از آن زمان تاکنون خودروهای برقی بیشتری اعلام شده است، اگرچه همه خودروهای جه، نیستند – برای مثال bZ3 فقط در چین تولید خواهد شد.
این مفهوم نوآورانه جدید، اعتقاد تویوتا را به اهمیت BEVها و مق، با چالشهای خاص در توسعه خودروهای تجاری الکتریکی، با در نظر گرفتن ا،امات استفاده مشتری، تأیید میکند.
کانسپت HiLux Revo BEV توسط مدیرعامل تویوتا آکیو تویودا در کنار کانسپت کوچکتر IMV 0 رونمایی شد.
فورد به این واقعیت اشاره کرده است که یک خودروی الکتریکی در اندازه رنجر در افق است، و فول، واگن استرالیا این هفته اعلام کرد که میداند یک Amarok الکتریکی در حال توسعه است.
شان هانلی، معاون فروش، بازاریابی و عملیات فرانشیز تویوتا استرالیا گفت: «رونمایی از کانسپت کاملاً جدید HiLux Revo BEV توسط رئیس جه، ما، آکیو تویودا، پنجرهای هیجانانگیز به تعهد ما برای دستیابی به بیطرفی کربن در طیف خودروهایمان ارائه میکند. .
رویکرد تویوتا این است که BEV ها تنها راه رو به جلو نیستند، به همین دلیل است که ما همچنان به توسعه گزینه های متعدد برای کمک به مشتریان خود در سفر به سمت بی طرفی کربن ادامه می دهیم و هیچ ، را پشت سر نمی گذاریم.
به گفته آقای تویودا، “برای حمایت از بی طرفی کربن و محیطی بهتر برای همه” طراحی شده است.
یک HiLux الکتریکی به تویوتا یک شرکتکننده در فضای رو به رشد خودروهای برقی میدهد، که در سطح جه، شامل شرکتهایی از فورد، ریوین، شورولت، جیامسی، جیلی، BYD و (امیدوارم به زودی) تسلا میشود.
خودرویی که روی صحنه نمایش داده شد به وضوح مبتنی بر HiLux احتراق داخلی موجود بود، اگرچه دارای یک جلوپنجره بسته و یک پورت شارژ برجسته در پانل سه چهارم جلویی آن است.
بی،ه کامل شان هانلی، تویوتا استرالیا معاون فروش، بازاریابی و عملیات حق رای دادن:
اگرچه ما منتظریم تا بشنویم که چه زم، ممکن است یک گزینه با پشتوانه کارخانه ای لوپ شود، شما می تو،د یک تویوتا هایلو، برقی در استرالیا در سال 2022 تهیه کنید.
در حالی که این خودروساز گزینه های خود را بررسی می کند، گزارش شده است که چندین پروژه EV اعلام شده در پایان سال 2021 را متوقف کرده است.
تبدیل خودرو به بار (V2L) با پاورپوینت های 240 ولتی برای تامین انرژی تج،ات، شارژر AC 11 کیلوواتی و حدا،ر سرعت شارژ CCS DC 80 کیلووات خواهد بود.
اگرچه در دسامبر 2021 16 خودروی مفهومی الکتریکی را با هدف تولید ارائه کرد، از جمله یک خودروی پیکاپ، اما دقیقاً اینکه چه زم، ممکن است یک خودروی الکتریکی تولید انبوه از Big T را ببینیم، مشخص نیست.
رونمایی از کانسپت کاملا جدید HiLux Revo BEV توسط رئیس جه، ما آکیو تویودا، پنجره ای هیجان انگیز به تعهد ما برای دستیابی به بی طرفی کربن در محدوده خودروهایمان ارائه می دهد.
Roev در اوایل سال جاری جزئیات برنامه ناوگان EV خود را اعلام کرد که به مشتریان اجازه می دهد تا ، های کار تویوتا هایلو، یا فورد رنجر خود را پس از سال 2016 به برق تبدیل کنند.
تویوتا متعهد به تولید خودروهای برقی نیست، اما در حال حاضر در حال آزمایش با منابع سوخت جایگزین در هایلو، در سراسر جهان است. اخیراً فاش کرد که در حال توسعه HiLux هیدروژنی با تعدادی از شرکا است.
کربن دشمن است، به این م،ی که تمام صنایع درگیر در تامین مواد، ساخت، استفاده و دفع وسایل نقلیه باید نقش خود را برای آینده ای پایدار ایفا کنند.