چرا هوندا ST125 تریل بهترین دوچرخه ماجراجویی است؟

اگر قصد انجام یکپارچهسازی با سیستمعامل را دارید، آن را به درستی انجام دهید

ST125 Trail، مانند تمام مشتقات Super Cub، این سیستم را ادامه می دهد، البته امروزه با گیرب، چهار سرعته. موتور تک سیلندر 125 سی سی شما را به حدا،ر سرعت 55 مایل در ساعت می رساند و اکنون با تزریق سوخت، در هر ارتفاعی با اطمینان کار می کند. چرخ دنده عقب سه دندان بزرگتر از Super Cub برای عملکرد بهتر در خارج از جاده است و موتور برای گشتاور کم و میان برد تنظیم شده است. اگزوز در بالا نصب شده است تا امکان عبور آب کم عمق را فراهم کند و ورودی هوا برای تزریق سوخت نیز در بالا، درست زیر سکوی حامل عقب نصب شده است.

آنها شروع را حفظ کرده اند

شاخک های تلسکوپی در جلو و کمک فنرهای دوقلو در عقب ساده، ناهموار هستند و به خوبی کار می کنند. هیچ تنظیم دیگری به جز پیش بارگذاری فنری در کمک فنرهای عقب وجود ندارد که می تو،د از آن برای تطبیق سیستم تعلیق عقب با وزن خود استفاده کنید. به غیر از این، شما به سادگی سوار ST125 Trail شده و سوار آن می شوید، که موقعیت طبیعی سواری به شما کمک می کند. دوچرخه سواران قد بلندتر ممکن است هنگام ایستادن احساس کنند دوچرخه کمی کوچک است، اما در واقع، کل دوچرخه آنقدر سبک و آسان برای مانور دادن است که هرگز نیازی به آن ندارید. یکی دیگر از امتیازات وزن سبک، سهولت برداشتن آن در صورت افتادن است. این، و این واقعیت که اگر اشتباه متوجه شوید، چیز زیادی برای سقوط نخواهید داشت!

الکترونیک؟ چه الکترونیکی؟

این یک گیرب، نیمه اتوماتیک است، ی،ی دارای دنده های جداگانه و دسته دنده است، اما بدون کلاچ: فقط روی دسته دنده مهر بزنید، دریچه گاز را بچرخ،د و بروید!


منبع: https://www.tops،d.com/motorcycles/guides/why-the-،nda-st125-trail-is-the-ultimate-adventure-bike-ar197381.htmlچرا Honda ST125 Trail بهترین دوچرخه ماجراجویی است - تصویر 1098816

هوندا ساخت اولین مدل های تریل سوپر کاب را در سال 1964 آغاز کرد. در آن زمان، آنها محدوده CT نامیده می شدند و تا سال 1986 در ایالات متحده فروخته می شدند، اگرچه در مناطق دیگر دوام بیشتری داشتند.

اگر در سال 1986 یک Trail 110 داشتید، به سختی می تو،د تفاوت بین آن و ST125 Trail جدید را تشخیص دهید.

تغییرات زیادی وجود دارد

ST125 Trail مجهز به ترمزهای دیسکی در جلو و عقب است، همراه با ABS که روی چرخ جلو کار می کند. ترمز جلو در گاز اولیه خود اصلا تیز نیست، به طوری که، با وجود اینکه نسبت به وزن دوچرخه بسیار قدرتمند است، در هنگام سوار شدن در مسیر شما را از بین نبرد. نداشتن ABS روی ترمز عقب به این م،ی است که می تو،د چرخ عقب را بلغز،د، که باید بیشتر از آنچه در خارج از جاده فکر می کنید اتفاق بیفتد.

توالی چرخ دنده

چرا هوندا ST125 تریل بهترین دوچرخه ماجراجویی است - تصویر 1098808

سوپر کاب اصلی سال 1958 به گونه ای طراحی شده بود که سوار شدن آن برای هر ،ی آسان باشد، دارای یک جعبه دنده سه سرعته و یک کلاچ گریز از مرکز، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این بود که اهرم را به دنده ب،ب،د و دریچه گاز را بچرخ،د، بدون نیاز به اهرم کلاچ. حتی بهتر از آن این است که خاموش ، موتور تقریبا غیرممکن است.

همه اینها به این م،ی است که هوندا ST125 Trail در دسترس، کاربردی و کاربردی، ارزان برای ،ید (3899 دلار)، ساده، ناهموار، قابل اعتماد، راحت آشنا و، شاید مهمتر از همه، سواری بسیار سرگرم کننده است!

