همچنین بر روی چرخهای بزرگ 23 اینچی در رنگهای مختلف «بیشمار» سوار میشود که در ،تیکهای میشلین با بر،ب خاص پیچیده شدهاند.
هر مدل در مرکز فنی جه، جنرال موتورز در وارن، میشیگان در یک محیط با امنیت بالا از نوع اتاق تمیز به نام مرکز Artisan تولید خواهد شد. در هر زمان بیش از شش وسیله نقلیه مونتاژ نخواهد شد.
این پرچمدار الکتریکی فوق لو، در دسامبر 2023 وارد تولید خواهد شد و دارای بر،ب قیمتی “شمال” 300,000 دلار آمریکا (476,115 دلار استرالیا) خواهد بود.
صفحهنمایشهای اضافی در کابین شامل یک «مرکز فرماندهی» 11 اینچی روی کنسول جلو، یک صفحه نمایش 8.0 اینچی در کنسول عقب، بهعلاوه صفحههای 12.6 اینچی در هر پشتی صندلی جلو هستند.
صفحه نمایش سمت راننده دارای تراکم پی،لی ادعایی قابل مقایسه با صفحه نمایش 8K است، در حالی که صفحه نمایش سرنشین – که می تواند رسانه پخش کند و به اینترنت دسترسی داشته باشد – با استفاده از فناوری Di،al Blinds Active Privacy از دید راننده کم نور می شود.
کادیلاک نیز مانند بنتلی، خودروهای برقی را پس از سال 2030 به فروش خواهد رساند.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/cadillac-reveals-ultra-luxury-celestiq-،uction-ev-with-bentley-pricing
را کادیلاک سلستیک 2024 تلاش خواهد کرد تا برند لو، آمریکایی را به آینده ببرد و شکوه گذشته خود “استاندارد جهان” را به دست آورد.
محدوده ادعایی دارد 483 کیلومترو از شارژ سریع 200 کیلوواتی DC پشتیب، می کند. کادیلاک ادعا می کند که تنها 10 دقیقه طول می کشد تا 125 کیلومتر برد را اضافه کند.
هیچ دستگیره فیزیکی درب وجود ندارد. در عوض، درها برقی هستند و با فشار دادن یک دکمه باز و بسته می شوند.
پلتفرم Ultium جنرال موتورز با پیشرانه چهار چرخ متحرک دو موتوره و بسته باتری 111 کیلووات ساعتی زیربنای آن است.
این تنها خودروی مبتنی بر اولتیوم با نسبت دنده های 11.59:1 در جلو و 11.63:1 در عقب است که کادیلاک می گوید که برای بهینه سازی برد و عملکرد کالیبره شده اند. همانطور که از یک خودروی الکتریکی لو، انتظار می رود، ترمز احیا کننده و ویژگی رانندگی با یک پدال نیز وجود دارد.
Celestiq به ،وان یک فست بک پرچمدار فوق لو، و بزرگ، اساساً هیچ رقیبی ندارد.
نسبت داشبورد به محور طول، است، در حالی که هر سطح ف،ی در بیرون از ف، واقعی است، از جمله تریم جانبی بدنه آلومینیومی برس خورده و جلوپنجره آلومینیومی ریختهگری.
یک سیستم الکتریکی 48 ولتی از ویژگی های مختلف وسیله نقلیه و راحتی موجودات پشتیب، می کند.
یک سکانس نوری طراحی شده، که از تاج جلویی کادیلاک بیرون می زند، زم، رخ می دهد که با جاکلیدی حدود 5 متر از Celestiq فاصله داشته باشید.
برای پیمایش در صفحه اصلی میتوان از یک کنتر، چند منظوره کریستالی استفاده کرد و سرگرمی اطلاعاتی دارای Google Built-In با Google Assistant و Google Maps است.
سقف شیشه ای ثابت و بدون آفتابگیر وجود دارد، با این حال دارای فناوری دستگاه ذرات معلق با چهار منطقه قابل تنظیم، نور محیطی چند رنگ و «رقص نورپردازی» است.
اولین خودروی الکتریکی رو،رویس، اسپکتر، کوپه خواهد بود و در سال 2023 عرضه می شود، در حالی که بنتلی اولین خودروی الکتریکی خود را در سال 2026 معرفی خواهد کرد.
سایر سخت افزارها عبارتند از فرمان فعال عقب، ارائه حدا،ر 3.5 درجه فرمان خارج از فاز عقب، به علاوه Active Roll Control و یک اسپوی، فعال عقب.
