چرا نسل اول رنج روور اسپرت سوپرشارژر، شاسی بلند ارزان قیمت است جدا از اطلاعات خارج از جاده، صفحه نمایش می تواند به ،وان یک دستگاه ناوبری و حتی پخش کننده DVD نیز عمل کند. هیچ کمبود لو، وجود ندارد اگر می خواهید از شر سردرد خلاص شوید، می تو،د یک کیت تبدیل ب،ید و تعلیق بادی را بردارید و آن را با کویل اور جایگزین کنید. اگر ،ی هستید که راه خود را در مورد وسیله نقلیه می شناسد و می تواند تعمیرات را در خانه انجام دهد، کمک می کند. با این حال، باید در نظر داشته باشید که در برخی موارد، Sport به تج،ات ویژه ای برای برنامه ریزی مجدد مواردی مانند ECU برای پاک ، کدها نیاز دارد. افکار نهایی به ،وان مثال، با اسپورت، سیستم تعلیق بادی را دریافت می کنید که به راننده امکان می دهد خودرو را مطابق با موقعیت بالا یا پایین بیاورد. در جاده، کم می ماند. بنابراین، کشش باد را کاهش می دهد و مرکز ثقل خودرو را کاهش می دهد. هنگام برخورد با خاک، می تو،د آن را بالا بیاورید تا فاصله لازم برای رانندگی از روی موانع را بدست آورید. نسل اول رنج روور اسپورت بین سالهای 2005 تا 2013 تولید میشد. اگرچه مدلهای بعدی اکنون به سن 10 سالگی نزدیک میشوند، اما ما معتقدیم که نسل اول بدون توجه به شرایط، همچنان مدرن و در خانه به نظر میرسد. ورزش هنوز هم مدرن به نظر می رسد لندرور یکی از اولین برندهایی است که فناوری پیشرفته را در خودروهای شاسی بلند به کار برده است. به همین دلیل، Range Rover Sport فناوریهایی را ارائه میکند که بسیاری فکر میکنند فقط در خودروهای امروزی یافت میشود. V-8 4.2 لیتری کافی است. با این حال، اگر یک SUV سریع میخواهید، 5.0 لیتری بهترین راه است. با یک سیستم اگزوز، این چیز می تواند باورن،ی به نظر برسد. بخش های نه چندان خوب ،ید یک رنج روور قدیمی بسته به اینکه کدام سال مدل را انتخاب کنید، یک موتور V-8 4.2 لیتری سوپرشارژر با 385 ، بخار قدرت و 410 پوند فوت گشتاور (2005-2009) یا 5.0 لیتری V-8 سوپرشارژ با 500 ، بخار قدرت و 461 ، بخار خواهید داشت. پوند فوت گشتاور (2009-2013). سیستم های خارج از جاده از طریق یک دستگیره روی کنسول مرکزی کنترل می شوند. یک صفحه نمایش لمسی مرکزی همچنین وضعیت سیستم تعلیق، قفل های متفاوت فعال شده و حالت زمینی را که در آن هستید نمایش می دهد. سیستم واکنش عالی لندروور در زمین نیز در رنجروور موجود است و برخی مدلها حتی دارای تفاوتهای قفلی بودند. این وسیله نقلیه ای است که می تواند مسیرهای بسیار سخت تری را نسبت به آنچه که ظاهرش نشان می دهد، طی کند. مدلهای جدید اگرچه زیبا هستند، اما طراحی مربعی را ، کردهاند و ظاهری شلتر و گردتر به خود گرفتهاند. این باعث میشود نسل اول اسپرت قدیمیتر و مربعتر متمایز شود. هنوز هم فناوری زیادی ارائه می دهد رنج روور و لو، دست به دست هم می دهند و اسپرت بسیار بیشتر از آنچه انتظار دارید ارائه می دهد. اولاً، مواد داخل آن عالی هستند. چرم ضخیم و لطیف است، کنسول می، یک یخچال را در خود جای داده است، چوب آن به زیبایی تمام شده است، و دستههای معروف لندرور موقعیت صندلی را به طرز دیوانهواری راحت میکنند. همه سرنشینان صندلیهای گرمکن دارند و صندلیهای عقب با صفحههای سرگرمی در پشت سریهای جلو با هدفونهای سفارشی، کنترل از راه دور و ورودیهای یک کنسول بازی درست مثل پلیاستیشن همراه هستند. نسل اول رنج روور اسپرت خودروی زیادی برای پول شماست. دلیل ارزان بودن آنها این است که مردم می دانند وقتی اشتباه می کنند، تعمیر آنها گران است. اگر مایل به تعمیر و نگهداری هستید، این یک انتخاب عالی برای یک حملونقل خانوادگی راحت و ایمن است. اگر نه، ممکن است بخواهید نگاهی به لندکروزر سری 100 بیندازید. آره، رنجروور را بچرخان، لندکروزر همیشه جواب می دهد. منبع: https://www.tops،d.com/cars/features/why-the-first-generation-supercharged-range-rover-sport-is-the-ultimate-budget-suv-ar197723.htmlاین مدل رنج روور بود که به بهترین شکل ظاهر یکپارچهسازی با خودروی اصلی را با ظاهر مدرن امروزی ،یب کرد. خط سقف متمایز است، چراغهای جلو ارتقاء یافتهای از نمونههای مدل P38 هستند و شکل کلی خودرو بسیار آشناست. هیچ راهی وجود ندارد که آن را با هر وسیله نقلیه دیگری اشتباه بگیرید. بر ،ی پوشیده نیست که رنج روورها قابل اعتماد نیستند. آنها معمولاً اشتباه می کنند و زم، که این کار را انجام می دهند نیاز به پول زیادی برای تعمیر دارند. از آنجایی که اکنون این وسایل نقلیه قدیمی هستند، واقعاً باید مطمئن شوید که یک وسیله نقلیه با نگهداری خوب ،یداری می کنید. اگرچه موتورهای این نسل بسیار بهتر از واحدهای قدیمی BMW هستند، سیستم تعلیق بادی و در برخی موارد احتمال ،ابی گیرب، ها وجود دارد. همانطور که انتظار دارید، یک دی وی دی چنجر در صندوق عقب تعبیه شده است و سیستم صوتی از جمله هدفون توسط هارمن کاردون ساخته شده است. این فقط برای استانداردهای 2005 لو، نیست، حتی امروز هم لو، است. این دارای یک موتور عالی است