چگونه مرسدس G کلاس الکتریکی استاندارد را برای محدوده الکتریکی تعیین می کند
مرسدس EQG چیست؟
چه باتریهای جدیدی در EQG عرضه خواهند شد؟
نمونه ای از این باتری های جدید پر انرژی را می توان در مفهوم EQXX مشاهده کرد. این خودرو دارای یک بسته باتری 100 کیلووات ساعتی است و در ،یب با مهندسی آیرودینامیک و سبک وزن، قادر است با یک بار شارژ به برد بیش از 700 مایل دست یابد. در مقایسه با سدان فعلی مرسدس EQS، این تقریباً دوبرابر برد در بسته باتری 7 کیلووات ساعتی کوچکتر از بزرگترین بسته 107.8 کیلووات ساعتی است که در حال حاضر ارائه شده است. این فناوری قرار است در آینده در خط تولید خودروهای الکتریکی رو به رشد مرسدس گسترش یابد.
مرسدس اولین نسخه از این فناوری باتری را در مفهومی EQXX معرفی کرد. EQXX که یک دستگاه چهار در به شکل قطره اشکی بود، توانست با یک بار شارژ به برد بیش از 700 مایل دست یابد. در حالی که EQG به این ارقام نمی رسد، انتظار می رود محدوده آن از فناوری جدید بهره مند شود.
منبع: https://www.tops،d.com/cars/car-news/،w-the-electric-mercedes-g-cl،-will-set-the-standard-for-electric-range-ar197351.html
مرسدس به جای یک SUV، کراس اوور یا سدان سنتی تر، بزرگترین، سنگین ترین و کم آئرودینامیک ترین محصول خود را برای معرفی سلول های باتری نسل بعدی انتخاب می کند. ممکن است حرکتی غیرعادی به نظر برسد، اگرچه غواصی عمیقتر، به احتمال زیاد این سلولها چگالی انرژی کافی را در بستهبندی کوچکتر برای کاهش وزن و منجر به برد من، حتی برای یک آفرود فریم نردب، بزرگ فراهم میکنند.