عرضه محدود خواهد بود. این برند انتظار دارد 100 دستگاه در ماه در 12 ماه اول فروش یا 1200 در سال اول فروش خود را نشان دهد.
کیا قبلاً به رسانهها گفته بود که ،یداران در طیف وسیعی از شاسیبلندهای آن، از سلتوس گرفته تا سورنتو، ترجیح میدهند سیستم چهار چرخ متحرک را ترجیح دهند. این نشان می دهد که EV9 Earth به احتمال زیاد دارای سیستم چهار چرخ متحرک است.
منتظر بررسی کیا EV9 در 28 ژوئن باشید.
سخنگوی این برند تایید کرد که EV9 فقط یک داون آندر هفت نفره خواهد بود زیرا سنسورهای کمربند ایمنی که در پیکربندی شش صندلی وجود دارند معیارهای ANCAP را برآورده نمی کنند.
در مورد قیمت گذاری؟ کیا قبلاً به قیمت اولیه حدود 90000 دلار و یک بر،ب در انتهای بالای آن حدود 130000 دلار اشاره کرده بود. این باعث می شود که این کیا گران ترین کیا در استرالیا باشد.
در EV6 کوچکتر، مدل میان رده دارای دیفرانسیل عقب در استرالیا است. تنها GT-Line پرچمدار و EV6 GT با عملکرد بالا دارای سیستم چهار چرخ متحرک هستند.
در حالی که این امر خطر درهم تنیدگی را در هنگام کار، صندلیهای چرخان کاهش میدهد، سیمکشی فیزیکی مورد استفاده در چیدمان هفت صندلی هشدارهای مطمئنتر و ثابتتری را برای سرنشینان ارائه میدهد.
طرح هفت صندلی به ،وان ایمن ترین، کاربردی ترین و کاربردی ترین طرح برای بازار استرالیا شناخته شد.
سخنگوی کیا استرالیا گفت: «با توجه به ویژگی چرخشی، سیستم یادآوری کمربند ایمنی که برای پیکربندی شش صندلی توسعه یافته است، به جای سیم کشی فیزیکی، از مادون قرمز برای شناسایی سرنشینان استفاده می کند.
هنوز مشخص نیست که آیا Earth و GT-Line هر دو دارای سیستم چهار چرخ متحرک خواهند بود یا اینکه کیا سه پیشرانه مجزا را ارائه خواهد کرد.
با این حال EV9 خودروی بسیار بزرگتری است و با همه چیز از مزدا CX-90 با موتور احتراقی گرفته تا خودروهایی مانند Polestar 3 الکتریکی و Volvo EX90 در استرالیا روبرو خواهد شد.
برد ادعا شده برای مدل پایه دیفرانسیل عقب 418 کیلومتر است. باتری 99.8 کیلووات ساعتی تا 541 کیلومتر در مدل دیفرانسیل عقب تک موتوری افزایش می یابد، در حالی که برد دور برد AWD در چرخه تست WLTP برد ادعایی 497 کیلومتر دارد.
خط تولید کامل EV9 برای استرالیا فاش نشده است، اما مدیران کیا استرالیا قبلاً اعلام کرده بودند که ما یک Air دیفرانسیل عقب با باتری 77.1 کیلووات ساعتی و دو مدل (Earth و GT-Line) با 99.8 دریافت خواهیم کرد. بسته باتری کیلووات ساعتی
بیشتر: همه چیز کیا EV9
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/why-the-kia-ev9-wont-get-business-cl،-seats-in-australi،
خودروی برقی پرچمدار کیا در استرالیا از چیدمان صندلی های چرخان شیک ارائه شده در خارج از کشور برخوردار نخواهد بود.