریف شده بود، دوباره اختراع کند، و تصمیم گرفت به آن قدرت جدیدی بدهد.

تویوتا استرالیا از پیشنهادات خاص هراسی ندارد، به خصوص با خانواده خودروهای اسپرت GR خود. پس چرا پریوس را به همان اندازه که دوباره جالب می شود، بند انداخته است؟

مدل قدیمی تمام چین و چروک ها و نسبت های عجیب و غریب بود، در حالی که چندین نسل قبلی شاید کمتر ناخوشایند اما خسته کننده تر بودند، که بدتر است.

سپس هیب، پلاگین با 164 کیلووات و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت به 6.7 ث،ه کاهش یافته است، و محدوده رانندگی الکتریکی 50 درصد بالاتر – که برد را در حدود 60 کیلومتر – از یک باتری 13.6 کیلووات ساعتی قرار می دهد.

اما من می‌توانم استدلال کنم که این در واقع دلیل بیشتری برای بازگرداندن پریوس است، برای اختراع مجدد یک نشان با حافظه‌های کوچک در حال کاهش. وقت آن است که از این همه کار سخت پول نقد کنید، درست است؟

نه فقط این، بلکه به نظر نمی رسد که این یکی صرفاً یک جرعه جرعه سوخت باشد، با لذت های پشت چرخ محدود به هایپرمایلینگ.

نظر: تعجب من را از دیدن نسل جدید تویوتا پریوس در هنگام رونمایی این هفته تصور کنید.