قبل از این ویدیو، Hoonigan که شرکت سبک زندگی و مسابقهای Block است، زیبایی S1 Hoonitron را به نمایش گذاشته و تعدادی از مشخصات فنی آن را به تفصیل شرح داده است. یوتیوب.
آئودی S1 Hoonitron اولین بار در دسامبر 2021 معرفی شد و دارای نشانه های طراحی از خودروی افسانه ای Quattro S1 E2 Pikes Peak در دهه 1980 است.
آئودی از آن زمان نسخهای از نسل دوم نمونه اولیه توسعهدهنده برد الکتریکی RS Q e-tron را معرفی کرد که گفته میشود تا حدودی به لطف پانلهای بدنه بازسازیشده، 15 درصد آیرودینامیکتر است.
رنگبندی این خودرو دارای ،اصر سیاه، خا،تری، سفید و نارنجی است که گفته میشود از خودروهای ک،یک آئودی گروه B و DTM الهام گرفته شده است.
مشخص نیست که شراکت بلاک با آئودی چه ثمرات دیگری به همراه خواهد داشت. این زوج زم، که در اوایل سال 2021 این همکاری را اعلام ،د، به کار بر روی مسابقهای با تکنولوژی پیشرفته آئودی اشاره ،د، اما مشخص نیست که تیم هونیگان چه نقشی در توسعه این رقیب خواهد داشت.
چرخهای این S1 Hoonitron خاص کمی متفاوت از چرخهای توربوفن اصلی هستند، اما همچنان از Quattro S1 E2 الهام گرفتهاند.
دریفتر تمام برقی جدید کن بلاک با نام آئودی S1 هونیترون، قرار است برای اولین بار در جدیدترین ویدیوی Gymkhana در 25 اکتبر عرضه شود.
اگرچه ،وجی های دقیق سیستم را نمی د،م، اما می د،م که هونیترون در طول فیلمبرداری جدیدترین ویدیوی Gymkhana بیش از 100 ،تیک را جوید که بیش از دو برابر مقدار معمول است.
همانطور که در بالا ذکر شد، آئودی S1 Hoonitron در ویدیوی Electrikhana در تاریخ عرضه خواهد شد یوتیوب در 25 اکتبر
برایان اسکوتو، یکی از بنیانگذاران Hoonigan، در طول این ویدئو گفت که چرخ های روتیفرم S1 Hoonitron با تخصیص برای توربوفن ها در صورت نیاز طراحی شده است.
کمی سبک تر از رنگ مشکی، خا،تری و نارنجی S1 Hoonitron است که برای اولین بار در دسامبر سال گذشته معرفی شد.
آقای اسکوتو اشاره کرد که ممکن است در سال آینده شاهد تعدادی توربوفن در S1 Hoonitron باشیم.
این بدان م،است که شعلههای جعبه، نمایهای ،مانند و برخی ،اصر آئرودینامیک ظالمانه در جلو و عقب وجود دارد.
این خودروی الکتریکی سفارشی (EV) دارای چهار بسته باتری است که از یک آئودی Q7 پلاگین هیب، (PHEV) گرفته شده است، با دو موتور الکتریکی که مقداری هنوز نامشخص نیرو تولید میکنند.
این اولین باری نیست که کن بلاک موتورهای بنزینی تنفس آتش را برای موتورهای الکتریکی قرار می دهد. قبل از اینکه با آئودی همکاری کند، به همکاری با فورد تکیه کرد تا پشت فرمان خودروی مفهومی SUV الکتریکی 1044 کیلوواتی موستانگ ماخ-ای آن شرکت کند.
در داخل S1 Hoonitron، بلاک پشت در کابین می نشیند و پاهای خود را به روشی شبیه به یک راننده فرمول 1 یا نمونه اولیه Le Mans بالا آورده است. بلاک در طول این ویدئو گفت که این یکی از سخت ترین موقعیت های رانندگی بوده که تا به حال تجربه کرده است.