چرا لندرور دیفندر جدید برای تغییر یا آفرود جدی نیست؟
علاوه بر سیستم تعلیق مستقل، سیستمهای الکترونیکی پیچیده، سیستم تعلیق بادی و سنسورهای سرعت چرخها را در همه گوشهها داریم. این وسایل الکترونیکی بلند ، وسیله نقلیه را پیچیده می کند زیرا می تواند شروع به پرتاب کد کند. همچنین، اگر مشکلی در مسیر پیش بیاید، رفع آنها با یک مجموعه ابزار اولیه تقریبا غیرممکن است. مطمئناً، ش،تن و تعمیر وسیله نقلیه در مسیر، کاری است که افراد کمی انجام می دهند. با این حال، برای اینکه یک وسیله نقلیه به ،وان یک آفرود من، در نظر گرفته شود، چنین معیارهایی باید رعایت شود.
روی کاغذ، همه چیز با دیفندر جدید عالی به نظر می رسد. با این حال، هنگامی که شروع به غواصی عمیقتر در ارزشهای واقعی یک آفرود کردید، شروع به پیدا ، برخی کاستیهای بزرگ میکنید. بیایید با بدیهیات شروع کنیم. سیستم تعلیق مستقل به این م،ی است که چرخ ها را به راحتی بلند می کند. درست است که کنترل کشش با آن کنار می آید، اما زم، فرا می رسد که وضعیت بیش از حد ناممکن می شود. به یاد داشته باشید، کنترل کشش می تواند ماشین را به جلو نگه دارد، اما نمی تواند جلوی واژگونی آن را بگیرد.
با این حال، آسانسور به تنهایی برای جا دادن آن تایرهای بزرگ در زیر دیفندر جدید کافی نبود. اصلاح قوس چرخ های جلو نیز مورد نیاز بود در حالی که دو خنک کننده گیرب، در ،مت پایین سپر جلو نیاز به جابجایی داشتند. در واقع، تنها یکی جابجا شد – دیگری حذف شد.
معایب چنین تایر بزرگی در نیو دیفندر چیست؟
نقاط قوت م،ع جدید
اگر میخواهید با Defender جدید خود در خارج از جاده خوش بگذر،د، ،تیکهای آفرود را که حدا،ر یک اندازه بزرگتر هستند، اضافه کنید، چند نوار لغزنده بگیرید و از آن لذت ببرید. اگر میخواهید یک آفرودر هاردکور ساخته شود که بتواند با 37 ها مق، کند، بهترین شرط شما ر،ر جدید است.
در داخل، دوربینهای 360 به شما کمک میکنند ص،ههای بزرگ را راحتتر پیمایش کنید، در حالی که طراحی داخلی مالک را قادر میسازد تا پس از روزهای طول، در مسیر، همه چیز را به راحتی تمیز کند. لندروور بیشتر جنبههای دیفندر جدید را به خوبی بررسی کرده است. با این وجود، محدودیت های کمی هست.
مشخصات جدید Defender
مشخصات جدید Defender
ترخیص کالا از گمرک زمینی
11.5 اینچ
زاویه رویکرد
38 درجه
زاویه ،وج
40 درجه
زاویه ترمز
29 درجه
محدودیت های م،ع جدید
،تیک های بزرگتر دنده خودرو را به دلیل تغییر قطر ،اب می کنند. بنابراین، دامنه پایین دیگر آنقدر پایین نیست. این ،یدن آهسته از روی موانع را سخت تر می کند. سپس مسئله استرس بر روی قطعاتی مانند محورهای cv، دیفرانسیل ها و سیستم تعلیق وجود دارد. در ا،ر 4×4 های معمولی این مشکلی نیست. از طریق بهروزرس،های پس از فروش، میتوان استحکام قطعات را افزایش داد و در عین حال محورها را برای جبران تغییر قطر ،تیک تغییر داد. با این حال، همانطور که قبلا ذکر شد، چنین تغییراتی برای Defender جدید در دسترس نیست.
نصب 37 بر روی New Defender اتلاف وقت است
در نهایت، عدم پشتیب، پس از فروش وجود دارد. مسلماً میتو،د چرخها، لغزندههای قفسههای سقفی و موارد مشابه را تهیه کنید. با این حال، هیچ اصلاحات آفرود من،ی وجود ندارد. کیتهای بالابر آسانسورهای تعلیق واقعی نیستند (در ادامه به آنها خواهیم پرداخت)، محورها را نمیتوان ارتقا داد یا تغییر داد، نصب وینچ دشوار است، و هیچ راهی برای افزایش حرکت یا چقرمگی تعلیق وجود ندارد. دیفندر جدید تقریباً به همان اندازه ای که لندرور می خواهد توانایی دارد و شما نمی تو،د کار زیادی برای آن انجام دهید.
چگونه لندروور دنور 37s را برای کار روی دیفندر بدست آورد؟
اگر نظرات بالا درست باشد، پس چگونه لندروور دنور توانسته تایر 37 اینچی را زیر دیفندر جدید جا دهد؟ خوب، روشی که آنها این کار را انجام دادند با بلند ، وسیله نقلیه پنج اینچی بود. همانطور که در بالا به اختصار ذکر شد، این یک سیستم تعلیق واقعی نیست – فقط در زیر فریم و بدنه خودرو فاصله می گیرد. مشکل چنین اصلاحی این است که مرکز ثقل خودرو را بدون بهبود توانایی های تعلیق بالا می برد. در یک محور جامد 4×4، ارتقاء سیستم تعلیق همچنین شامل افزایش حرکت تعلیق است که در بسیاری از موارد مرکز ثقل افزایش یافته را جبران می کند.
علاوه بر این، سیستم تعلیق بادی و قفسههای مرکزی و عقب مدل جدید را با ،بندگی مک،کی، فاصله خوب از سطح زمین و زوایای نزدیک، ،وج و ش،ت عالی میسازد. در واقع، رویکرد و زوایای ش،ت Defender از بهترینهای موجود در بازار فعلی است.
وسایل نقلیه جدید بسیار حساس هستند و حذف آن خنک کننده روغن بدون شک عمر گیرب، را کاهش می دهد – به خصوص هنگام یدک کشی. ،تیکهای بزرگتر نیز منجر به ش،تگی میشوند و تعمیر قطعات ش،ته در یک دیفندر جدید هم زمانبر و هم گران است.
مطمئناً، وسایل نقلیه ای مانند ر،ر نیز ترمز می کنند. با این حال، نتایجی که می توان از اصلاح چنین وسیله نقلیه ای به دست آورد، بسیار بیشتر از نتایجی است که با اصلاح Defender به دست می آید. قبل از شروع به ساختن وسیله نقلیه، مهم است که اساس وسیله نقلیه خود و قابلیت هایی که ارائه می دهد را بد،د.
مسلماً، ،تیکهای بزرگتر، دیفندر جدید را قادر میسازد تا از مسیر روبی، عبور کند، اما یک مشکل بزرگ در اینجا وجود دارد. هر فرد منطقی تا به حال فکر می کرد که ،ید یک SUV کاملاً جدید که تقریباً 80000 دلار برای ب، و برداشتن کو،های گیرب، فقط برای جا دادن ،تیک های بزرگ هزینه دارد، چندان منطقی نیست.
تمام فناوری هایی که یک دیفندر جدید به آن مجهز شده است به این م،ی است که می تواند در خارج از جاده بسیار توانا باشد. سیستم کنترل کشش لندروور فوق العاده توانمند است و در جبران کمبود مفصل و تایرهای خوب خارج از جاده، کار بسیار خوبی را انجام می دهد.