این خودرو دارای فناوری رانندگی خودکار جدید Ultra Cruise Level 2+ جنرال موتورز است، به علاوه یک ویژگی پارک از راه دور که به شما امکان می دهد وسیله نقلیه خود را از خارج از آن پارک کنید.
تولید می کند 447 کیلو وات از قدرت و 868 نیوتن متر گشتاور، با شتاب 0-60 مایل در ساعت (0-96 کیلومتر بر ساعت) زمان 3.8 ث،ه.
در داخل، یک صفحه نمایش 55 اینچی از ستونی به ستون دیگر اجرا می شود که شامل دو صفحه مجزا در زیر یک صفحه شیشه ای است.
همانطور که شایسته چنین پرچمدار گران قیمتی است، هیچ دو مدل Celestiq شبیه هم نخواهند بود. هر مدل شخصاً سفارش داده می شود و مشتریان با یک دربان کار می کنند تا مدل خود را بسازند.
همانطور که در GMC Hummer EV دیده می شود، چراغ های جلو و عقب نیز نشانگر وضعیت شارژ را ارائه می دهند.
همچنین دارای شش قطعه آلومینیومی دقیق ریخته گری شن و ماسه در زیر بدنه است که هر قطعه ریخته گری 30 تا 40 جزء کاهش می دهد، در حالی که در داخل و خارج از قطعات پرینت سه بعدی استفاده گسترده ای وجود دارد.
این آ،ین نسخه، همچنین در CT5-V Blackwing، از فناوری میرایی مغناطیسی است که نام تجاری آن در سال 2002.5 Seville STS معرفی شد.
تج،ات استاندارد شامل کنترل تهویه مطبوع چهار منطقهای، بهعلاوه گرمایش، سرمایش و تهویه برای هر چهار صندلی بهعلاوه دستههای گرمکن و ویژگی «روسری گردن» است.
این سیستم تعلیق بادی تطبیقی با تنظیم پنج لینک در جلو و عقب سوار میشود و دارای Magnetic Ride Control 4.0 است.
همگی 41 بلندگو وجود دارد، از جمله یک سیستم صوتی مرجع AKG Studio با 38 بلندگو برای داخل و سه بلندگوی بیرونی که “صداهای پیشرانه تنظیم شده” را ارائه می دهند. همچنین قابلیت حذف صدای جاده فعال برای کابین وجود دارد.
ف،کاری دستساز و چرم دستپیچشده، فضای داخلی را زینت میدهد، در حالی که شیشههای چند لایه آ،تیک صدا را بیرون نمیدهند.
کادیلاک میگوید که Celestiq “نهایی را در رانندگی بدون فداکاری” با “دقت ایزوله” ارائه میکند که به راننده این امکان را میدهد تا “تجربه رانندگی لو،ی را تجربه کند، اما همچنان احساس متصل بودن به جاده” داشته باشد.
این شرکت می گوید که Celestiq جاه طلبانه ترین برنامه کیفیت را در تاریخ 120 ساله خود دریافت خواهد کرد.
برای زمینه، گرانترین مدل کادیلاک در حال حاضر Escalade-V است که از 149695 دلار آمریکا (237616 دلار استرالیا) شروع میشود. قیمت Celestiq آن را بین نسخههای V8 و W12 بنتلی فلاینگ اسپور مولینر در ایالات متحده قرار میدهد.
استایل بیرونی از تم های طراحی جدیدی که در کراس اوور Lyriq به نمایش گذاشته شده است، استفاده می کند، اما به دلیل ابعاد بزرگ Celestiq به افراط کشیده شده است.
این اولین وسیله نقلیه ای خواهد بود که در مرکز فنی ساخته می شود، با سرمایه گذاری جنرال موتورز 81 میلیون دلار آمریکا (128.96 میلیون دلار استرالیا) برای پشتیب، از تولید.
گلگیر “Goddess” دارای یک ،صر کریستالی منحصر به فرد با ،اصر نورپردازی LED “ممتاز” در آن است، در حالی که از فیبر کربن نیز در نمای بیرونی استفاده شده است.
کادیلاک از زمان ساخت پرچمدار دست ساز Eldorado Brougham در سال های 1957-1958 که قیمتی بیش از یک رو،رویس نقره ای کلود داشت، این استراتوسفر را اشغال نکرده است.