نمایه جانبی هنوز ظاهری کاملاً قابل تشخیص “Prius” دارد، اما بسیار شیک تر است. به خصوص خطی که از تخته دویدن آن در زیر صندلی های جلو سرچشمه می گیرد و به شدت به سمت چرخ عقب آن بالا می رود. چرخ ها شیک هستند و جلوه ای دو رنگ دارند. Internals نشانه های زیادی را از BZ4X EV SUV قرض گرفته است.
پریوس نسل چهارم در هند عرضه شد. اگرچه به دلیل استراتژی های قیمت گذاری آن در تعداد کمی فروخته شد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا تویوتا قصد دارد این را به سواحل ما بیاورد یا خیر. چیزی که ما مطمئن خواهیم شد، Innova HyCross است که قرار است در 25 نوامبر رونمایی شود.
دارای دو نمایشگر شناور برای اطلاعات سرگرمی و ابزار دقیق است. تویوتا پریوس کاملاً جدید دارای جدیدترین نسل TSS (حس ایمنی تویوتا) است که از دوربینهای جلو و عقب، آینه داخلی دیجیتال و ضبط کننده رانندگی درون خودرو نیز تشکیل شده است. در کنار آن، پارک پیشرفته با عملکرد از راه دور نیز ارائه می شود. نور محیط به ،وان چراغ های هشدار برای اجسام نزدیک شناسایی شده دو برابر می شود.
مشخصات و راه اندازی
در حالی که تویوتا هند در حال نمایش Innova HyCross آینده است، تویوتا گلوبال نسل پنجم پریوس را پوشش داد و اولین مجموعه از تصاویر را منتشر کرد. این تویوتا پریوس کاملاً جدید بر اساس نقاط قوت سلف خود ساخته شده است و در راس آن، اصلاً بد به نظر نمی رسد. در واقع، بسیار تیز به نظر می رسد و احتمالاً یک عامل محرک نیز خواهد بود.
کاور کاملا جدید تویوتا پریوس بریک
فقط تویوتا پریوس کاملاً جدید با مشخصات یورو دارای سیستم PHEV است در حالی که آمریکای شمالی و JDM فقط پیشرانه های هیب، قوی دارند.
تویوتا پریوس کاملا جدید رونمایی شد
یک نگاه به تویوتا پریوس کاملاً جدید کافی است تا بگوییم این شرکت از سری خودروهای الکتریکی سری BZ الهام گرفته است. بررسی دقیقتر ویژگیهای Toyota Crown را که اخیراً در چین رونمایی شده است نیز نشان میدهد. وقتی بهطور کلی در نظر گرفته میشود، نسل پنجم پریوس به،وان یک طراحی تمیز و بینظم ظاهر میشود.
برخلاف نسل چهارم پریوس، فاصله بین دو محور بیشتر است. مدل جدیدتر نیز طول، تر و گسترده تر است. با این حال، طول آن کمی کمتر از نسل چهارم پریوس ،وجی است. این دوربین دارای چراغهای LED شیک C شکل، چراغهای جلوی LED در زیر آنها و یک ،صر نقرهای در بند هوای پایینی آن است که چراغهای مه شکن آن را نیز در خود جای داده است. سنسورهای پارک جلو نیز وجود دارد.
نسل پنجم پریوس
برای بازار اروپا، تویوتا فقط نسخه پلاگین هیب، را می فروشد که دارای باتری 13.6 کیلووات ساعتی است. زیر صندلیهای عقب نصب شده است که با یک بار شارژ میتواند تا 90 کیلومتر برد داشته باشد. همراه با این سیستم PHEV، یک موتور 2.0 لیتری است و قدرت آن 220 ، بخار است. این مدل دارای یک پنل خورشیدی اختیاری است که می تواند با اختلاف کمی به باتری اضافه کند.
نسل پنجم پریوس داخلی
آمریکای شمالی و JDM سیستم PHEV فوق الذکر را دریافت نمی کنند. در عوض، آنها بین دو گزینه هیب، قوی انتخاب می کنند. یکی با موتور 1.8 لیتری و دیگری با موتور 2.0 لیتری جفت می شود. هر دوی این پیشرانه های هیب، قوی از سیستم E-Four AWD تویوتا بهره می برند.
تویوتا در پیشروی خودروهای هیب، پیشرو بوده است. در واقع، وقتی ،ی کلمه “هیبرید” را ذکر می کند، هنوز یک پریوس در ذهن من ظاهر می شود. این امر به ویژه در بازارهای جه، مانند آمریکای شمالی، اروپا و غیره صادق است. پریوس به دلیل اقتصاد بالایش در میان خانواده های معمولی و اولین خودروی ا،ر نوجوانان محبوب بوده است.