اوپل حتی طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی دارد که شروع به عرضه آن در اروپا کرده است. یک Astra EV، یک Mokka EV و نسخههای الکتریکی ون کوچک Combo، Corsa شهری هاچبک، Vivaro ون متوسط، و Movano وانت بزرگ آن وجود دارد.
Stellantis در حال حاضر به باد Down Under پراکنده است. جیپ، آلفارومئو و فیات توسط دفتر مرکزی توزیع میشوند، در حالی که توزیعکننده شخص ثالث آتکو از رام و مازراتی مراقبت میکند.
محدوده آن جالب است و توسط کراس اوور بد بو C5 X هدایت می شود، اما هیچ خطری وجود ندارد که ،یداران متوسط فول، واگن یا مزدا توسط آنچه ارائه می دهد وسوسه شوند. C5 Aircross در یکی از شلوغترین بخشهای استرالیا شلیک نکرده است، C4 یک خودروی شهری است که با مشکل مواجه شده است. خوش بینانه قیمت، و هر چه کمتر در مورد C3 گفته شود بهتر است.
اوپل می تواند قطعه گمشده پازل Inchcape (و Stellantis) Down Under باشد و کاملاً مکمل پژو ممتازتر باشد – آن را یک یا دو پانچ با هدف مستقیم فول، واگن بنامید.
تهیه خودرو از اروپا در سال 2022 گران است، اما پژو اعتراف کرده است CarExpert این گزینه را دارد که در صورت تقاضای مصرف کنندگان، یک 308 ارزان تر به سواحل ما ارسال کند. به عبارت دیگر غیرممکن نیست.
به جز Corsa، تقاضا برای همه آن خودروهای الکتریکی Down Under وجود دارد.
بسیاری از عواملی که ممکن است فروش محلی اوپل را سخت کند، از بین رفته اند. Mokka و Astra پلتفرمهای خود را با مجموعه پژو به اشتراک میگذارند، بنابراین اینطور نیست که نمیتو،د قطعات را به صورت محلی تهیه کنید – و همچنین برند جدید Inchcape را مجبور به حمل بیشمار SKUهای جدید در انبارهای قطعات خود نمیکند.
بر اساس سفر اخیر به اروپا، موارد زیادی در اطراف وجود دارد. اتوسترادای ایتالیا مملو از موکاس و آسترا بود که هر دو از نظر شخصی عالی به نظر می رسند. در واقع در جاده های استرالیا عالی به نظر می رسند.
پژو به ،وان یک برند ممتاز که فضای بین فول، واگن و آئودی را اشغال می کند، بازسازی شده است، همانطور که قیمت 308 جدید نشان می دهد. قیمت آن در جاده ها فقط 44000 دلار است و به این برند هیچ رقیبی برای گلف یا گلف سطح پایه نمی دهد. مدل های مزدا 3 چه برسه به کره ای ها.
سخت است که سیتروئن خود را از حفرهای که در آن است بیرون بکشد، بدون یک فشار بازاریابی عظیم و رویکرد محصول متفاوت Down Under، که هیچ کدام محتمل به نظر نمیرسد.
اوپل آسترا و موکا را با فرمان راست برای بازار بریت،ا در کارخانه خود در راسلشیم میسازد – همان کارخانهای که ZB Commodore را قبل از تیراندازی به استرالیا به تعداد زیادی عرضه میکرد – بنابراین به نظر نمیرسد راهی برای ساخت خودرو وجود نداشته باشد. بازار ما
در مورد موکا؟ با توجه به رقابت با فول، واگن T-Roc، مزدا CX-30 و تویوتا کرولا کراس پرفروش، هیچ کمبودی برای خودروهایی مانند آن وجود ندارد. بزرگتر Grandland X SUV نیز تیز به نظر میرسد، اما بیایید جلوتر از خودمان نباشیم.
در حال حاضر با یک دست از پشت بسته در حال مبارزه است.