همچنین باید یک نسخه سطح پایه نیز وجود داشته باشد که با باتری کوچکتر در حدود 48 کیلووات ساعت و برد حدود 400 کیلومتر عرضه شود.
تنها اطلاعات دیگری که به طور رسمی تایید شده است، تعبیه یک بسته باتری 60 کیلووات ساعتی و برد رانندگی 550 کیلومتری در چرخه آزمایش هند است که احتمالاً بالاتر از امتیاز WLTP آن خواهد بود.
«eVX یک مدل BEV است که DNA قوی سوزوکی 4×4 را با ویژگی های پیشرفته جدیدترین BEV ها ،یب می کند. نمای بیرونی به گونه ای طراحی شده است که فوراً به ،وان یک SUV سوزوکی قابل تشخیص است. علاوه بر این، هدف آن انتقال میراث 4×4 این برند به عصر جدید الکتریکی است.
این سوزوکی eVX خودروی مفهومی که امروز در دهلی رونمایی شد، پیش نمایش یک SUV الکتریکی است که انتظار می رود از سال 2025 در بازارهای جه، به فروش برسد.
بابت تصاویر وحشتناک متاسفم. سوزوکی هیچ رزولوشن قابل استفاده ای را ارائه نکرده است، به این م،ی که ما از نمایش پخش زنده تصاویری از صفحه نمایش گرفته ایم.
منبع: https://www.carexpert.com.au/car-news/suzuki-ev-concept-revealed
“eVX یک SUV مفهومی تمام الکتریکی است که از اولین خودروی استراتژیک جه، سوزوکی گرفته شده است. این شرکت می گوید قرار است تا سال 2025 به بازار معرفی شود.
طبق گزارش ها، مدل تولیدی در ژانویه یا فوریه 2025 توسط زیرمجموعه هندی سوزوکی عرضه خواهد شد، اما برای بازارهای جه، نیز در حال توسعه است. ما مید،م که اروپا منطقه اولویتدار خارج از هند خواهد بود، در حالی که استرالیا در حال کاهش است.
ما به خوبی می د،م که مدل جدید (با کد داخلی YV8) از معماری اختصاصی EV جدید استفاده می کند تا با تویوتا به اشتراک گذاشته شود – که نسخه مخصوص به خود را به ،وان بخشی از عرضه گسترده خودروهای برقی الکتریکی خواهد ساخت.
سوزوکی این هفته همچنین در مورد برنامههایی برای استفاده از گیرب، چند سرعته EV به سبک Porsche Taycan که توسط شرکت کانادایی Inmotive Inc. طراحی شده است برای کاهش هزینهها و همچنین بهبود کارایی صحبت کرد.
این کراس اوور مفهومی در اندازه هیوندای ،ا (طول 4300 میلی متر) است و بر اساس اظهارات بسیار محدود این شرکت ممکن است با سیستم چهار چرخ متحرک دو موتوره در دسترس باشد.