گلگیرهای متورم نیز وجود دارد که با استفاده از یک چاپگر سه بعدی تولید میشوند که چرخهای عریض پیچیدهشده در ،تیکهای عملکرد مدرن را میپوشاند. همچنین یک کاپوت جلویی از فیبر کربن با چاپ سه بعدی وجود دارد.
NSU یک تولید کننده اتومبیل، موتور سیکلت و دوچرخه آلم، بود که در سال 1969 با Auto Union ادغام شد و در نتیجه آئودی برای اولین بار در دوران پس از جنگ به برند خود تبدیل شد.
NSU EP4 در رنگهای سوزوکا خا،تری و مشکی درخشان، با رنگ زرد سیگنال روی ،اصر برجسته مانند بال عقب، رول کیج، ،تیکها، آینههای جانبی و ورودیهای هوای دایرهای جلو به پایان رسیده است.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/audi-trainees-give-heritage-model-the-e-tron-treatment
آئودی صد و پنجاهمین سالگرد کارخانه Neckarsulm خود در آلمان را با یک خودروی مفهومی restomod برقی جشن می گیرد.
این شرکت در مقطعی بزرگترین تولیدکننده موتورسیکلت در جهان و همچنین یکی از اولین خودروهایی بود که خودرویی با موتور وانکل تولید کرد.
مقدار زیادی از NSU Prinz 4L اصلی باقی نمانده است زیرا کارآموزان آئودی از کفپوش آئودی A1 اصلاح شده، محورها و ترمزها در ریستومد الکتریکی استفاده ،د.
12 کارآموز آئودی در ژانویه امسال تصمیم گرفتند یک NSU Prinz 4L مدل 1971 را بگیرند و دوباره آن را برای عصر مدرن و برقی اختراع کنند.
دوبله شد NSU EP4، موتور اصلی دو سیلندر هوا خنک ماشین با الف جایگزین شد موتور برق 176 کیلووات از آئودی e-tron 2020.
این موتور الکتریکی توسط یک بسته باتری از آئودی Q7 TFSI e quattro پلاگین هیب، (PHEV) که در زیر کاپوت جلو نصب شده تغذیه می شود.
در داخل، یک کامپیوتر تک برد و صفحه نمایش مربوطه به ،وان دسته ابزار و همچنین صندلی های سطلی Recaro Podium وجود دارد.
یک ورودی هوای عریض در پایین سپر جلو وجود دارد، بعلاوه درب عقب را می توان در حالت نیمه باز ثابت کرد و اجازه خنک شدن بیشتر و نشان دادن موتور الکتریکی را می دهد.
برند NSU در سال 1973 درگذشت و یکی از آ،ین مدلهایی که تولید شد NSU Prinz 4 بود، یک سدان کوچک دو در که از یک موتور بنزینی دو سیلندر 600 سیسی با هوا خنک کار میکرد.
NSU مالک و مقر آن در کارخانه Neckarsulm بود که اکنون خودروهایی مانند Audi A4، A5 Cabriolet، A6، A7، A8 و R8 را تولید می کند.