سوالات متداول

آیا هوندا تریل 125 می تواند در بزرگراه برود؟

چرا Honda ST125 Trail بهترین دوچرخه ماجراجویی است - تصویر 1098810

چرا هوندا ST125 تریل بهترین دوچرخه ماجراجویی است - تصویر 1098812

چرا هوندا ST125 تریل بهترین دوچرخه ماجراجویی است - تصویر 1098809

9.2 ، بخار کامل

آیا هوندا تریل 125 در ایالات متحده موجود است؟

بله، هوندا تریل 125 در ایالات متحده موجود است

هوندا تریل 125 اتوماتیک است یا دستی؟

چرا هوندا ST125 تریل بهترین دوچرخه ماجراجویی است - تصویر 1098814

ST125 Trail ممکن است دارای تزریق سوخت و استارت برقی باشد، به این م،ی که همیشه چه سرد یا گرم روشن می‌شود و هیچ شیر بنزینی وجود ندارد که فراموش کنید آن را روشن کنید، اما یک راه‌اندازی نیز وجود دارد تا در صورت خالی شدن باتری، بتو،د هنوز هم آن را از پا درآورید، به این م،ی که هرگز در وسط ناکجاآباد سرگردان نخواهید بود (تا زم، که به یاد داشته باشید گاز را پر کنید!).

ترمزهایی که دوچرخه را متوقف می کنند

در سال 2019، هوندا دیگر نمی‌توانست شور و شوق یکپارچه‌سازی را که صنعت موتورسیکلت را فرا گرفته بود نادیده بگیرد و به جای ساختن نسخه‌ای از CB750 اصلی و دیدار رودررو کاوازاکی و Z900 آن، تصمیم گرفت نمادین‌ترین و نمادین‌ترین خودروی خود را پیش ببرد. پرفروش ترین دوچرخه، Super Cub، که آن را به طور کامل برای نسل جدیدی از موتورسواران بازسازی کرد. همراه با تعمیرات اساسی، تصمیم به بازبینی تم CT125 گرفته شد و این بار آن را ST125 Trail نامیدند.

چرا Honda ST125 Trail بهترین دوچرخه ماجراجویی است - تصویر 1098813

چرا هوندا ST125 تریل بهترین دوچرخه ماجراجویی است - تصویر 1098811

بله، می تواند، اما ممکن است بخواهید به دلیل حدا،ر سرعت پایین، به جاده های غیر بزرگراهی ب،بید. همچنین، اگر قرار نیست از آن استفاده کنید، چرا توانایی آفرود دارید؟

قدرت هوندا تریل 125 چقدر است؟

ST125 Trail صرفاً یک Super Cub با استایل متفاوت نیست: شاسی تقویت شده است، فاصله از زمین بیشتر است و مسیر تعلیق کمی طول،‌تر است. این دستگاه دارای ،تیک های دو منظوره است و دارای صفحه ضربه ای موتور برای محافظت از موتور در برابر ضربه است. حامل فولادی عقب می تواند 44 پوند وزن مفید را حمل کند و هیچ پیش بینی ای برای گیره یا صندلی وجود ندارد، بنابراین شما تمام لذت را برای خود خواهید داشت.

سواری آن بسیار آسان است

مسیر ST125 بازگشتی به روزهای ساده‌تر سواری است، زم، که دوچرخه‌ها آنقدر بزرگ نشده بودند که به همه وسایل کمکی الکترونیکی برای سوار شدن در خارج از جاده نیاز داشته باشند. به غیر از تزریق سوخت و ABS، هوندا همان‌طور که می‌خواهید آنالوگ است. موتور آنقدر خوش خیم است که عدم کنترل کشش هرگز مشکلی ایجاد نمی کند و حدا،ر سرعت آنقدر پایین است که کروز کنترل حتی مشکلی ندارد: فقط آن را در همه جا نگه دارید تا باز هم محدودیت سرعت را نقض نکنید. !

آن کریر عقب

در یک دوچرخه معمولی، وقتی اهرم را بالا می برید، دنده ها 1، خنثی، 2، 3، 4 می شوند. در مسیر ST125، مانند همه سوپر کاب‌های هوندا، توالی خنثی است، 1،2،3، 4 و با فشار دادن پاشنه خود بر روی سطح دنده گهواره‌ای به سمت پایین تغییر می‌کنید. برای برگشت به حالت خنثی، مانند تعویض دنده معمولی موتورسیکلت، با انگشتان پا فشار می دهید. این تفاوت باعث می شود فردی که هرگز دوچرخه سواری نکرده است به سرعت به این تغییر عادت کند.

تعلیق ساده، اما موثر

چرا Honda ST125 Trail بهترین دوچرخه ماجراجویی است - تصویر 1098815

ما اشاره کردیم که کریر عقب تا 44 پوند وزن خواهد داشت (در دوچرخه ای که وزن آن 259 پوند است) و این بیش از دو برابر وزن سقف جعبه در هوندا Gold Wing است!