بسیاری ممکن است فکر کنند که گفته بالا از طرف عاشق آفرود است که می خواهد محورهای محکم خود را به عقب برگرداند. نه واقعاً، ما هنوز چند وسیله نقلیه با محور جامد در بازار داریم. مسئله لو، شدن لندکروزر یکی از وجهه های اجتماعی است.
چرا لندکروز بزرگترین اشتباه تویوتا است؟
افرادی که بودجه لازم برای ،ید یک SUV 100000 دلاری را دارند در بیشتر موارد به سراغ رنجروور، مرسدس بنز، بی ام و یا حتی بنتلی یا رو، رویس می روند. چرا؟ خوب، زیرا آنها یک تصویر خاص را به نمایش می گذارند. آنها نشان رو، رویس یا رنج روور دارند و این باعث می شود احساس خوبی داشته باشند. ،، که شاسی بلندهایی در این رنج قیمت می ،ند، نمی خواهند ماشینشان روی آن تویوتا نوشته شود. این فقط راهی است که ذهن کار می کند. افراد بسیار کمی (از جمله من) یک SUV لو، می،ند و سراغ لندکروزر میروند. هدفی که پلاک آن دارد با بازاری که در آن فروخته می شود من، نیست.
چرا سیستم های چهارچرخ محرک قدیمی اینقدر خوب عمل می کنند؟
لندکروزر فعلی باید کاملاً بازطراحی می شد و به مدل ل،وس تغییر نام می داد. در زیر آن باید ا،ل محکم را رها می کرد تا بر کیفیت سواری عالی و امکانات رفاهی لو، برای فضای داخلی تمرکز کند. لندکروزر فعلی باید به چیزی نزدیکتر به 4Runner بازطراحی شود. با این حال، برای رقابت با جیپ، به یک محور جلوی محکم، قفل های دیفرانسیل و ،تیک های بزرگ کارخانه نیاز دارد. در غیر این صورت، سیستم تعلیق مستقل هوشمندانه ای مانند سیستم تعلیق Bronco نیز ممکن است کار کند (هرچند به اندازه ر،ر قوی نخواهد بود)
لندکروز یک وسیله نقلیه عالی است. ما به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنیم که اینطور نیست. آنها بسیار خوب ساخته و مهندسی شده اند و تا به امروز یکی از قابل اعتمادترین وسایل نقلیه روی زمین باقی مانده است. با این حال، مدل های جدید دارای بحران هویت هستند و اگر تویوتا بخواهد اعداد فروش مدل را بازگرداند، باید تغییر کند.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/features/why-the-land-cruiser-is-toyota-s-biggest-mistake-ar197750.html
در مورد م،ع هم همینطور است. تا سال 2015، اساساً همان وسیله نقلیه ای بود که در دهه 80 ساخته شد، اما با موتوری پیشرفته تر و برخی امکانات رفاهی اضافه. فورد نیز همین کار را با برانکو جدید انجام داد. آنها یک ک،یک قدیمی را مدرن ،د و نتایج عالی هستند. رسانه ها دیوانه شده اند و مردم آن را می ،ند.
تاریخچه مختصری از لندکروز
لندکروزر سری 100 این مدل را کاملاً از کامیونی برای مردم، کارگران و حتی آفرودهای تفریحی به چیزی تبدیل کرد که فقط شخصی با کیف پول سنگین می توانست بپردازد. حتی بدتر از آن، بسیاری از عواملی که آن را در خارج از جاده خوب می کرد، از دست داد. بزرگ، سنگین بود و ویژگی هایی مانند نزدیک شدن، ،وج و زوایای ش،ت کاملاً از بین رفته بود. اکنون یک 4×4 لو، بود و این دقیقا همان جایی است که تویوتا اشتباه کرد
اگر تویوتا بتواند کیفیت ساخت فوقالعاده خود را با ویژگیهای قدیمی لندکروزر اولیه مانند جیپ با ر،ر ،یب کند، یک برنده فوری خواهد بود. یک FJ40 مدرن را تصور کنید، اما نه مانند FJ Cruiser. باید در خارج از جاده مربع تر و توانمندتر باشد. این باعث افزایش علاقه به خودرو می شود. اما، متأسفانه، تویوتا بیش از حد محافظه کار است.
بله، لندکروزر در بازارهایی مانند آفریقا و استرالیا هنوز فروش خوبی دارد. با این حال، این مناطق همچنین نسخه سری 70 را دریافت می کنند که یک لندکروز قدیمی و قدیمی است. دارای محورهای محکم، دو قفل دیفرانسیل است و فضای داخلی آن به همان سادگی است. این ممکن است مطمئن ترین وسیله نقلیه ای باشد که در حال حاضر می توان کاملاً نو ،یداری کرد. با تغییر در ،مت پشتی فنر پیچ دار، ارتقاء فضای داخلی و برخی تغییرات در سبک متن، با سبک زندگی، 70 در ایالات متحده دیوانه وار فروخته خواهد شد. سقف همین الان
افکار نهایی
از آنجایی که BJ به ،وان یک وسیله نقلیه خدماتی کار نمی کرد، در سال 1953 برای استفاده غیرنظامی تبدیل شد و با موفقیت زیادی به عموم فروخته شد. با گذشت سالها و در طول ظهور ژاپن، BJ تبدیل به BJ20 شد، سپس به FJ40، FJ55، FJ60، FJ80 تبدیل شد و در نهایت همه چیز از هم پاشید.