این نتایج قابل توجه است و پتانسیل این فناوری را برای متحول ، صنعت کامیون های دیزلی سنگین نشان می دهد.
فناوری پشت این پیستون ها بسیار جذاب است و شرکت هایی مانند SoA در خط مقدم توسعه این فناوری هستند.
این نتایج قابل توجه است و پتانسیل این فناوری را برای متحول ، صنعت کامیون های دیزلی سنگین نشان می دهد.
فناوری پشت این پیستون ها بسیار جذاب است و شرکت هایی مانند SoA در خط مقدم توسعه این فناوری هستند.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/،w-golf-،-inspired-dimpled-pistons-for-diesel-engines
علاوه بر این، طراحی پیستون SoA شامل شکافهای آزادکننده فشار است که در تاج پیستونها ماشینکاری شدهاند، که فشار را در ناحیه کاسه تخلیه کرده و سوختن مخلوط سوخت و هوا را تسریع میکند.
این موتور از زمان استفاده 16.30 ساعت در روز در پیستون های Cat به 18.34 ساعت در روز در پیستون های SoA تا زم، که یک بار دیگر برای سرویس در سال 2017 پس از 915 روز خدمت حذف شد، تغییر کرد.
آنها بسیاری از تکنیکهای بافتسازی دیگر را قبل از قرار گرفتن بر روی گودی توپ گلف امتحان ،د، که ثابت کرد این روش در معلق نگه داشتن مخلوط هوا و سوخت برای مدت طول،تری مؤثر است.
بستههای سیلندر، پیستونها، رینگها و آسترها نشاندهنده عمر مفید قابلتوجه باقیمانده هستند و میزان کم کربن روی پیستونها و رسوبهای بسیار کم میل لنگ در مقایسه با دیگر بازسازیها، یافتههای قابلتوجهی در این گزارش بود. آلایندگی اگزوز نیز کاهش و بهبود قابل توجهی را در مقایسه با “موتور مقایسه ای” نشان داد.
در مقایسه با طراحی پیستون OE، این منجر به یک موتور در حال کار آرام تر می شود.
آینده کامیون های دیزلی سنگین ممکن است آنطور که برخی پیش بینی می ،د تیره و تار نباشد.
بنابراین، آینده کامیونهای دیزلی سنگین چیست؟ در حالی که جهان به سمت خودروهای برقی در حال حرکت است، هنوز تقاضای قابل توجهی برای کامیون های دیزلی سنگین برای ،، که کارهای سنگین انجام می دهند یا می خواهند شبیه آنها به نظر برسند وجود دارد.
در آزمایش دیگری که توسط Olsen Ecologic Lab در فو،تون، کالیفرنیا انجام شد، یک موتور 5.9 لیتری کامینز با موتوری که فقط مجموعه ای از پیستون های SoA نصب شده بود مقایسه شد. این گزارش 15.5 درصد افزایش در ، بخار و 15.2 درصد افزایش در گشتاور را نشان می دهد.
این منجر به فرآیند احتراق کامل تر، کاهش تجمع کربن و به حداقل رساندن انتشار گازهای گلخانه ای می شود.
با معرفی پیستون های فرورفته، صاحبان کامیون اکنون می توانند از افزایش قدرت، کاهش مصرف سوخت و به حداقل رساندن انتشار ذرات بهره مند شوند. فناوری پشت این پیستونها شگفتانگیز است، با فرورفتگی توپ گلف مانند یک لایه مرزی خوب در محفظه احتراق ایجاد میکند که شارژ هوا و سوخت را برای مدت طول،تری معلق نگه میدارد.
با معرفی پیستون های فرورفته، کامیون های دیزلی سنگین اکنون می توانند از افزایش قدرت، کاهش مصرف سوخت و به حداقل رساندن انتشار ذرات بهره مند شوند.
سرعت هوا (SoA) با انجام آزمایشات گسترده برای توسعه این پیستون ها در خط مقدم این فناوری قرار دارد. آنها از تکنیکهای مختلف میز جریان برای تعیین نواحی شستشوی سوخت روی تاجهای پیستون استفاده ،د که با تجمع کربن اضافی مشخص میشد.
نتایج آزمایش مستقل چشمگیر بوده است. یک موتور کاترپیلار 3516 که در یک کامیون ماینینگ 793D برای نیومونت آمریکای شمالی استفاده میشد، با پیستونهای SoA که تنها تغییر در قطعات عادی موتور بازسازی شد، بازسازی شد.