در حال حاضر با یک دست از پشت بسته در حال مبارزه است.
چرا وقت آن رسیده که اوپل در استرالیا جایگزین سیتروئن شود؟
منبع: https://www.carexpert.com.au/opinion/why-its-time-opel-replaced-citroen-in-australi،
بسیاری از عواملی که ممکن است فروش محلی اوپل را سخت کند، از بین رفته اند. Mokka و Astra پلتفرمهای خود را با مجموعه پژو به اشتراک میگذارند، بنابراین اینطور نیست که نمیتو،د قطعات را به صورت محلی تهیه کنید – و همچنین برند جدید Inchcape را مجبور به حمل بیشمار SKUهای جدید در انبارهای قطعات خود نمیکند.
آزاداندیشان و ،یداران متضاد جهان وطنی که به طور سنتی از سیتروئن حمایت می،د، با افزایش فروش خودروهای برقی، دستهجمعی به سمت Polestar و Tesla میروند و Cupra، Genesis و Skoda خودروهای منسجمتری را برای ،، که تمایلی به ،ید یک برند معروف ندارند، ارائه میکنند.
ادغام بین PSA و فیات کرایس، در سال 2021 باعث شد که این شرکت به بخشی از خانواده Stellantis که اکنون در آن زندگی می کند تبدیل شود و دریچه ها و SUV های جذابی را روی پلتفرم های مش، با جدیدترین محصولات پژو تولید کند.
اوپل می تواند قطعه گمشده پازل Inchcape (و Stellantis) Down Under باشد و کاملاً مکمل پژو ممتازتر باشد – آن را یک یا دو پانچ با هدف مستقیم فول، واگن بنامید.
اوپل را به خاطر دارید؟
بر اساس سفر اخیر به اروپا، موارد زیادی در اطراف وجود دارد. اتوسترادای ایتالیا مملو از موکاس و آسترا بود که هر دو از نظر شخصی عالی به نظر می رسند. در واقع در جاده های استرالیا عالی به نظر می رسند.
اوپل حتی طیف وسیعی از خودروهای الکتریکی دارد که شروع به عرضه آن در اروپا کرده است. یک Astra EV، یک Mokka EV و نسخههای الکتریکی ون کوچک Combo، Corsa شهری هاچبک، Vivaro ون متوسط، و Movano وانت بزرگ آن وجود دارد.
همچنین فرصتی برای جایگزینی سیتروئن با طیف وسیعی از خودروهایی است که فرصتی برای نفوذ جدی در بازار استرالیا دارند.
پژو به ،وان یک برند ممتاز که فضای بین فول، واگن و آئودی را اشغال می کند، بازسازی شده است، همانطور که قیمت 308 جدید نشان می دهد. قیمت آن در جاده ها فقط 44000 دلار است و به این برند هیچ رقیبی برای گلف یا گلف سطح پایه نمی دهد. مدل های مزدا 3 چه برسه به کره ای ها.
سخت است که سیتروئن خود را از حفرهای که در آن است بیرون بکشد، بدون یک فشار بازاریابی عظیم و رویکرد محصول متفاوت Down Under، که هیچ کدام محتمل به نظر نمیرسد.
اوپل آسترا و موکا را با فرمان راست برای بازار بریت،ا در کارخانه خود در راسلشیم میسازد – همان کارخانهای که ZB Commodore را قبل از تیراندازی به استرالیا به تعداد زیادی عرضه میکرد – بنابراین به نظر نمیرسد راهی برای ساخت خودرو وجود نداشته باشد. بازار ما
به جز Corsa، تقاضا برای همه آن خودروهای الکتریکی Down Under وجود دارد.
بازار از سال 2013 به طور قابل توجهی تغییر کرده است، با راه اندازی Cupra و Genesis که ،یداران ثابت ،د اگر یک برند جدید داستان درستی را بیان می کند، مایلند روی آن ضربه بزنند. اوپل حتی اخیراً در نیوزلند دوباره راه اندازی شد.
