برد ادعا شده برای مدل پایه دیفرانسیل عقب 418 کیلومتر است. باتری 99.8 کیلووات ساعتی تا 541 کیلومتر در مدل دیفرانسیل عقب تک موتوری افزایش می یابد، در حالی که برد دور برد AWD در چرخه تست WLTP برد ادعایی 497 کیلومتر دارد.
سخنگوی این برند تایید کرد که EV9 فقط یک داون آندر هفت نفره خواهد بود زیرا سنسورهای کمربند ایمنی که در پیکربندی شش صندلی وجود دارند معیارهای ANCAP را برآورده نمی کنند.
در مورد قیمت گذاری؟ کیا قبلاً به قیمت اولیه حدود 90000 دلار و یک بر،ب در انتهای بالای آن حدود 130000 دلار اشاره کرده بود. این باعث می شود که این کیا گران ترین کیا در استرالیا باشد.
هنوز مشخص نیست که آیا Earth و GT-Line هر دو دارای سیستم چهار چرخ متحرک خواهند بود یا اینکه کیا سه پیشرانه مجزا را ارائه خواهد کرد.
منتظر بررسی کیا EV9 در 28 ژوئن باشید.
کیا قبلاً به رسانهها گفته بود که ،یداران در طیف وسیعی از شاسیبلندهای آن، از سلتوس گرفته تا سورنتو، ترجیح میدهند سیستم چهار چرخ متحرک را ترجیح دهند. این نشان می دهد که EV9 Earth به احتمال زیاد دارای سیستم چهار چرخ متحرک است.
خط تولید کامل EV9 برای استرالیا فاش نشده است، اما مدیران کیا استرالیا قبلاً اعلام کرده بودند که ما یک Air دیفرانسیل عقب با باتری 77.1 کیلووات ساعتی و دو مدل (Earth و GT-Line) با 99.8 دریافت خواهیم کرد. بسته باتری کیلووات ساعتی
بیشتر: همه چیز کیا EV9