اگر قصد انجام یکپارچهسازی با سیستمعامل را دارید، آن را به درستی انجام دهید
9.2 ، بخار کامل
آیا هوندا تریل 125 در ایالات متحده موجود است؟
بله، هوندا تریل 125 در ایالات متحده موجود است
هوندا تریل 125 اتوماتیک است یا دستی؟
ST125 Trail ممکن است دارای تزریق سوخت و استارت برقی باشد، به این م،ی که همیشه چه سرد یا گرم روشن میشود و هیچ شیر بنزینی وجود ندارد که فراموش کنید آن را روشن کنید، اما یک راهاندازی نیز وجود دارد تا در صورت خالی شدن باتری، بتو،د هنوز هم آن را از پا درآورید، به این م،ی که هرگز در وسط ناکجاآباد سرگردان نخواهید بود (تا زم، که به یاد داشته باشید گاز را پر کنید!).
ترمزهایی که دوچرخه را متوقف می کنند
در سال 2019، هوندا دیگر نمیتوانست شور و شوق یکپارچهسازی را که صنعت موتورسیکلت را فرا گرفته بود نادیده بگیرد و به جای ساختن نسخهای از CB750 اصلی و دیدار رودررو کاوازاکی و Z900 آن، تصمیم گرفت نمادینترین و نمادینترین خودروی خود را پیش ببرد. پرفروش ترین دوچرخه، Super Cub، که آن را به طور کامل برای نسل جدیدی از موتورسواران بازسازی کرد. همراه با تعمیرات اساسی، تصمیم به بازبینی تم CT125 گرفته شد و این بار آن را ST125 Trail نامیدند.
بله، می تواند، اما ممکن است بخواهید به دلیل حدا،ر سرعت پایین، به جاده های غیر بزرگراهی ب،بید. همچنین، اگر قرار نیست از آن استفاده کنید، چرا توانایی آفرود دارید؟
قدرت هوندا تریل 125 چقدر است؟
ST125 Trail صرفاً یک Super Cub با استایل متفاوت نیست: شاسی تقویت شده است، فاصله از زمین بیشتر است و مسیر تعلیق کمی طول،تر است. این دستگاه دارای ،تیک های دو منظوره است و دارای صفحه ضربه ای موتور برای محافظت از موتور در برابر ضربه است. حامل فولادی عقب می تواند 44 پوند وزن مفید را حمل کند و هیچ پیش بینی ای برای گیره یا صندلی وجود ندارد، بنابراین شما تمام لذت را برای خود خواهید داشت.
سواری آن بسیار آسان است
مسیر ST125 بازگشتی به روزهای سادهتر سواری است، زم، که دوچرخهها آنقدر بزرگ نشده بودند که به همه وسایل کمکی الکترونیکی برای سوار شدن در خارج از جاده نیاز داشته باشند. به غیر از تزریق سوخت و ABS، هوندا همانطور که میخواهید آنالوگ است. موتور آنقدر خوش خیم است که عدم کنترل کشش هرگز مشکلی ایجاد نمی کند و حدا،ر سرعت آنقدر پایین است که کروز کنترل حتی مشکلی ندارد: فقط آن را در همه جا نگه دارید تا باز هم محدودیت سرعت را نقض نکنید. !
آن کریر عقب
در یک دوچرخه معمولی، وقتی اهرم را بالا می برید، دنده ها 1، خنثی، 2، 3، 4 می شوند. در مسیر ST125، مانند همه سوپر کابهای هوندا، توالی خنثی است، 1،2،3، 4 و با فشار دادن پاشنه خود بر روی سطح دنده گهوارهای به سمت پایین تغییر میکنید. برای برگشت به حالت خنثی، مانند تعویض دنده معمولی موتورسیکلت، با انگشتان پا فشار می دهید. این تفاوت باعث می شود فردی که هرگز دوچرخه سواری نکرده است به سرعت به این تغییر عادت کند.
تعلیق ساده، اما موثر
ما اشاره کردیم که کریر عقب تا 44 پوند وزن خواهد داشت (در دوچرخه ای که وزن آن 259 پوند است) و این بیش از دو برابر وزن سقف جعبه در هوندا Gold Wing است!