Stellantis در حال حاضر به باد Down Under پراکنده است. جیپ، آلفارومئو و فیات توسط دفتر مرکزی توزیع میشوند، در حالی که توزیعکننده شخص ثالث آتکو از رام و مازراتی مراقبت میکند.
چرا اجازه ندهید آسترای کمهزینهتر و کمهزینهتر زیر آن بنشیند و به یوروفیلها جایگزینی مقرونبهصرفهتر برای گلف ارائه دهد، بدون اینکه فشار ممتاز پژو تضعیف شود؟
از آن زمان تاکنون آب زیادی زیر پل رفته است. اوپل در سال 2017 توسط The General در کنار برادر و برادر بریت،ایی وا،هال بارگیری شد و در آن زمان به پژو، سیتروئن و DS زیر چتر Groupe PSA پیوست.
یکی دیگر از واردکنندگان، Inchcape، از پژو و سیتروئن مراقبت می کند. اصطبل Inchcape طبیعی ترین خانه برای اوپل در طرح بزرگ من خواهد بود، جایی که می تواند جایگزین سیتروئن های کم فروش شود و به ،وان یک فویل مقرون به صرفه تر برای پژو عمل کند.
محدوده آن جالب است و توسط کراس اوور بد بو C5 X هدایت می شود، اما هیچ خطری وجود ندارد که ،یداران متوسط فول، واگن یا مزدا توسط آنچه ارائه می دهد وسوسه شوند. C5 Aircross در یکی از شلوغترین بخشهای استرالیا شلیک نکرده است، C4 یک خودروی شهری است که با مشکل مواجه شده است. خوش بینانه قیمت، و هر چه کمتر در مورد C3 گفته شود بهتر است.
تهیه خودرو از اروپا در سال 2022 گران است، اما پژو اعتراف کرده است CarExpert این گزینه را دارد که در صورت تقاضای مصرف کنندگان، یک 308 ارزان تر به سواحل ما ارسال کند. به عبارت دیگر غیرممکن نیست.
یک نشان جدید به Inchcape (یا خود Stellantis) فرصتی میدهد تا فروش اتومبیلهای آنلاین یا مستقیم به مصرفکنندگان را بدون ناراحتی فروشندههای موجود تجربه کند، و شما یک دستور العمل بسیار جذاب دارید.
در مورد موکا؟ با توجه به رقابت با فول، واگن T-Roc، مزدا CX-30 و تویوتا کرولا کراس پرفروش، هیچ کمبودی برای خودروهایی مانند آن وجود ندارد. بزرگتر Grandland X SUV نیز تیز به نظر میرسد، اما بیایید جلوتر از خودمان نباشیم.
سیتروئن با تنها 241 فروش تا به امروز، در استرالیا از محبوبیت کمتری نسبت به مازراتی در استرالیا برخوردار است و تنها فروش کمی از خودروهایی مانند فراری و بنتلی دارد. این نشان دهنده رشد است، اما این برند همچنان به طرز خطرناکی به آن نزدیک است چرا زحمت قلمرو
هولدن مدتهاست که مرده است و هر گونه وابستگی بین اوپل و جنرال موتورز در اذهان استرالیایی احتمالاً ضعیف است (در بهترین حالت) با توجه به اینکه این برند تنها 12 ماه Down Under دوام آورده است. هواداران ملبورن شیاطین (AFL، شمالی ها) ممکن است نام اوپل را به خاطر بسپارند، با توجه به اینکه یک سال اسپانسر تیم بود، اما همین.
در سال 2012 توسط جنرال موتورز به ،وان یکی از دستیاران برتر هولدن راهاندازی شد تا اینکه در سال 2013 به سرعت به سمت امنیت اروپا عقب نشینی کرد، چه رسد به اینکه در نمودارهای فروش موجی ایجاد کرد.