اسپورتیج در حال حاضر چهارمین مسابقه فروش سالانه شاسی بلندهای متوسط است، پس از تویوتا راو4 (30370 دستگاه)، مزدا CX-5 (23476 دستگاه) و میتسوبیشی اوتلندر (15619 دستگاه).
بیشتر: همه چیز کیا اسپورتیج
اسپورتیج در حال حاضر چهارمین مسابقه فروش سالانه شاسی بلندهای متوسط است، پس از تویوتا راو4 (30370 دستگاه)، مزدا CX-5 (23476 دستگاه) و میتسوبیشی اوتلندر (15619 دستگاه).
بیشتر: همه چیز کیا اسپورتیج
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/why-the-kia-sportage-hybrid-hasnt-come-to-australia-yet
جدیدترین کیا اسپورتیج در بین ،یداران خودروهای جدید استرالیایی بسیار محبوب است.
در اولین سال فروش کامل، اسپورتیج تا 31 اکتبر شاهد 15497 ثبت نام در سال 2022 بوده است که نسبت به 1 ژانویه تا 31 اکتبر 2021 رشدی 141.1 درصدی را نشان می دهد.
در همین حال، استرالیا با بنزین پایه 115 کیلووات/192 نیوتن متری 2 لیتری MPi تنفس طبیعی با FWD، بنزین 1.6 لیتری T-GDi توربوشارژ 132 کیلووات/265 نیوتن متر با AWD و همچنین 137 کیلووات لیتر 137 کیلووات/20 دی سی آر. توربو دیزل با AWD. همه پیشرانههای محلی از جدیدترین نام تجاری کیا مبتنی بر کارایی Smartstream استفاده میکنند.
را کیا اسپورتیج هیب، (HEV) در کنار اسپورتیج پلاگین هیب، یکی از دو گزینه هیب، موجود در سطح جه، است. کیا همچنین نسخههای هیب، ملایم ۴۸ ولتی اسپورتیج شاسی کوتاه را در اروپا و بریت،ا نیز به فروش میرساند.
ما در حال کار بر روی نسخه تولید شده در کره هستیم و امیدواریم که بهروزرس،ای در مورد آن در ویژگی نزدیک داشته باشیم.
CarExpert میداند که فقدان استانداردهای مصرف سوخت و آلایندگی فعلی استرالیا، فشار کمتری را بر دفتر مرکزی جه، کیا وارد میکند تا پیشرانههای کارآمدتر و برقیتر را برای بازار ما در اولویت قرار دهد.
علاوه بر این، اسپورتیج رکورد فروش ماهانه استرالیایی خود را در ژوئن 2022 با 2044 دستگاه بازنش، کرد، اولین باری که این پلاک بیش از 2000 فروش در یک ماه به دست آورد. نتیجه ماهانه اکتبر 2022 از ثبت نام های 1877 نسبت به ماه مشابه سال قبل، 404.6 درصد بهبود قابل توجهی داشته است.
کیا اسپورتیج هیب، نیز از همین سیستم بهره می برد سیستم هیب، 1.6 لیتری توربوشارژ مانند سورنتو بزرگتر، و همچنین هیوندای سانتافه و توسان. ،وجی های سیستم در نقل قول می شوند 169 کیلو وات و 350 نیوتن متر، با گزینه های جلو و تمام چرخ متحرک موجود است.
بنابراین، در حالی که اقدام ایالات متحده برای تولید اسپورتیج به صورت محلی به آزادسازی نقاط تولید برای سایر بازارهای شاسی بلند مانند کره ج،ی و استرالیا کمک کرد، واضح است که تقاضای کافی برای هیب، ها وجود دارد که والدین جه، کیا تمایلی به استفاده از امکانات برای درست ، آن ندارند. دستی اسپورتیج هیب، هنوز.
علاوه بر اظهارات آقای ریورو، نسخههای هیب، (HEV) و PHEV اسپورتیج برای آمریکای شمالی نیز در گوانگجو تولید میشوند، علیرغم اینکه نسخههای بنزینی به صورت محلی مونتاژ میشوند.
بنابراین، فرمان سمت چپ تیک خورده است و همه چیز در حال انجام است. بدیهی است که اگر ما میخواهیم یک مدل شاسی کوتاه خارج از اسلواکی داشته باشیم، یک منبع بالقوه فرمان راست در آنجا وجود دارد، اما ما نمیخواهیم فاصله بین دو محور کوتاه داشته باشیم و نمیخواهیم به اسلواکی برویم، جایی که تجارت آزاد وجود ندارد. توافق نیز.»
کیا رقیب پرفروشترین تویوتا RAV4 هیب،، علیرغم تلاشهای بازوی داخلی، هنوز راهاندازی تایید شده برای بازار استرالیا نیست.
«این اساساً فقط تحقیق و توسعه است و اجازه میدهد با فرمان راست و خارج از کارخانه گوانگجو تولید شود. [in South Korea]آقای ریورو گفت CarExpert.
با توجه به اینکه تویوتا و میتسوبیشی به ترتیب گزینههای هیب، و پلاگین هیب، را ارائه میکنند، بدون شک اسپورتیج هیب، میتواند حجم بالایی را برای قرار دادن کیا در دسته ۳ برتر این سگمنت اضافه کند.
اما چرا ما نمی تو،م آن را داشته باشیم؟ بله، استرالیاییها به کندی از خودروهای برقی استفاده میکنند، اما تویوتا سالها است که خودروهای هیب، را به مقدار قابل توجهی میفروشد. ما از رئیس محلی این برند برای برنامهریزی محصول، رولاند ریورو، در مراسم معرفی اخیر کراس اوور بهروزشده کیا سلتوس سؤال کردیم.
برای مرجع، مدلهای کرهج،ی از پیشرانههای یورو 6 با سیستمهای اگزوز تمیزتر و فناوریهایی مانند توقف/استارت بیکار استفاده میکنند – مدلهای استرالیایی سیستمهای کنترل آلایندگی EU5 قدیمیتر و کمتر پیشرفتهتر را حفظ میکنند.